#serumtimunasli Instagram Photos & Videos

serumtimunasli - 5.5k posts

Hashtag Popularity

34.5
average comments
208.1
average likes

Latest #serumtimunasli Posts

  • Kalau nak banyak buih. Pergi pesta buih. Hahaha. Ni cleanser DIY . Guna pun bahan-bahan kat dapur je. Tak ada chemical. Tapi masih boleh bersihkan wajah dengan baik. .
.
Dah hampa pakai macam-macam produk tak ok jugak. Why not try diy cleanser ni. Sebab produk teamon ni terhasil suatu masa dulu sebab abah sendiri guna DIY toner timun waktu sekolah. Berkesan elok kat abah. .
.
Buat sekarang. Malam ni boleh terus pakai. Lembut kat muka. Muka jadi bersih. Tak kering. tak merah-merah. Super best. Buat tau? .
.
.
.
.
#tipdaridapurabah #teamonhq #jeragat #jerawat #sabuntimun #hilangkanparut #kulitberminyak #serumtimun #poriterbuka #kulitberjerawat #naturalskincare #kulitputih #kulitcerah #kulitkusam #timun #tipkulitcantik #hilangkanjerawat #tipcantik #tipkulitputih #petuakulitcantik #putihkankulit #kecutkanjerawat #hilangkanparut #serumtimunasli .
  • Kalau nak banyak buih. Pergi pesta buih. Hahaha. Ni cleanser DIY . Guna pun bahan-bahan kat dapur je. Tak ada chemical. Tapi masih boleh bersihkan wajah dengan baik. .
    .
    Dah hampa pakai macam-macam produk tak ok jugak. Why not try diy cleanser ni. Sebab produk teamon ni terhasil suatu masa dulu sebab abah sendiri guna DIY toner timun waktu sekolah. Berkesan elok kat abah. .
    .
    Buat sekarang. Malam ni boleh terus pakai. Lembut kat muka. Muka jadi bersih. Tak kering. tak merah-merah. Super best. Buat tau? .
    .
    .
    .
    .
    #tipdaridapurabah #teamonhq #jeragat #jerawat #sabuntimun #hilangkanparut #kulitberminyak #serumtimun #poriterbuka #kulitberjerawat #naturalskincare #kulitputih #kulitcerah #kulitkusam #timun #tipkulitcantik #hilangkanjerawat #tipcantik #tipkulitputih #petuakulitcantik #putihkankulit #kecutkanjerawat #hilangkanparut #serumtimunasli .

  •  9  0  13 hours ago
  • Kalau nak banyak buih. Pergi pesta buih. Hahaha. Ni cleanser DIY . Guna pun bahan-bahan kat dapur je. Tak ada chemical. Tapi masih boleh bersihkan wajah dengan baik. .
.
Dah hampa pakai macam-macam produk tak ok jugak. Why not try diy cleanser ni. Sebab produk teamon ni terhasil suatu masa dulu sebab abah sendiri guna DIY toner timun waktu sekolah. Berkesan elok kat abah. .
.
Buat sekarang. Malam ni boleh terus pakai. Lembut kat muka. Muka jadi bersih. Tak kering. tak merah-merah. Super best. Buat tau? .
.
.
.
.
#tipdaridapurabah #teamonhq #jeragat #jerawat #sabuntimun #hilangkanparut #kulitberminyak #serumtimun #poriterbuka #kulitberjerawat #naturalskincare #kulitputih #kulitcerah #kulitkusam #timun #tipkulitcantik #hilangkanjerawat #tipcantik #tipkulitputih #petuakulitcantik #putihkankulit #kecutkanjerawat #hilangkanparut #serumtimunasli .
  • Kalau nak banyak buih. Pergi pesta buih. Hahaha. Ni cleanser DIY . Guna pun bahan-bahan kat dapur je. Tak ada chemical. Tapi masih boleh bersihkan wajah dengan baik. .
    .
    Dah hampa pakai macam-macam produk tak ok jugak. Why not try diy cleanser ni. Sebab produk teamon ni terhasil suatu masa dulu sebab abah sendiri guna DIY toner timun waktu sekolah. Berkesan elok kat abah. .
    .
    Buat sekarang. Malam ni boleh terus pakai. Lembut kat muka. Muka jadi bersih. Tak kering. tak merah-merah. Super best. Buat tau? .
    .
    .
    .
    .
    #tipdaridapurabah #teamonhq #jeragat #jerawat #sabuntimun #hilangkanparut #kulitberminyak #serumtimun #poriterbuka #kulitberjerawat #naturalskincare #kulitputih #kulitcerah #kulitkusam #timun #tipkulitcantik #hilangkanjerawat #tipcantik #tipkulitputih #petuakulitcantik #putihkankulit #kecutkanjerawat #hilangkanparut #serumtimunasli .

