CR Razziah Haroon Khan ( @razziahkhan ) Instagram Profile

razziahkhan

CR Razziah Haroon Khan

🕋 لا اله الا الله محمد رسول الله🕋
🔬 Founders 💁🏻@khansskincare
🎓 a Psychologist & Counselor
📝 Suka menulis : #darimatahatiku
💍 Dr. Ziyad's

  • 7.8k posts
  • 162.9k followers
  • 788 following

CR Razziah Haroon Khan Profile Information

  • Semoga Allah menggantikan tempat tinggal, pakai dan makanmu lebih baik dari dunia ini. Semoga Allah menerima amal ibadahmu dan mengampuni segala dosa-dosamu semasa riwayatmu di dunia ini. Amin.
.
Sya antara yg suka mendengar ceramah arwah ust Ariffin Ilham. Salam takziah buat seluruh ahli keluarga dan sahabat beliau.
.
#Repost @ustazahmaddusuki
・・・
إنّا لله وإنّا إليهِ رَاجعُون 
Khabar duka, Bagi pihak ummat Islam di bumi Malaysia ini, kami turut serta merasakan kasih sayang Allah kepada Allahyarham Ustaz Ariffin Ilham yang di fahamkan di panggil mengadap Rabbul Izzati malam semalam di saat malam indah Ramadhan ini. Beliau di antara pendakwah yang di ikuti dan dijadikan contoh yang baik di bumi Indonesia. Seringkali sahaja ceramah dan dakwahnya di media massa di kumandangkan, Moga Allah merahmati amalan solehnya dan di letakkan dikalangan hambaNya yang soleh. Kami turut berduka, moga Allah merahmati Allahyarham yang meninggal dunia di Pulau Pinang semalam. إنّا لله وإنّا إليهِ رَاجعُون
  • Semoga Allah menggantikan tempat tinggal, pakai dan makanmu lebih baik dari dunia ini. Semoga Allah menerima amal ibadahmu dan mengampuni segala dosa-dosamu semasa riwayatmu di dunia ini. Amin.
    .
    Sya antara yg suka mendengar ceramah arwah ust Ariffin Ilham. Salam takziah buat seluruh ahli keluarga dan sahabat beliau.
    .
    #Repost @ustazahmaddusuki
    ・・・
    إنّا لله وإنّا إليهِ رَاجعُون
    Khabar duka, Bagi pihak ummat Islam di bumi Malaysia ini, kami turut serta merasakan kasih sayang Allah kepada Allahyarham Ustaz Ariffin Ilham yang di fahamkan di panggil mengadap Rabbul Izzati malam semalam di saat malam indah Ramadhan ini. Beliau di antara pendakwah yang di ikuti dan dijadikan contoh yang baik di bumi Indonesia. Seringkali sahaja ceramah dan dakwahnya di media massa di kumandangkan, Moga Allah merahmati amalan solehnya dan di letakkan dikalangan hambaNya yang soleh. Kami turut berduka, moga Allah merahmati Allahyarham yang meninggal dunia di Pulau Pinang semalam. إنّا لله وإنّا إليهِ رَاجعُون
  •  2,178  25  22 May, 2019

Advertisements

  • Kepergianmu akan dirindui dik 😢 @adamdidam seorang insan yg baik budi bahasanya, menghormati org, dan kebolehan memasak tu yg antara perkara yg sya adore tentang dia. Dia juga antara yg suka membaca tulisan sya dan antara yg menyuruh sya utk hasilkan buku.
.
Sebagaimana kata Rasulullah, Orang yg baik bila dia hilang kita akan rindui dan sedih. Tetapi jika dia orang yg jahat, kita akan syukuri kehilangannya.
.
Kehilangan Adam merupakan kehilangan yg dirindui pada sya. Selamat Jalan dik, tenanglah di sana, berehatlah, ku berdoa semoga tempat tinggal, pakai dan makanmu lebih baik dr di dunia ini. Aminn 🤲🏻
.
Terima kasih atas segala jasa baik, dan perkongsian ilmu darimu. Semoga Allah mengangkat semua itu sebagai ibadah yg diredhai. Aminn ya robbala’lamin 😣😢🤲🏻
.
