#virals Instagram Photos & Videos

virals - 241.1k posts

Latest #virals Posts

  •  30  3  34 minutes ago
  •  36  1  1 hour ago
  •  51  1  1 hour ago
  •  61  1  1 hour ago
  • MULANYA SAYA TIDAK PERCAYA..SUNGGUH MEMANG TIDAK PERCAYA.. isteri saya dah guna HAPPY CREAM hampir 3 minggu..saya bagitahu dia..sia sia je beli bukan jadi pun.. saya memang tak percaya benda benda gini..satu hari isteri saya mengadu berat badannya tak naik..tapi jari jari dia jadi kembang dah tak muat pakai cincin kawin..saya pon hairan..kenapa jadi begitu.. satu hari saya terpandang iklan HAPPY CREAM  kat wechat..seller tu tulis boleh besarkan batang...jadi saya syak sesuatu kat situ.. tanpa pengetahuan isteri saya..saya curi HAPPY CREAM dia..saya buat urut toyol saya..lebih kurang 2 minggu jugak lah saya guna.

satu hari..saya masuk tandas untuk membuang...ketika saya bangun untuk flush tandas..saya rasa toyol saya tersangkut di mangkuk tandas...aii biasa ok jer..lepas elok jer.. sekali lagi saya syak sesuatu..saya ambik pembaris dan ukur toyol saya...makkkk aii

2x ganda berubah woooo.. patut la sangkut kat mangkuk tandas

beli la HAPPY CREAM kalau nak rasa toyol sangkut kat mangkuk tandas.. kahkahkah🤣🤣🤣 (................................)
yang benar si botak 📞Sila PM/DM cepat 
#pinkladymalaysia #teammeera #remyempire #happycream #jamujelita #bidadaricantik #cantikbali #luluskkm #viralvideos #virals #daradailyawards8 #gincu #jomblosampaihalal #wanitaindonesia #sempiternal #gadistercantik #jilbabketat
  • MULANYA SAYA TIDAK PERCAYA..SUNGGUH MEMANG TIDAK PERCAYA.. isteri saya dah guna HAPPY CREAM hampir 3 minggu..saya bagitahu dia..sia sia je beli bukan jadi pun.. saya memang tak percaya benda benda gini..satu hari isteri saya mengadu berat badannya tak naik..tapi jari jari dia jadi kembang dah tak muat pakai cincin kawin..saya pon hairan..kenapa jadi begitu.. satu hari saya terpandang iklan HAPPY CREAM  kat wechat..seller tu tulis boleh besarkan batang...jadi saya syak sesuatu kat situ.. tanpa pengetahuan isteri saya..saya curi HAPPY CREAM dia..saya buat urut toyol saya..lebih kurang 2 minggu jugak lah saya guna.

    satu hari..saya masuk tandas untuk membuang...ketika saya bangun untuk flush tandas..saya rasa toyol saya tersangkut di mangkuk tandas...aii biasa ok jer..lepas elok jer.. sekali lagi saya syak sesuatu..saya ambik pembaris dan ukur toyol saya...makkkk aii

    2x ganda berubah woooo.. patut la sangkut kat mangkuk tandas

    beli la HAPPY CREAM kalau nak rasa toyol sangkut kat mangkuk tandas.. kahkahkah🤣🤣🤣 (................................)
    yang benar si botak 📞Sila PM/DM cepat
    #pinkladymalaysia #teammeera #remyempire #happycream #jamujelita #bidadaricantik #cantikbali #luluskkm #viralvideos #virals #daradailyawards8 #gincu #jomblosampaihalal #wanitaindonesia #sempiternal #gadistercantik #jilbabketat
  •  2  0  1 hour ago

Top #virals Posts

  • I just want some good music and you.. 😌
Follow my second page @crydeep ❤️
  • I just want some good music and you.. 😌
    Follow my second page @crydeep ❤️
  •  3,909  77  22 hours ago
  • Never forget 😂😂
Editor @lillkaay
TAG  FRIENDS😱
——————————————
🔥FOLLOW @d44ce 🔥
👹Daily Uploads⏰
🎬Please follow for more glitch edits
✉️Tag me to be featured✉️
———————————————
tags ; #d44ce
  • Never forget 😂😂
    Editor @lillkaay
    TAG FRIENDS😱
    ——————————————
    🔥FOLLOW @d44ce 🔥
    👹Daily Uploads⏰
    🎬Please follow for more glitch edits
    ✉️Tag me to be featured✉️
    ———————————————
    tags ; #d44ce
  •  11,037  56  17 July, 2019