  •  892  44  13 hours ago
  • Waktu zaman sekolah dulu. Duit tak banyak. Jadi setiap kali mak masak nasi. Abah akan suruh simpan air beras untuk basuh muka. .
.

Air beras ni kaya dengan vitamin, mineral dan asid amino yang baik untuk kulit wajah. .
.
.
Selain tu ada macam-mcam khasiat termasuk asid ferulic, antioksidan, dan allantoin yang mengandung sifat anti radang. Wajah jadi lembab dan tak merah-merah. .
.
Selain tu air beras boleh membantu untuk memperbaiki texture kulit supaya jadi lebih lembut dan halus. .
.
Tapi sekarang ada cara instant untut dapat semua khasiat tersebut pada kulit. Abah dah keluarkan serum vitamin c terbaru khusus untuk hampa yang nak mencerahkan kulit. Pudarkan parut dan sunburn.
.
.
Ada sample juga. Sapa nak?
.
.
#tipdaridapurabah #teamonhq #jeragat #jerawat #sabuntimun #hilangkanparut #kulitberminyak #serumtimun #poriterbuka #kulitberjerawat #naturalskincare #kulitputih #kulitcerah #kulitkusam #timun #tipkulitcantik #hilangkanjerawat #tipcantik #tipkulitputih #petuakulitcantik #putihkankulit #kecutkanjerawat #hilangkanparut #serumtimunasli .
  • Waktu zaman sekolah dulu. Duit tak banyak. Jadi setiap kali mak masak nasi. Abah akan suruh simpan air beras untuk basuh muka. .
    .

    Air beras ni kaya dengan vitamin, mineral dan asid amino yang baik untuk kulit wajah. .
    .
    .
    Selain tu ada macam-mcam khasiat termasuk asid ferulic, antioksidan, dan allantoin yang mengandung sifat anti radang. Wajah jadi lembab dan tak merah-merah. .
    .
    Selain tu air beras boleh membantu untuk memperbaiki texture kulit supaya jadi lebih lembut dan halus. .
    .
    Tapi sekarang ada cara instant untut dapat semua khasiat tersebut pada kulit. Abah dah keluarkan serum vitamin c terbaru khusus untuk hampa yang nak mencerahkan kulit. Pudarkan parut dan sunburn.
    .
    .
    Ada sample juga. Sapa nak?
    .
    .
    #tipdaridapurabah #teamonhq #jeragat #jerawat #sabuntimun #hilangkanparut #kulitberminyak #serumtimun #poriterbuka #kulitberjerawat #naturalskincare #kulitputih #kulitcerah #kulitkusam #timun #tipkulitcantik #hilangkanjerawat #tipcantik #tipkulitputih #petuakulitcantik #putihkankulit #kecutkanjerawat #hilangkanparut #serumtimunasli .