Innalillahi wainna ilayhi rojiunn 😢
.
Dengan nama Allah yg maha pengasih lg maha penyayang. Ya Allah, ampunilah dosa-dosanya, kasihanilah ia, lindungilah ia dan maafkanlah ia, muliakanlah tempat kembalinya, lapangkan kuburnyak, bersihkanlah ia dengan air, salju dan air yang sejuk. Bersihkanlah ia dari segala kesalahan, sebagana Engkau telah membersihkan pakaian putih dari kotoran, dan gantilah rumahnya -di dunia- dengan rumah yang lebih baik -di akhirat- serta gantilah keluarganya -di dunia- dengan keluarga yang lebih baik, dan pasangan di dunia dengan yang lebih baik. Masukkanlah ia ke dalam surga-Mu dan lindungilah ia dari siksa kubur atau siksa api neraka. (HR. Muslim)
.
  • Kepergianmu akan dirindui dik 😢 @adamdidam seorang insan yg baik budi bahasanya, menghormati org, dan kebolehan memasak tu yg antara perkara yg sya adore tentang dia. Dia juga antara yg suka membaca tulisan sya dan antara yg menyuruh sya utk hasilkan buku.
    .
    Sebagaimana kata Rasulullah, Orang yg baik bila dia hilang kita akan rindui dan sedih. Tetapi jika dia orang yg jahat, kita akan syukuri kehilangannya.
    .
    Kehilangan Adam merupakan kehilangan yg dirindui pada sya. Selamat Jalan dik, tenanglah di sana, berehatlah, ku berdoa semoga tempat tinggal, pakai dan makanmu lebih baik dr di dunia ini. Aminn 🤲🏻
    .
    Terima kasih atas segala jasa baik, dan perkongsian ilmu darimu. Semoga Allah mengangkat semua itu sebagai ibadah yg diredhai. Aminn ya robbala’lamin 😣😢🤲🏻
    .
    Innalillahi wainna ilayhi rojiunn 😢
    .
    Dengan nama Allah yg maha pengasih lg maha penyayang. Ya Allah, ampunilah dosa-dosanya, kasihanilah ia, lindungilah ia dan maafkanlah ia, muliakanlah tempat kembalinya, lapangkan kuburnyak, bersihkanlah ia dengan air, salju dan air yang sejuk. Bersihkanlah ia dari segala kesalahan, sebagana Engkau telah membersihkan pakaian putih dari kotoran, dan gantilah rumahnya -di dunia- dengan rumah yang lebih baik -di akhirat- serta gantilah keluarganya -di dunia- dengan keluarga yang lebih baik, dan pasangan di dunia dengan yang lebih baik. Masukkanlah ia ke dalam surga-Mu dan lindungilah ia dari siksa kubur atau siksa api neraka. (HR. Muslim)
    .
  •  8,026  165  19 May, 2019
  • Jika orang baik yg meninggal, maka kita akan menangisi kepergiannya. Merasa kehilangan dan mula kerinduan. Dibulan mulia, ramadhan... arwah kak @faziani_rohban telah dijemput Allah, itupun dalam perjalanan ingin memberi zakat kepada sebuah sekolah Tahfiz di Thailand. Inshaa Allah, kematian ini adalah kematian Husnulkhotimah.
.
Terima kasih Kak, kerana selalu memberi motivasi dan sokong adik2 kakak. Kakak contoh yg baik. 💐
.
Innalillahi wainna ilayhi rojiunn 😢
.
Dengan nama Allah yg maha pengasih lg maha penyayang. Ya Allah, ampunilah dosa-dosanya, kasihanilah ia, lindungilah ia dan maafkanlah ia, muliakanlah tempat kembalinya, lapangkan kuburnyak, bersihkanlah ia dengan air, salju dan air yang sejuk. Bersihkanlah ia dari segala kesalahan, sebagana Engkau telah membersihkan pakaian putih dari kotoran, dan gantilah rumahnya -di dunia- dengan rumah yang lebih baik -di akhirat- serta gantilah keluarganya -di dunia- dengan keluarga yang lebih baik, dan pasangan di dunia dengan yang lebih baik. Masukkanlah ia ke dalam surga-Mu dan lindungilah ia dari siksa kubur atau siksa api neraka. (HR. Muslim)
.
