#uitm Instagram Photos & Videos

uitm - 4.6m posts

Hashtag Popularity

41.6
average comments
2.4k
average likes

Latest #uitm Posts

  • Kurung Maimunah⁣
⁣
🏵️ Kurung Moden yang Di jahit dengan kemas⁣
🏵️ Material Moss Crepe Lycra (Ironless) ⁣
🏵️ Terdapat saiz S M. L. XL XXL⁣
🏵️ Nursing friendly⁣
🏵️ Mesra wuduk ( tangan Cuff) ⁣
🏵️ Kain Duyung⁣
🏵️ POKET di bahagian kanan baju⁣
⁣
💰 RM109 sahaja⁣
📮📮 Free postage⁣
⁣
⁣
MACAM MANA NAK BUAT TEMPAHAN⁉️⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣
⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣
⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣
TEKAN LINK NI👇⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣
www.wasap.my/60177642535/Kurung_Maimunah⁣
.⁣⁣
.⁣⁣
Jom follow Instagram kami👇 ⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣
https://www.instagram.com/nadaliti_collection/⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣
⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣
⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣
Join Channel Telegram Kami 👇⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣
https://t.me/JubahDressBlouse_Muslimah⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣
⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣
⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣
Tq😘
  • Kurung Maimunah⁣

    🏵️ Kurung Moden yang Di jahit dengan kemas⁣
    🏵️ Material Moss Crepe Lycra (Ironless) ⁣
    🏵️ Terdapat saiz S M. L. XL XXL⁣
    🏵️ Nursing friendly⁣
    🏵️ Mesra wuduk ( tangan Cuff) ⁣
    🏵️ Kain Duyung⁣
    🏵️ POKET di bahagian kanan baju⁣

    💰 RM109 sahaja⁣
    📮📮 Free postage⁣


    MACAM MANA NAK BUAT TEMPAHAN⁉️⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣
    ⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣
    ⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣
    TEKAN LINK NI👇⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣
    www.wasap.my/60177642535/Kurung_Maimunah⁣
    .⁣⁣
    .⁣⁣
    Jom follow Instagram kami👇 ⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣
    https://www.instagram.com/nadaliti_collection/⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣
    ⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣
    ⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣
    Join Channel Telegram Kami 👇⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣
    https://t.me/JubahDressBlouse_Muslimah⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣
    ⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣
    ⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣
    Tq😘

  •  1  2  50 minutes ago
  • Before you read all those descriptions about SDG #1, please hit the button ❤️ to show your support. Tqvm
Goal 1: No poverty
Eradicating poverty in all its forms remains one of the greatest challenges facing humanity. While the number of people living in extreme poverty dropped by more than half between 1990 and 2015, too many are still struggling for the most basic human needs.
As of 2015, about 736 million people still lived on less than US$1.90 a day; many lack food, clean drinking water and sanitation. Rapid growth in countries such as China and India has lifted millions out of poverty, but progress has been uneven. Women are more likely to be poor than men because they have less paid work, education, and own less property.
Progress has also been limited in other regions, such as South Asia and sub-Saharan Africa, which account for 80 percent of those living in extreme poverty. New threats brought on by climate change, conflict and food insecurity, mean even more work is needed to bring people out of poverty.
The SDGs are a bold commitment to finish what we started, and end poverty in all forms and dimensions by 2030. This involves targeting the most vulnerable, increasing basic resources and services, and supporting communities affected by conflict and climate-related disasters.
#CSR
#Engineers in Society 
#Mechanical Engineering 
#uitm
  • Before you read all those descriptions about SDG #1, please hit the button ❤️ to show your support. Tqvm
    Goal 1: No poverty
    Eradicating poverty in all its forms remains one of the greatest challenges facing humanity. While the number of people living in extreme poverty dropped by more than half between 1990 and 2015, too many are still struggling for the most basic human needs.
    As of 2015, about 736 million people still lived on less than US$1.90 a day; many lack food, clean drinking water and sanitation. Rapid growth in countries such as China and India has lifted millions out of poverty, but progress has been uneven. Women are more likely to be poor than men because they have less paid work, education, and own less property.
    Progress has also been limited in other regions, such as South Asia and sub-Saharan Africa, which account for 80 percent of those living in extreme poverty. New threats brought on by climate change, conflict and food insecurity, mean even more work is needed to bring people out of poverty.
    The SDGs are a bold commitment to finish what we started, and end poverty in all forms and dimensions by 2030. This involves targeting the most vulnerable, increasing basic resources and services, and supporting communities affected by conflict and climate-related disasters.
    #CSR
    #Engineers in Society
    #Mechanical Engineering
    #uitm