  •  2  0  17 hours ago
  • Rupanya banyak kelebihan getah kentang ni pada kulit, Kentang mengandungi vit c, potassium dan vit b dan juga ada catecholase iaitu enzim yang mempunyai ciri-ciri pemutihan kulit yang membantu menghilangkan parut, masalah pigmentasi, kulit yang kering dan tanda gelap pada kulit.
.
.
Yang peting tip ni secara semula jadi dan sesuai untuk semua orang. Cara nak buatnya pun senang. .
.
๐ŸŒณ Bahan-bahan : 
1 Biji kentang di hiris atau di lenyek. 
1/2 sudu madu. .
.
Penyediaan : ๐Ÿƒ Lenyek 1 biji kenyang sampai halus dan campur dengan madu. Simpan dalam peti sejuk seketika.
.
.
Selepas 15minit. Pakai kentang pada wajah. Biar 15-20 minit. Untuk tak nak kentang tu kering pada wajah. Spray sedikit air pada wajah .
.
.
Cuci guna air bersih. Kesan pertamakali. Hampa akan dapati wajah lebih halus dan bersih. Buat dengan kerap untuk memudarkan parut. .
.
Menarik dak tip ni guys? Tag 3 orang kawan hampa share tentang tip hilangkan parut ni.
.
.
.
.
.

#Tipdaridapurabah #teamonhq #jeragat #jerawat #sabuntimun #hilangkanparut #kulitberminyak #serumtimun #poriterbuka #kulitberjerawat #naturalskincare #kulitputih #kulitcerah #kulitkusam #timun #tipkulitcantik #hilangkanjerawat #tipcantik #tipkulitputih #petuakulitcantik #putihkankulit #kecutkanjerawat #hilangkanparut #serumtimunasli .
  • Rupanya banyak kelebihan getah kentang ni pada kulit, Kentang mengandungi vit c, potassium dan vit b dan juga ada catecholase iaitu enzim yang mempunyai ciri-ciri pemutihan kulit yang membantu menghilangkan parut, masalah pigmentasi, kulit yang kering dan tanda gelap pada kulit.
    .
    .
    Yang peting tip ni secara semula jadi dan sesuai untuk semua orang. Cara nak buatnya pun senang. .
    .
    ๐ŸŒณ Bahan-bahan :
    1 Biji kentang di hiris atau di lenyek.
    1/2 sudu madu. .
    .
    Penyediaan : ๐Ÿƒ Lenyek 1 biji kenyang sampai halus dan campur dengan madu. Simpan dalam peti sejuk seketika.
    .
    .
    Selepas 15minit. Pakai kentang pada wajah. Biar 15-20 minit. Untuk tak nak kentang tu kering pada wajah. Spray sedikit air pada wajah .
    .
    .
    Cuci guna air bersih. Kesan pertamakali. Hampa akan dapati wajah lebih halus dan bersih. Buat dengan kerap untuk memudarkan parut. .
    .
    Menarik dak tip ni guys? Tag 3 orang kawan hampa share tentang tip hilangkan parut ni.
    .
    .
    .
    .
    .

    #Tipdaridapurabah #teamonhq #jeragat #jerawat #sabuntimun #hilangkanparut #kulitberminyak #serumtimun #poriterbuka #kulitberjerawat #naturalskincare #kulitputih #kulitcerah #kulitkusam #timun #tipkulitcantik #hilangkanjerawat #tipcantik #tipkulitputih #petuakulitcantik #putihkankulit #kecutkanjerawat #hilangkanparut #serumtimunasli .