  • Jika orang baik yg meninggal, maka kita akan menangisi kepergiannya. Merasa kehilangan dan mula kerinduan. Dibulan mulia, ramadhan... arwah kak @faziani_rohban telah dijemput Allah, itupun dalam perjalanan ingin memberi zakat kepada sebuah sekolah Tahfiz di Thailand. Inshaa Allah, kematian ini adalah kematian Husnulkhotimah.
    .
    Terima kasih Kak, kerana selalu memberi motivasi dan sokong adik2 kakak. Kakak contoh yg baik. 💐
    .
    Innalillahi wainna ilayhi rojiunn 😢
    .
    Dengan nama Allah yg maha pengasih lg maha penyayang. Ya Allah, ampunilah dosa-dosanya, kasihanilah ia, lindungilah ia dan maafkanlah ia, muliakanlah tempat kembalinya, lapangkan kuburnyak, bersihkanlah ia dengan air, salju dan air yang sejuk. Bersihkanlah ia dari segala kesalahan, sebagana Engkau telah membersihkan pakaian putih dari kotoran, dan gantilah rumahnya -di dunia- dengan rumah yang lebih baik -di akhirat- serta gantilah keluarganya -di dunia- dengan keluarga yang lebih baik, dan pasangan di dunia dengan yang lebih baik. Masukkanlah ia ke dalam surga-Mu dan lindungilah ia dari siksa kubur atau siksa api neraka. (HR. Muslim)
    .
  •  6,283  52  18 May, 2019

Advertisements

  • Mengada betul perangai budak ni, makin besar, makin banyak akal dia. Pandai dah ‘mengolok’ orang. Paling manja, suka minta perhatian SEJIBIK papa @ziyadkamal dia punya perangai... mcm juga perangai uncle @adeysyafrien dia. Kuat merajuk ! 🤨😏🤧🤭
.
Tapi part yg paling sya bersyukur, dia suka sangat kiss dan hug org. Kadang2 terlebih sayang dia bagi pakej gigit skali. Banyak dah org dia cop (haa.. yg ni mama tak bersyukur.. mama fening 🥴). Penyayang Ibrahim ni. Suara pun lunak ja, orang kasar sikit dia akan menangis, hati tissue 😆 dan bukan ‘penjahat’ (org Sabah bilang). Moga2 bgtulah sampai besar 😊 aminnn.
.
Doakan Ibrahim ya jadi anak yg soleh dan banyak bakti pada agama dan bermanfaat pd ummah. Ammminn 🤲🏻
.
.
.
.
#ibrahimziyad #1y7m #darimatahatiku #rkdarimatahatiku
  • Mengada betul perangai budak ni, makin besar, makin banyak akal dia. Pandai dah ‘mengolok’ orang. Paling manja, suka minta perhatian SEJIBIK papa @ziyadkamal dia punya perangai... mcm juga perangai uncle @adeysyafrien dia. Kuat merajuk ! 🤨😏🤧🤭
    .
    Tapi part yg paling sya bersyukur, dia suka sangat kiss dan hug org. Kadang2 terlebih sayang dia bagi pakej gigit skali. Banyak dah org dia cop (haa.. yg ni mama tak bersyukur.. mama fening 🥴). Penyayang Ibrahim ni. Suara pun lunak ja, orang kasar sikit dia akan menangis, hati tissue 😆 dan bukan ‘penjahat’ (org Sabah bilang). Moga2 bgtulah sampai besar 😊 aminnn.
    .
    Doakan Ibrahim ya jadi anak yg soleh dan banyak bakti pada agama dan bermanfaat pd ummah. Ammminn 🤲🏻
    .
    .
    .
    .
    #ibrahimziyad #1y7m #darimatahatiku #rkdarimatahatiku
  •  2,709  60  16 May, 2019
  • Assalamualaikum Everyone.
.
Kindly share this special iftar in Masjidil Al Aqsa. Direct access for iftar contribution.
.
15 hari sahaja lagi!
.
#intoalaqsa Menghitung hari ke Palestine (Sila swipe details)
.