  •  4  0  1 hour ago
  • Nie ke yang korang guna setiap bulan??😱😱😱😫😫
.
.
Aduh aduh sayangnyaaaa.... MUKA CANTIK GEBU GEBASSS..TAPI SAYANGGG PAKAI PAD SAMPAH..... TAHU TAK PAD DIPASARAN TU DARIPADA BAHAN KITAR SEMULA..TAHU KE PURA-PURA TAK TAHU??? SAYANG DUIT NYAWA MELAYANG..NAK CANTIK SANGUP BELI PRODUK MAHAL2 ,TAPI PERIOD GUNA YANG ALA KADAR JEE ..BETUL KE ERK??ALASANNYA ALAA PAKAI KAT BWAH JEE BUAT APE NAK MAHAL2... HAAAA TAK LAMA LAGI LAH TU... Rahim tiada pengganti okay..miss V hanya satu tiada galang gantinya!!. JOM UBAH SIKAP ANDA!BERTUKAR KEPADA PAD LEXEE..
. #padterbaik
#pad #Lexee #padlexee #padhighclass #padserbaguna #padsunnah💯kapas #tualawanitalexee #senggugut #berpantang #bebasdioksin #uia #uitm #upm
  • Nie ke yang korang guna setiap bulan??😱😱😱😫😫
    .
    .
    Aduh aduh sayangnyaaaa.... MUKA CANTIK GEBU GEBASSS..TAPI SAYANGGG PAKAI PAD SAMPAH..... TAHU TAK PAD DIPASARAN TU DARIPADA BAHAN KITAR SEMULA..TAHU KE PURA-PURA TAK TAHU??? SAYANG DUIT NYAWA MELAYANG..NAK CANTIK SANGUP BELI PRODUK MAHAL2 ,TAPI PERIOD GUNA YANG ALA KADAR JEE ..BETUL KE ERK??ALASANNYA ALAA PAKAI KAT BWAH JEE BUAT APE NAK MAHAL2... HAAAA TAK LAMA LAGI LAH TU... Rahim tiada pengganti okay..miss V hanya satu tiada galang gantinya!!. JOM UBAH SIKAP ANDA!BERTUKAR KEPADA PAD LEXEE..
    . #padterbaik
    #pad #Lexee #padlexee #padhighclass #padserbaguna #padsunnah💯kapas #tualawanitalexee #senggugut #berpantang #bebasdioksin #uia #uitm #upm

  •  0  0  3 hours ago
  • 〰️〰️
.
K U R U N G  R E D  V E L V E T
Price : RM65 exclude postage
.
• Size S M L XL 2XL 3XL
• Material como crepe
• Nursing and wudhu friendly
• Kain A cut
• Span di bahu

ORDER :
📲 whatsapp +60109887545 @ just click link di bio 😉
  • 〰️〰️
    .
    K U R U N G R E D V E L V E T
    Price : RM65 exclude postage
    .
    • Size S M L XL 2XL 3XL
    • Material como crepe
    • Nursing and wudhu friendly
    • Kain A cut
    • Span di bahu

    ORDER :
    📲 whatsapp +60109887545 @ just click link di bio 😉

  •  2  1  4 hours ago
  • Packaging time. Thank you dear customer 😘
  • Packaging time. Thank you dear customer 😘