  •  15  0  19 hours ago
  • Green tea ni bersifat anti oksidan, ia boleh masuk kedalam celah lubang pori dan bunuh kuman yang menjadi punca jerawat. .
.
Oat pulak bertidak sebagai 1 lapisan yang melindungi wajah dari radikal bebas. Oat ada 1 jelly yang bernama beta gulkan. Fungsi beta gulkan ni untuk membersihkan wajah. Mengangkat sale kulit mati. seterusnya membersihkan wajah dengan sempurna. .
.
Bahan :
4 Sudu oat 
2 sachet teh hijau
.
.
Penyediaan :
Kisar oat dan teh hijau, simpan dalam bekas bertutup. .
.
Setiap kali nak guna. cuma keluarkan sedikit letak atas tangan dan campur bersama air sikit. Pakai pada wajah. .
.
Nak abah buat tutorial dalam bentuk video? Kalau 10 orang komen nak. Abah buat esok! .
.
#tipdaridapurabah #teamonhq #jeragat #jerawat #sabuntimun #hilangkanparut #kulitberminyak #serumtimun #poriterbuka #kulitberjerawat #naturalskincare #kulitputih #kulitcerah #kulitkusam #timun #tipkulitcantik #hilangkanjerawat #tipcantik #tipkulitputih #petuakulitcantik #putihkankulit #kecutkanjerawat #hilangkanparut #serumtimunasli .
  • Green tea ni bersifat anti oksidan, ia boleh masuk kedalam celah lubang pori dan bunuh kuman yang menjadi punca jerawat. .
    .
    Oat pulak bertidak sebagai 1 lapisan yang melindungi wajah dari radikal bebas. Oat ada 1 jelly yang bernama beta gulkan. Fungsi beta gulkan ni untuk membersihkan wajah. Mengangkat sale kulit mati. seterusnya membersihkan wajah dengan sempurna. .
    .
    Bahan :
    4 Sudu oat
    2 sachet teh hijau
    .
    .
    Penyediaan :
    Kisar oat dan teh hijau, simpan dalam bekas bertutup. .
    .
    Setiap kali nak guna. cuma keluarkan sedikit letak atas tangan dan campur bersama air sikit. Pakai pada wajah. .
    .
    Nak abah buat tutorial dalam bentuk video? Kalau 10 orang komen nak. Abah buat esok! .
    .
    #tipdaridapurabah #teamonhq #jeragat #jerawat #sabuntimun #hilangkanparut #kulitberminyak #serumtimun #poriterbuka #kulitberjerawat #naturalskincare #kulitputih #kulitcerah #kulitkusam #timun #tipkulitcantik #hilangkanjerawat #tipcantik #tipkulitputih #petuakulitcantik #putihkankulit #kecutkanjerawat #hilangkanparut #serumtimunasli .

  •  0  0  19 hours ago
  • Abah payung cuci muka guna soap yang abah bagi free tu. Free pun ingat biasa-biasa? Oat bar soap kali ni sesuai untuk semua kulit termasuk kulit sensetif. .
.
Buih dalam sabun tu dari shea butter tau. Bukan dari SLS. so dont wory tak akan buat skin hampa kering dan merah-merah. .
.
Selain tu abah buh base sabun susu kambing. Super bagus untuk skin. Melembabkan dan mencerahkan kulit. .
.
Ada juga oat fungsi oat ni untuk mencuci dengan bersih pada wajah hampa. Beta gulcan pada oat akan cair dan masuk dalam lubang-lubang pori dan mencuci lubang pori dari kotoran penyebab jerawat. .
.
Soap bar oat ni abah bagi free dengan setiap belian mana-mana produk teamon benilai RM60 jer. .
.
Kalau nak beli sendiri pun boleh. Ada jual kat drugstore. RM15 - RM22 je. P beli sendiri. .
.
Nak? .
.
#tipdaridapurabah #teamonhq #jeragat #jerawat #sabuntimun #hilangkanparut #kulitberminyak #serumtimun #poriterbuka #kulitberjerawat #naturalskincare #kulitputih #kulitcerah #kulitkusam #timun #tipkulitcantik #hilangkanjerawat #tipcantik #tipkulitputih #petuakulitcantik #putihkankulit #kecutkanjerawat #hilangkanparut #serumtimunasli .
  • Abah payung cuci muka guna soap yang abah bagi free tu. Free pun ingat biasa-biasa? Oat bar soap kali ni sesuai untuk semua kulit termasuk kulit sensetif. .
    .
    Buih dalam sabun tu dari shea butter tau. Bukan dari SLS. so dont wory tak akan buat skin hampa kering dan merah-merah. .
    .
    Selain tu abah buh base sabun susu kambing. Super bagus untuk skin. Melembabkan dan mencerahkan kulit. .
    .
    Ada juga oat fungsi oat ni untuk mencuci dengan bersih pada wajah hampa. Beta gulcan pada oat akan cair dan masuk dalam lubang-lubang pori dan mencuci lubang pori dari kotoran penyebab jerawat. .
    .
    Soap bar oat ni abah bagi free dengan setiap belian mana-mana produk teamon benilai RM60 jer. .
    .
    Kalau nak beli sendiri pun boleh. Ada jual kat drugstore. RM15 - RM22 je. P beli sendiri. .
    .
    Nak? .
    .
    #tipdaridapurabah #teamonhq #jeragat #jerawat #sabuntimun #hilangkanparut #kulitberminyak #serumtimun #poriterbuka #kulitberjerawat #naturalskincare #kulitputih #kulitcerah #kulitkusam #timun #tipkulitcantik #hilangkanjerawat #tipcantik #tipkulitputih #petuakulitcantik #putihkankulit #kecutkanjerawat #hilangkanparut #serumtimunasli .