Belanja barang dapur untuk masak juadah iftar di Palestine menggunakan mata wang Us Dollar atau pun Shekel. Pastinya bukan murah & zionist lagi sentiasa membebankan!
.
JOM! Bantulah semampu yang kita boleh, untuk menyediakan packet iftar 2019 #intoalaqsa yang akan di edarkan di perkarangan Masjidil Al Aqsa.
.
~ Doakan perjalanan Misi Ramadan #intoalaqsa ini pada 27 May 2019 di permudahkan Allah swt.
.
***Video bukan tujuan menunjuk tetapi sebagai bukti bahawa sedekah anda benar-benar diagihkan. Inshaa Allah. Amin
.
Diorg di sana tgh diperangi, semoga sedekah kita mampu meringankan bebankan mereka. Sekurang-kurangnya utk berbuka puasa mereka ada makanan 😌
.
Semoga Allah permudahkan hidup kita di dunia dan di masyar kelak sebagaimana kita permudahkan org lain. Amin 🤲🏻
.
.
.
#rkfreereview #intaqwamalaysia
  • Assalamualaikum Everyone.
    .
    Kindly share this special iftar in Masjidil Al Aqsa. Direct access for iftar contribution.
    .
    15 hari sahaja lagi!
    .
    #intoalaqsa Menghitung hari ke Palestine (Sila swipe details)
    .
    Belanja barang dapur untuk masak juadah iftar di Palestine menggunakan mata wang Us Dollar atau pun Shekel. Pastinya bukan murah & zionist lagi sentiasa membebankan!
    .
    JOM! Bantulah semampu yang kita boleh, untuk menyediakan packet iftar 2019 #intoalaqsa yang akan di edarkan di perkarangan Masjidil Al Aqsa.
    .
    ~ Doakan perjalanan Misi Ramadan #intoalaqsa ini pada 27 May 2019 di permudahkan Allah swt.
    .
    ***Video bukan tujuan menunjuk tetapi sebagai bukti bahawa sedekah anda benar-benar diagihkan. Inshaa Allah. Amin
    .
    Diorg di sana tgh diperangi, semoga sedekah kita mampu meringankan bebankan mereka. Sekurang-kurangnya utk berbuka puasa mereka ada makanan 😌
    .
    Semoga Allah permudahkan hidup kita di dunia dan di masyar kelak sebagaimana kita permudahkan org lain. Amin 🤲🏻
    .
    .
    .
    #rkfreereview #intaqwamalaysia
  •  223  7  14 May, 2019
  • Dua-dua syurga mama. Papa @ziyadkamal pegang kunci syurga buat mama, Ibrahim pula kena jadi good boy untuk pintu syurga dr mama 🤪
.
Syurga itu kita pun tidak tahu seperti apa, tp kita tahu syurga itu ada bahagia, kasih sayang, kebahagiaan dan ketenangan.
.
Mama dapat syurga awal dari papa dan anak mama ni. Rasa tenang dan bahagia. Tak dapat nak explain mcm mana... mama pernah diberi pilihan utk hidup lebih mewah dan glamour dari mama sekarang..
.
Tapi mama tolak, sbb hakikatnya mama cari bahagia mama sendiri. Mungkin nampak bodoh, dan poyo. Tapi hanya hati sja yg tahu bicara hati. Itulah pentingnya istikharah, Allah guide kita apa yg kita PERLU.
.
So far, mama bahagia sangat. Alhamdulillah hidup mama sederhana tapi mama rasa istimewa sampai awan berpintal-pintal 🤪🥰
.
Sunnguhpun begitu, masih jauh lagi perjalanan ini. Semoga doa sentiasa menjadi senjata buat kita untuk terus merasa sakinah mawaddah warohmah dalam kehidupan kita.
.
Macam mama selalu cakap, kita usaha.. doa.. tawakal.. dan kita serah pada Allah swt apa yg terbaik buat kita. Inshaa Allah, kita akan berjalan dalam lindungan Allah swt 🤲🏻
.
.
.
****Bukan kami tak pernah diuji, malah ujian kami sebelum nikah lagi sampailah awal nikah. Segala rollercoaster kehidupan sudah dirasa. Cuma 1 sja kuncinya SABAR dan PERCAYA PADA ALLAH 🥰😇
.