  •  2  1  4 hours ago
  • Packaging time. Thank you dear customer 😘
  • Packaging time. Thank you dear customer 😘

  •  4  1  4 hours ago
  • WHY DO SOME PEOPLE NEED TO ADD WEIGHT?
.
There are lots of reasons why both men & women need to put on additional weight
.
Here are just 4 of these. Hopefully it will help explain the different groups of people who are in need of regular supplementation with the Pil Ginseng Gemuk formula
.
1) WOMEN & MEN WHO ARE NATURALLY SKINNY
This is one of life’s ‘what if’s’. Many of us who are carrying excess weight would love to be told they are naturally skinny
.
Your genes have a lot to do with it; some people naturally have a faster metabolism than others, and your current diet can also play a major role
.
2) TEENAGERS
While teenagers are going through their adolescence they will often experience a spurt in growth. This obviously leaves them taller, but they could well be lacking in the corresponding weight gain
.
The use of Pil Ginseng Gemuk along with a healthy and nutritious diet targeted to gain weight will help speed up this process
.
3) RECOVERING FROM ILLNESS
Anyone who is recuperating from a serious illness will benefit from weight gain tablets
.
The chances are that they will have a weak appetite, and will not have been taking so many calories on board during their illness, so their weight will need building up
.
4) PEOPLE WANTING A BETTER PHYSIQUE
Many men & women who are on the skinny side would like to improve their physique
.
By combining the use of a Pil Ginseng Gemuk weight gain supplement, regular exercise, and a healthy diet, it will help you achieve that extra weight
.
Your muscles will become far more clearly defined and your all-round health will improve
.
As we have mentioned, there are many reasons for putting on weight
.
While the regular use of Pil Ginseng Gemuk will definitely help you, it is important that you do not think you can eat whatever you like to gain this weight
.
By eating the wrong kinds of foods and not exercising the only thing you will gain is unwanted fat, and quite probably health problems you could most certainly do without
.
#ubatgemuk #nakgemuk #pilgemuk #vitamingemuk #produkcantik #sabah #sarawak #ipta #uitm #ukm #sayajual #brunei #instashopmalaysia #igshop #igshopmalaysia #igbizmalaysia #visitmyig #bazaaronline
  • WHY DO SOME PEOPLE NEED TO ADD WEIGHT?
    .
    There are lots of reasons why both men & women need to put on additional weight
    .
    Here are just 4 of these. Hopefully it will help explain the different groups of people who are in need of regular supplementation with the Pil Ginseng Gemuk formula
    .
    1) WOMEN & MEN WHO ARE NATURALLY SKINNY
    This is one of life’s ‘what if’s’. Many of us who are carrying excess weight would love to be told they are naturally skinny
    .
    Your genes have a lot to do with it; some people naturally have a faster metabolism than others, and your current diet can also play a major role
    .
    2) TEENAGERS
    While teenagers are going through their adolescence they will often experience a spurt in growth. This obviously leaves them taller, but they could well be lacking in the corresponding weight gain
    .
    The use of Pil Ginseng Gemuk along with a healthy and nutritious diet targeted to gain weight will help speed up this process
    .
    3) RECOVERING FROM ILLNESS
    Anyone who is recuperating from a serious illness will benefit from weight gain tablets
    .
    The chances are that they will have a weak appetite, and will not have been taking so many calories on board during their illness, so their weight will need building up
    .
    4) PEOPLE WANTING A BETTER PHYSIQUE
    Many men & women who are on the skinny side would like to improve their physique
    .
    By combining the use of a Pil Ginseng Gemuk weight gain supplement, regular exercise, and a healthy diet, it will help you achieve that extra weight
    .
    Your muscles will become far more clearly defined and your all-round health will improve
    .
    As we have mentioned, there are many reasons for putting on weight
    .
    While the regular use of Pil Ginseng Gemuk will definitely help you, it is important that you do not think you can eat whatever you like to gain this weight
    .
    By eating the wrong kinds of foods and not exercising the only thing you will gain is unwanted fat, and quite probably health problems you could most certainly do without
    .
    #ubatgemuk #nakgemuk #pilgemuk #vitamingemuk #produkcantik #sabah #sarawak #ipta #uitm #ukm #sayajual #brunei #instashopmalaysia #igshop #igshopmalaysia #igbizmalaysia #visitmyig #bazaaronline

