Qi Razali ( @qirazali0808 ) Instagram Profile

qirazali0808

Qi Razali

See my world through your eyes.
Drummer
Actor
TV Host/Presenter
Emcee
Man
.
For enquiries and bookings please call +60122704724 (Nadia)

  • 3k posts
  • 195.6k followers
  • 1.3k following

Qi Razali Profile Information

  • Outing with Papa tengok wayang John Wick 3. He said it was too violent and I agree... I'm getting old dah ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ
  • Outing with Papa tengok wayang John Wick 3. He said it was too violent and I agree... I'm getting old dah ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ
  •  2,088  26  19 May, 2019

Advertisements

  • Bulan ni memang bulan yang mulia,  tetapi kepada kita yang mencarinya sahaja.
  • Bulan ni memang bulan yang mulia, tetapi kepada kita yang mencarinya sahaja.
  •  2,950  59  16 May, 2019
  • Football during Ramadhan. 
Tough one - Selangor vs Kedah. 
#terawihdistadium
  • Football during Ramadhan.
    Tough one - Selangor vs Kedah.
    #terawihdistadium
  •  3,237  20  15 May, 2019

Advertisements

  • Inilah dia orangnya, kalau saya buat apa salah sekalipun dia tetap akan maafkan dan takkan berhenti menyanyangi saya.  Orang yang takkan berhenti manasihati walaupun dah besar2 camni sebab kepadanya,  kita akan sentiasa jadi anak kecik yang dilahirkan olehnya. 
Sebenarnya kita tak memerlukan hari istimewa untuk mereka kerana kita bersyukur setiap hari dengan adanya mereka. Tak salah juga kalau kita ambik satu hari ni, untuk bagitau kepadanya kita sayang dan menghargai setiap apa yang pernah dilakukan olehnya.
Mama, 
Thank you for everything and I love you very much :)
. 
P.S-when was the last time you kissed your mum? 
Do it today while you still can... Surprise her ๐Ÿ˜‡
  • Inilah dia orangnya, kalau saya buat apa salah sekalipun dia tetap akan maafkan dan takkan berhenti menyanyangi saya. Orang yang takkan berhenti manasihati walaupun dah besar2 camni sebab kepadanya, kita akan sentiasa jadi anak kecik yang dilahirkan olehnya.
    Sebenarnya kita tak memerlukan hari istimewa untuk mereka kerana kita bersyukur setiap hari dengan adanya mereka. Tak salah juga kalau kita ambik satu hari ni, untuk bagitau kepadanya kita sayang dan menghargai setiap apa yang pernah dilakukan olehnya.
    Mama,
    Thank you for everything and I love you very much :)
    .
    P.S-when was the last time you kissed your mum?
    Do it today while you still can... Surprise her ๐Ÿ˜‡
  •  4,249  30  12 May, 2019
  • Selamat berbuka puasa semua :)
  • Selamat berbuka puasa semua :)
  •  1,225  26  9 May, 2019

Advertisements

  • Selamat berbuka puasa dari kami #bbnu ๐Ÿ˜‚
Ini masa umur 17 tahun dan tengah melawat semua rakan media untuk promote album pertama OAG. 
Masa ni lah, ada abang jurugambar tu cakap - "korang ni pelik la,  kumpulan lain nak ambik gambar cantik2, korang nak masuk dalam longkang ambik gambar". Hahahaha. 
Kita semua pernah muda dan pernah buat kesilapan. 
Yang penting kita paksa diri untuk jangan ulang kesilapan lalu. 
Dengan itu,  selamat berbuka puasa semua :)
  • Selamat berbuka puasa dari kami #bbnu ๐Ÿ˜‚
    Ini masa umur 17 tahun dan tengah melawat semua rakan media untuk promote album pertama OAG.
    Masa ni lah, ada abang jurugambar tu cakap - "korang ni pelik la, kumpulan lain nak ambik gambar cantik2, korang nak masuk dalam longkang ambik gambar". Hahahaha.
    Kita semua pernah muda dan pernah buat kesilapan.
    Yang penting kita paksa diri untuk jangan ulang kesilapan lalu.
    Dengan itu, selamat berbuka puasa semua :)
  •  7,697  156  8 May, 2019
  •  1,545  34  7 May, 2019
  • Ramadhan? 
Pray? 
Do good? 
Smile? 
Patient? 
Give? 
Fast? 
None of it matter as much as what you do it for :)
  • Ramadhan?
    Pray?
    Do good?
    Smile?
    Patient?
    Give?
    Fast?
    None of it matter as much as what you do it for :)
  •  1,613  27  6 May, 2019
  • Beautiful bouquets for orders.  DM for detail. While stocks lasts.
  • Beautiful bouquets for orders. DM for detail. While stocks lasts.
  •  1,036  18  5 May, 2019
  • This is insaneeee!!! ๐Ÿ˜ฑ
Who do you think will win this category?  Congrats to @bts.bighitofficial for breaking the market. 
Dreams do come true... ๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช
Don't forget to tune in tomorrow morning 8am UNIFI Channel 473 and let's watch the Billboard Music Awards together... . . . . 
Thanks @blueantentertainment for the morning adrenaline of the #bbmas
  • This is insaneeee!!! ๐Ÿ˜ฑ
    Who do you think will win this category? Congrats to @bts.bighitofficial for breaking the market.
    Dreams do come true... ๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช
    Don't forget to tune in tomorrow morning 8am UNIFI Channel 473 and let's watch the Billboard Music Awards together... . . . .
    Thanks @blueantentertainment for the morning adrenaline of the #bbmas
  •  783  31  1 May, 2019
  • Billboard Music Awards ya'llll!!! It's happening tomorrow morning 8am UNIFI channel 473 ๐Ÿ˜Ž . . . 
Thanks to @blueantentertainment for making this happen :)
#bbmas
  • Billboard Music Awards ya'llll!!! It's happening tomorrow morning 8am UNIFI channel 473 ๐Ÿ˜Ž . . .
    Thanks to @blueantentertainment for making this happen :)
    #bbmas
  •  327  3  1 May, 2019