.
.
.
#rkdarimatahatiku #darimatahatiku #razziahkhan #ziaziyad #ibrahimziyad #1y6m 🍬 #menulisitudarahku
  • Dua-dua syurga mama. Papa @ziyadkamal pegang kunci syurga buat mama, Ibrahim pula kena jadi good boy untuk pintu syurga dr mama 🤪
    .
    Syurga itu kita pun tidak tahu seperti apa, tp kita tahu syurga itu ada bahagia, kasih sayang, kebahagiaan dan ketenangan.
    .
    Mama dapat syurga awal dari papa dan anak mama ni. Rasa tenang dan bahagia. Tak dapat nak explain mcm mana... mama pernah diberi pilihan utk hidup lebih mewah dan glamour dari mama sekarang..
    .
    Tapi mama tolak, sbb hakikatnya mama cari bahagia mama sendiri. Mungkin nampak bodoh, dan poyo. Tapi hanya hati sja yg tahu bicara hati. Itulah pentingnya istikharah, Allah guide kita apa yg kita PERLU.
    .
    So far, mama bahagia sangat. Alhamdulillah hidup mama sederhana tapi mama rasa istimewa sampai awan berpintal-pintal 🤪🥰
    .
    Sunnguhpun begitu, masih jauh lagi perjalanan ini. Semoga doa sentiasa menjadi senjata buat kita untuk terus merasa sakinah mawaddah warohmah dalam kehidupan kita.
    .
    Macam mama selalu cakap, kita usaha.. doa.. tawakal.. dan kita serah pada Allah swt apa yg terbaik buat kita. Inshaa Allah, kita akan berjalan dalam lindungan Allah swt 🤲🏻
    .
    .
    .
    ****Bukan kami tak pernah diuji, malah ujian kami sebelum nikah lagi sampailah awal nikah. Segala rollercoaster kehidupan sudah dirasa. Cuma 1 sja kuncinya SABAR dan PERCAYA PADA ALLAH 🥰😇
    .
    .
    .
    .
    #rkdarimatahatiku #darimatahatiku #razziahkhan #ziaziyad #ibrahimziyad #1y6m 🍬 #menulisitudarahku
  •  1,696  20  13 May, 2019

Advertisements

  • I’ve read this before and I want to share this to all of u, on this special mother’s day.. for us to remember how strong our mother to hve us in their life. Their happiness count on how big our smile, how healthy we are, how everything we need are ready on the table.. and their willing to lose their life for us. Thats what my mother showed me. She sacrifices her life for her children : her desires, her needs, her dreams etc.
. 
#Repost @lawsofislam
・・・
This doctor published his picture and he cried and wrote:
.
Today is the most sad day in my life. As a doctor I have dealt with many pregnant women and whenever I am in the labor room, I pray to God to protect and bless all mothers. The pain of #women in labor is intolerable and does not involve carrying the child for only nine months. The birth of a new life.
.
Today we cried bitterly, we lost a woman, we do not call God to speak such things but to God's #wisdom in it, why put this woman was very painful for me?
.
She was deprived of childbearing for 14 years and we tried all treatments including injections and artificial insemination. Finally, God willing, she would carry all the laws of medicine and science, even though she had bags on her ovaries and a large tumor. When she was pregnant, this tumor began to melt and everything was fine. To show mercy and greatness at any time.
.
When the time to give birth to her husband rushed to me and left all my work for the generation and stayed in labor for seven hours until we decided to cut the abdomen, she carried her child in her arms and smiled and then departed.
.
The mother died and lived the child , When she told her husband fainted. How did this happy day turn into a tragedy!
.
I have lost a life in the birth of a new life for it
.
Please respect the women because they are dying to bring you a new life that lasts for nine months and you suffer the pains of childbirth for hours and spend long nights in raising your children it is a great sacrifice
.
And another hope for you if you do not talk to your mother or cross for any reason, please go and contact them now show your #love for women and respect them.
.
