Felipe Gonzalez ( @felipeegonzalez ) Instagram Profile

felipeegonzalez

Felipe Gonzalez

Pls dont use my drawings for edits!
Cozumel, Mexico 🌙 ❤🐶

  • 1.7k posts
  • 113.7k followers
  • 843 following

Felipe Gonzalez Profile Information

  • Don’t call me angel @arianagrande 🖤🖤🖤 // as you can see I’m not good at photoshopping lmao but guess what... I don’t care👼🏻 this is one of the cutest drawings I have ever doneee 💕 I’m sorry for being so inactive, the past couple of months has been so crazyyy but I’m gonna try to keep posting 😅 I love you and thanks for still being here 🤧❤️ #arianagrande #arianagrandedrawing #dontcallmeangel
  • @felipeegonzalez Profile picture

    @felipeegonzalez

    Don’t call me angel @arianagrande 🖤🖤🖤 // as you can see I’m not good at photoshopping lmao but guess what... I don’t care👼🏻 this is one of the cutest drawings I have ever doneee 💕 I’m sorry for being so inactive, the past couple of months has been so crazyyy but I’m gonna try to keep posting 😅 I love you and thanks for still being here 🤧❤️ #arianagrande #arianagrandedrawing #dontcallmeangel

  •  4,179  0  30 September, 2019
  • @normani is that bitch!!!! MOTIVATION😍🤯👌🏻 that’s the post. Periodt. // please tag her in the comments 🙏🏻❤️ I’m posting this even if only eleven of you said “yes” in my stories LMAO I still love you tho🥰
  • @felipeegonzalez Profile picture

    @felipeegonzalez

    @normani is that bitch!!!! MOTIVATION😍🤯👌🏻 that’s the post. Periodt. // please tag her in the comments 🙏🏻❤️ I’m posting this even if only eleven of you said “yes” in my stories LMAO I still love you tho🥰

  •  3,835  0  19 August, 2019
  • @badgalriri Lavander leopard lace. @savagexfenty 💜 // please tag riri so many times 🙏🏻 this is literally the cutest cartoon everrrr, I always wanted to do a cute drawing of rihanna but never got the right photo... but now is the moment so pls give some love 🤭🤩 and maybe tag someone from the navy cause Im pretty sure Im gonna keep doing cartoons and drawings of her 👀 I love you!!!!
  • @felipeegonzalez Profile picture

    @felipeegonzalez

    @badgalriri Lavander leopard lace. @savagexfenty 💜 // please tag riri so many times 🙏🏻 this is literally the cutest cartoon everrrr, I always wanted to do a cute drawing of rihanna but never got the right photo... but now is the moment so pls give some love 🤭🤩 and maybe tag someone from the navy cause Im pretty sure Im gonna keep doing cartoons and drawings of her 👀 I love you!!!!

  •  4,150  0  7 August, 2019
  • But u don’t want me to see nobody else... n I don’t want u to see nobody👀🖤 @arianagrande  IM SO EXCITED FOR “BOYFRIEND” It comes out at midnight y’all🙏🏻 please tag her so many time so she can see it 🤪 This is probably my favorite drawing omg!!! I love the outfit, hair, EVERYTHING😍 I love you!!! #arianagrandedrawing #arianagrande #drawing #boyfriend #art
  • @felipeegonzalez Profile picture

    @felipeegonzalez

    But u don’t want me to see nobody else... n I don’t want u to see nobody👀🖤 @arianagrande IM SO EXCITED FOR “BOYFRIEND” It comes out at midnight y’all🙏🏻 please tag her so many time so she can see it 🤪 This is probably my favorite drawing omg!!! I love the outfit, hair, EVERYTHING😍 I love you!!! #arianagrandedrawing #arianagrande #drawing #boyfriend #art

  •  6,465  0  1 August, 2019
  • Girl what’s wrong witchu come back down 😇❤️ @arianagrande 🥰 // please tag her 😬🤗🤷🏻‍♂️💛 It’s been a while since I did this kind of sketches so I hope you enjoy it as much as I do👌🏻
  • @felipeegonzalez Profile picture

    @felipeegonzalez

    Girl what’s wrong witchu come back down 😇❤️ @arianagrande 🥰 // please tag her 😬🤗🤷🏻‍♂️💛 It’s been a while since I did this kind of sketches so I hope you enjoy it as much as I do👌🏻

  •  5,666  0  19 July, 2019
  • Lil cartoon of @arianagrande in her @givenchyofficial 💚 hope you like it it was a fun cartoon to draw 🥰🤷🏻‍♂️ I Love you! 🖤 I know that is not ny best one but is not my worst tho lmao I made it in a rush cause I was so damn tired (it was 4 am) 👨🏻‍🎨
  • @felipeegonzalez Profile picture

    @felipeegonzalez

    Lil cartoon of @arianagrande in her @givenchyofficial 💚 hope you like it it was a fun cartoon to draw 🥰🤷🏻‍♂️ I Love you! 🖤 I know that is not ny best one but is not my worst tho lmao I made it in a rush cause I was so damn tired (it was 4 am) 👨🏻‍🎨

  •  4,423  0  18 July, 2019
  • look at you, boy, I invented you... your Gucci tennis shoes running from your issues🖤 @arianagrande for @vogue ☁️☁️☁️ // please tag her!!! 🤭🥰 p.s. I know that my drawings are getting worse and worse and I just wanna say that I’m trying my best to gave you the best I can... I lost a lot of my talent bc I didn’t drew in a long time... but yo! Practice it’s everything🖤 So I hope you still here w me 😔 #arianagrande #arianagrandedrawing #art #drawing
  • @felipeegonzalez Profile picture

    @felipeegonzalez

    look at you, boy, I invented you... your Gucci tennis shoes running from your issues🖤 @arianagrande for @vogue ☁️☁️☁️ // please tag her!!! 🤭🥰 p.s. I know that my drawings are getting worse and worse and I just wanna say that I’m trying my best to gave you the best I can... I lost a lot of my talent bc I didn’t drew in a long time... but yo! Practice it’s everything🖤 So I hope you still here w me 😔 #arianagrande #arianagrandedrawing #art #drawing

  •  4,320  0  11 July, 2019