  •  1  0  4 hours ago
  • TERLALU KURUS RISIKO PELBAGAI PENYAKIT
.
Obesiti atau gemuk sering dikaitkan dengan perkara-perkara negatif yang memudaratkan kesihatan. Namun bagaimana pula jika seseorang itu mengalami masalah kekurangan berat badan atau memiliki tubuh terlalu kurus yang tidak bersesuaian dengan ketinggian tubuh yang dimiliki
.
Sebenarnya sama seperti kegemukan, memiliki badan yang terlalu kurus juga memberi impak tidak sihat bagi tubuh kita. Malah kajian-kajian dari pakar pemakanan di Amerika Syarikat dan Kanada mendapati individu gemuk cenderung untuk hidup lebih lama berbanding mereka yang bertubuh kurus
.
Kajian dijalankan selama 12 tahun ke atas 11300 individu dewasa itu menunjukkan bahawa individu terrlalu kurus cenderung untuk menemui ajal lebih awal berbanding mereka dengan berat badan normal diikuti dengan kumpulan individu obes
.
Selain daripada kajian yang dimuatkan di dalam Jurnal Obesiti itu juga menjelaskan bahawa bertubuh terlalu kurus boleh melemahkan daya ketahanan tubuh dan mendedahkan mereka kepada risiko penyakit. Namun begitu, ini tidak bermakna anda perlu menjadi obes untuk hidup lama
.
Apa yang penting adalah memiliki berat badan ideal dengan amalan gaya hidup sihat kerana itu adalah kunci kesihatan manusia
.
Order Now! whatsapp/sms +601112919828
.
#ubatgemuk #nakgemuk #pilgemuk #vitamingemuk #produkcantik #sabah #sarawak #ipta #uitm #ukm #sayajual #brunei #instashopmalaysia #igshop #igshopmalaysia #igbizmalaysia #visitmyig #bazaaronline #bazaarpaknil #malaysian #malaysianig #malaysianonlineshop #AzizanOsman #drazizanosman #imkk #aaronaziz
  • TERLALU KURUS RISIKO PELBAGAI PENYAKIT
    .
    Obesiti atau gemuk sering dikaitkan dengan perkara-perkara negatif yang memudaratkan kesihatan. Namun bagaimana pula jika seseorang itu mengalami masalah kekurangan berat badan atau memiliki tubuh terlalu kurus yang tidak bersesuaian dengan ketinggian tubuh yang dimiliki
    .
    Sebenarnya sama seperti kegemukan, memiliki badan yang terlalu kurus juga memberi impak tidak sihat bagi tubuh kita. Malah kajian-kajian dari pakar pemakanan di Amerika Syarikat dan Kanada mendapati individu gemuk cenderung untuk hidup lebih lama berbanding mereka yang bertubuh kurus
    .
    Kajian dijalankan selama 12 tahun ke atas 11300 individu dewasa itu menunjukkan bahawa individu terrlalu kurus cenderung untuk menemui ajal lebih awal berbanding mereka dengan berat badan normal diikuti dengan kumpulan individu obes
    .
    Selain daripada kajian yang dimuatkan di dalam Jurnal Obesiti itu juga menjelaskan bahawa bertubuh terlalu kurus boleh melemahkan daya ketahanan tubuh dan mendedahkan mereka kepada risiko penyakit. Namun begitu, ini tidak bermakna anda perlu menjadi obes untuk hidup lama
    .
    Apa yang penting adalah memiliki berat badan ideal dengan amalan gaya hidup sihat kerana itu adalah kunci kesihatan manusia
    .
    Order Now! whatsapp/sms +601112919828
    .
    #ubatgemuk #nakgemuk #pilgemuk #vitamingemuk #produkcantik #sabah #sarawak #ipta #uitm #ukm #sayajual #brunei #instashopmalaysia #igshop #igshopmalaysia #igbizmalaysia #visitmyig #bazaaronline #bazaarpaknil #malaysian #malaysianig #malaysianonlineshop #AzizanOsman #drazizanosman #imkk #aaronaziz