Happy mother’s day to all of moms in the world 👩🏻👵🏻
  • I’ve read this before and I want to share this to all of u, on this special mother’s day.. for us to remember how strong our mother to hve us in their life. Their happiness count on how big our smile, how healthy we are, how everything we need are ready on the table.. and their willing to lose their life for us. Thats what my mother showed me. She sacrifices her life for her children : her desires, her needs, her dreams etc.
    .
    #Repost @lawsofislam
    ・・・
    This doctor published his picture and he cried and wrote:
    .
    Today is the most sad day in my life. As a doctor I have dealt with many pregnant women and whenever I am in the labor room, I pray to God to protect and bless all mothers. The pain of #women in labor is intolerable and does not involve carrying the child for only nine months. The birth of a new life.
    .
    Today we cried bitterly, we lost a woman, we do not call God to speak such things but to God's #wisdom in it, why put this woman was very painful for me?
    .
    She was deprived of childbearing for 14 years and we tried all treatments including injections and artificial insemination. Finally, God willing, she would carry all the laws of medicine and science, even though she had bags on her ovaries and a large tumor. When she was pregnant, this tumor began to melt and everything was fine. To show mercy and greatness at any time.
    .
    When the time to give birth to her husband rushed to me and left all my work for the generation and stayed in labor for seven hours until we decided to cut the abdomen, she carried her child in her arms and smiled and then departed.
    .
    The mother died and lived the child , When she told her husband fainted. How did this happy day turn into a tragedy!
    .
    I have lost a life in the birth of a new life for it
    .
    Please respect the women because they are dying to bring you a new life that lasts for nine months and you suffer the pains of childbirth for hours and spend long nights in raising your children it is a great sacrifice
    .
    And another hope for you if you do not talk to your mother or cross for any reason, please go and contact them now show your #love for women and respect them.
    .
    Happy mother’s day to all of moms in the world 👩🏻👵🏻
  •  1,536  41  12 May, 2019
  • A special COMBINATION in MOTHER’s DAY CELEBRATION and RAYA COMBO from @khansskincare 🎉
.
You guys ready to have a perfect skins for this RAYA and a special gift to your mom ?
.
we are having RAYA COMBO promotion for you! .
.
This is the perfect time for you guys to prep your skin before raya comes so you can shine brighter to meet your in laws ahaks! .
.
SWIPE LEFT to see all the combos ladies! Dont miss this chance go grab yours now.
.
Please Whatsapp admin for more info and order +60199608022 !
.
#khansskincare #comboraya #rayapromo
  • A special COMBINATION in MOTHER’s DAY CELEBRATION and RAYA COMBO from @khansskincare 🎉
    .
    You guys ready to have a perfect skins for this RAYA and a special gift to your mom ?
    .
    we are having RAYA COMBO promotion for you! .
    .
    This is the perfect time for you guys to prep your skin before raya comes so you can shine brighter to meet your in laws ahaks! .
    .
    SWIPE LEFT to see all the combos ladies! Dont miss this chance go grab yours now.
    .
    Please Whatsapp admin for more info and order +60199608022 !
    .
    #khansskincare #comboraya #rayapromo
  •  57  0  12 May, 2019
  • Tahun lepas, Ibrahim beraya dengan baju dari kawan handsome Ibrahim, iaitu @syerivsamheizy 😍 Dia tokey besaq taw 😁😆... Jenama baju dia kan, @matyip_official !!!
.
Macam-macam warna ada 😍 so, korang boleh match ngan mama dan papa korang. Jadi tahun ni Ibrahim tak nak lepas peluang lagi nak nampak handsome macam tahun lepas juga 🤪
.
Semestinya pilihan Kali ni pun dari @matyip_official juggaaa 🥰😍
.
Kawan-kawan tak nak janji baju raya kita sama keee ???
.
Handsome I tell you 🤪
.
@matyip_official
@matyip_official
@matyip_official
  • Tahun lepas, Ibrahim beraya dengan baju dari kawan handsome Ibrahim, iaitu @syerivsamheizy 😍 Dia tokey besaq taw 😁😆... Jenama baju dia kan, @matyip_official !!!
    .
    Macam-macam warna ada 😍 so, korang boleh match ngan mama dan papa korang. Jadi tahun ni Ibrahim tak nak lepas peluang lagi nak nampak handsome macam tahun lepas juga 🤪
    .
    Semestinya pilihan Kali ni pun dari @matyip_official juggaaa 🥰😍
    .
    Kawan-kawan tak nak janji baju raya kita sama keee ???
    .
    Handsome I tell you 🤪
    .
    @matyip_official
    @matyip_official
    @matyip_official
  •  2,224  12  11 May, 2019
  • Jarang dah sya nak selfie sbb susah betul nak bersiap. Malas naw-naw !!! 😆 Muka tu mmg pucat lesu lesi dah.
.
Ni cerita semalam, selepas 3 kali repeat makan Dakgalbi. Kali ni dengan Kakak Biras sya, @ejadefano ♥️ Mamanya Maryam Helena. Budak tecik mata boolat tu 👀👧🏻
.
Thanks Eja belanja mak buyung makan semalam. Lepas ramadhan pula kita sambung breakfast kat pokmat teh beng madu 🤪 (adui, sebut ja dah terliur 🤤).
.
Hari sya cuba berpuasa. Harap2 kuat lah. Dulu masa mengandung Ibrahim memang tak boleh 😅 heartburn dan gastric ! Lagi2 org yg kuat makan mcm sya ni 🙄
.
Cuba para ibu share pengalaman sket. Bg cadangan atau perkongsian hadis kah, mana tahu boleh membantu ai 😆
.
Selamat berpuasa semua. 😘♥️🥰
Semoga Ibadah kita diterima Allah swt. Amin 🤲🏻
  • Jarang dah sya nak selfie sbb susah betul nak bersiap. Malas naw-naw !!! 😆 Muka tu mmg pucat lesu lesi dah.
    .
    Ni cerita semalam, selepas 3 kali repeat makan Dakgalbi. Kali ni dengan Kakak Biras sya, @ejadefano ♥️ Mamanya Maryam Helena. Budak tecik mata boolat tu 👀👧🏻
    .
    Thanks Eja belanja mak buyung makan semalam. Lepas ramadhan pula kita sambung breakfast kat pokmat teh beng madu 🤪 (adui, sebut ja dah terliur 🤤).
    .
    Hari sya cuba berpuasa. Harap2 kuat lah. Dulu masa mengandung Ibrahim memang tak boleh 😅 heartburn dan gastric ! Lagi2 org yg kuat makan mcm sya ni 🙄
    .
    Cuba para ibu share pengalaman sket. Bg cadangan atau perkongsian hadis kah, mana tahu boleh membantu ai 😆
    .
    Selamat berpuasa semua. 😘♥️🥰
    Semoga Ibadah kita diterima Allah swt. Amin 🤲🏻
  •  726  7  6 May, 2019
  • Akhirnya bulan yg ditunggu-tunggu seluruh umat islam kini kembali.
.
Marhaban ya Ramadhaannnn !
.
Bertungkus lumus lah kita beribadah kerana tanpa kita sedar ia bukan sja bulan mengumpul pahala sebanyak-banyaknya tetapi ia merupakan bulan untuk kita MEMPERBAHARUI KEHIDUPAN kita.
.
Semoga lebih diberkati, diampuni dan disayangi Allah swt ! Aminnnn ya robb 🤲🏻
.
Ramadhan Kareem buat semua umat Islam seluruh dunia 🥰
.
.
.
#rkdarimatahatiku #darimatahatiku
  • Akhirnya bulan yg ditunggu-tunggu seluruh umat islam kini kembali.
    .
    Marhaban ya Ramadhaannnn !
    .
    Bertungkus lumus lah kita beribadah kerana tanpa kita sedar ia bukan sja bulan mengumpul pahala sebanyak-banyaknya tetapi ia merupakan bulan untuk kita MEMPERBAHARUI KEHIDUPAN kita.
    .
    Semoga lebih diberkati, diampuni dan disayangi Allah swt ! Aminnnn ya robb 🤲🏻
    .
    Ramadhan Kareem buat semua umat Islam seluruh dunia 🥰
    .
    .
    .