  •  7  0  4 hours ago

Top #uitm Posts

  • Kalau datang ke  Mcd mintak kerjasama jangan buli, marah, ramai yang tidak sedar akan kehadiran mereka ni.

Korang perlu lihat tag yang mereka pakai di dada, yang menandakan mereka ni adalah istimewa, maksudnya dengan penggilan sopan, anak-anak keperluan khas.  Diorang nie lagi pembersih dari kita semua, tu sebab diorang tak boleh tengok meja kotor sikit, mesti duduk tak senang nak lap dan cuci, walaupun masih ada orang di meja, diorang nie akan rasa kurang senang dan perlu di segerakan kerja tu. Kadang  orang ramai kurang selesa dengan tindakan diorang nie, mesti akan ada ketidak puashati sebab budak pekerja ni sikit-skit nak cuci, kadang duk tengok hampa makan ka, support depa dengan cara makan minum tu tolong kemas sendiri ok. 
Tidak lupa rakan sekerja yang normal, mintak jangan ambik kesempatan dengan kekurangan diorang

Terima kasih para pendidik guru-guru pendidikan khas dan ibubapa yang memberikan ruang pada anak-anak untuk berdikari

Diharapkan ada lagi restoran-restoran yang dapat memberikan sedikit ruang pada anak-anak ni, inshallah akan bertambah rezeki tuan-tuan, paling penting faham keperluan dan sama-sama mendidik 
Terima kasih McDonald's @mcdonal’s seksyen 3

Note : adik nie tak buta ye, time nak snap dia tertutup mata
.
.
.
#kfc #kfry #mcdonalds #tealive #pizzahutmalaysia #grabfood #foodpanda #uitm #rezeki
  • Kalau datang ke Mcd mintak kerjasama jangan buli, marah, ramai yang tidak sedar akan kehadiran mereka ni.

    Korang perlu lihat tag yang mereka pakai di dada, yang menandakan mereka ni adalah istimewa, maksudnya dengan penggilan sopan, anak-anak keperluan khas. Diorang nie lagi pembersih dari kita semua, tu sebab diorang tak boleh tengok meja kotor sikit, mesti duduk tak senang nak lap dan cuci, walaupun masih ada orang di meja, diorang nie akan rasa kurang senang dan perlu di segerakan kerja tu. Kadang orang ramai kurang selesa dengan tindakan diorang nie, mesti akan ada ketidak puashati sebab budak pekerja ni sikit-skit nak cuci, kadang duk tengok hampa makan ka, support depa dengan cara makan minum tu tolong kemas sendiri ok.
    Tidak lupa rakan sekerja yang normal, mintak jangan ambik kesempatan dengan kekurangan diorang

    Terima kasih para pendidik guru-guru pendidikan khas dan ibubapa yang memberikan ruang pada anak-anak untuk berdikari

    Diharapkan ada lagi restoran-restoran yang dapat memberikan sedikit ruang pada anak-anak ni, inshallah akan bertambah rezeki tuan-tuan, paling penting faham keperluan dan sama-sama mendidik
    Terima kasih McDonald's @mcdonal’s seksyen 3

    Note : adik nie tak buta ye, time nak snap dia tertutup mata
    .
    .
    .
    #kfc #kfry #mcdonalds #tealive #pizzahutmalaysia #grabfood #foodpanda #uitm #rezeki

  •  18,677  81  7 November, 2019