    #rkdarimatahatiku #darimatahatiku
  •  368  7  5 May, 2019
  • I dont know how to describe how lucky and blessed I am to be her aunty. When she was born, I was the 1st person scream loudly with my tears to call her name “Zaara.. Zaara.. Zaara”.. I’ve lost my words. My heart is really falling for her. I am the one who has given her name “Vie Zaara”. I told my sister, She is the most pretty flower bloomed and blessed in our family.
.
She such a miracle sunshine, shining, brighter and beautiful among all that ever happened in our life. Ya Allah Zaara, I couldn’t transfer in any words how I love you so much. Eventho u r not my daughter, but for me.. u r always be aunty Zia’s number one baby.
.
And when u told me “aunty Zia, Ibrahim is my ever 1st love and no one can replace his place in my heart.. walaupun dia ada adik baru ☺️”. I was so touched and I tried to cover my tears in front of u.
.
U r a big girl now, time goes so fast. Last time u were in my arms. Small. Beautiful. Charming and so cute. And now... u ask me u want to use @khansskincare to recover ur pimples. Masya Allah... besar dan bujang dah anak aunty Zia ni 🥰😢
.
U always make us proud Zaara and I hope it will always be. I believed, Ibrahim gonna be so proud of u and all of ur siblings, like abang Zareef always wanted to be smarter and nicer like kakak Zaara, and Jaya wishes to hve talent like kakak Zaara. Pandai nyanyi, cepat hafal surah, dan pandai berlakon.
.
On ur 11th birthday (3 may 2019), I wish u all the best in what ever u do/wish for, jadi anak dan hamba yg soleha, success in duniyah and akhirah. Aminnnn
.
Sorry coz Aunty Zia, uncle @ziyadkamal and Ibrahim are not around in ur birthday 🎁 🎂 will celebrate together after we meet in KL soon. Take care love, love u 😘♥️🥰💋
.
**** I shared some of my fav collections of Zaara and between Zaara and Ibrahim. On the 2nd last video, she’s made one song for Ibrahim spontaneously!!! .
Enjoy !
.
.
.
.
.
#viezaara #mybeaitifulniece #11yrsold #khansfamily #ibrahimziyad
  • I dont know how to describe how lucky and blessed I am to be her aunty. When she was born, I was the 1st person scream loudly with my tears to call her name “Zaara.. Zaara.. Zaara”.. I’ve lost my words. My heart is really falling for her. I am the one who has given her name “Vie Zaara”. I told my sister, She is the most pretty flower bloomed and blessed in our family.
    .
    She such a miracle sunshine, shining, brighter and beautiful among all that ever happened in our life. Ya Allah Zaara, I couldn’t transfer in any words how I love you so much. Eventho u r not my daughter, but for me.. u r always be aunty Zia’s number one baby.
    .
    And when u told me “aunty Zia, Ibrahim is my ever 1st love and no one can replace his place in my heart.. walaupun dia ada adik baru ☺️”. I was so touched and I tried to cover my tears in front of u.
    .
    U r a big girl now, time goes so fast. Last time u were in my arms. Small. Beautiful. Charming and so cute. And now... u ask me u want to use @khansskincare to recover ur pimples. Masya Allah... besar dan bujang dah anak aunty Zia ni 🥰😢
    .
    U always make us proud Zaara and I hope it will always be. I believed, Ibrahim gonna be so proud of u and all of ur siblings, like abang Zareef always wanted to be smarter and nicer like kakak Zaara, and Jaya wishes to hve talent like kakak Zaara. Pandai nyanyi, cepat hafal surah, dan pandai berlakon.
    .
    On ur 11th birthday (3 may 2019), I wish u all the best in what ever u do/wish for, jadi anak dan hamba yg soleha, success in duniyah and akhirah. Aminnnn
    .
    Sorry coz Aunty Zia, uncle @ziyadkamal and Ibrahim are not around in ur birthday 🎁 🎂 will celebrate together after we meet in KL soon. Take care love, love u 😘♥️🥰💋
    .
    **** I shared some of my fav collections of Zaara and between Zaara and Ibrahim. On the 2nd last video, she’s made one song for Ibrahim spontaneously!!! .
    Enjoy !
    .
    .
    .
    .
    .
    #viezaara #mybeaitifulniece #11yrsold #khansfamily #ibrahimziyad
  •  5,342  62  3 May, 2019