  •  5  0  19 hours ago
  • Kaki bau kepam. Leher hitam. Ketiak hitam. .
.
๐ŸŒณ Bahan-bahan : 
1 Gemgam daun pudina
1 Cawan garam
1/2 biji timun
2 sudu madu
.
.
Penyediaan : ๐Ÿƒ Cincang halus daun pudina dan keringkan. Boleh keringkan dengan cara biasa atau keringkan menggunakan oven.
.
๐Ÿƒ Kisar timun menggunakan kisar kering.
.
๐Ÿƒ Campurkan , timun , daun pudina , madu dan garam bersama. Gaul rata.
.
๐Ÿƒ Scrub pada bahagian kaki, leher . ketiak seminggu 1-2 kali sahaja. .
๐Ÿƒ Senang je kan? Lebihan adunan tadi perlu simpan dalam peti ais untuk tahan lebih lama. Abah simpan 2 minggu masih ok lagi. .
.
Hari tu ada yang request cara buat sabun muka sendiri. Nak abah share?
.
.
.
.
#tipdaridapurabah #teamonhq #jeragat #jerawat #sabuntimun #hilangkanparut #kulitberminyak #serumtimun #poriterbuka #kulitberjerawat #naturalskincare #kulitputih #kulitcerah #kulitkusam #timun #tipkulitcantik #hilangkanjerawat #tipcantik #tipkulitputih #petuakulitcantik #putihkankulit #kecutkanjerawat #hilangkanparut #serumtimunasli .
  • Kaki bau kepam. Leher hitam. Ketiak hitam. .
    .
    ๐ŸŒณ Bahan-bahan :
    1 Gemgam daun pudina
    1 Cawan garam
    1/2 biji timun
    2 sudu madu
    .
    .
    Penyediaan : ๐Ÿƒ Cincang halus daun pudina dan keringkan. Boleh keringkan dengan cara biasa atau keringkan menggunakan oven.
    .
    ๐Ÿƒ Kisar timun menggunakan kisar kering.
    .
    ๐Ÿƒ Campurkan , timun , daun pudina , madu dan garam bersama. Gaul rata.
    .
    ๐Ÿƒ Scrub pada bahagian kaki, leher . ketiak seminggu 1-2 kali sahaja. .
    ๐Ÿƒ Senang je kan? Lebihan adunan tadi perlu simpan dalam peti ais untuk tahan lebih lama. Abah simpan 2 minggu masih ok lagi. .
    .
    Hari tu ada yang request cara buat sabun muka sendiri. Nak abah share?
    .
    .
    .
    .
    #tipdaridapurabah #teamonhq #jeragat #jerawat #sabuntimun #hilangkanparut #kulitberminyak #serumtimun #poriterbuka #kulitberjerawat #naturalskincare #kulitputih #kulitcerah #kulitkusam #timun #tipkulitcantik #hilangkanjerawat #tipcantik #tipkulitputih #petuakulitcantik #putihkankulit #kecutkanjerawat #hilangkanparut #serumtimunasli .

  •  3  0  19 hours ago
  • Petua daun sup dengan madu ( Khas untuk kecutkan jerawat dan kurangkan kesan merah akibat jerawat) .
.
๐ŸŒณ Sedikit daun sup
๐ŸŒณ Madu lebah boleh juga madu kelulut
๐ŸŒณ Sedikit serbuk kayu manis .
.
๐Ÿƒ Lenyek @ tumbuk daun sup sampai lumat.
๐Ÿƒ Gaul dengan madu dan sedikit serbuk kayu manis.
๐Ÿƒ Gaul rata. pakai pada bahagian jerawat sahaja.
๐Ÿƒ Pakai sehingga jerawat kecut.
.
.
.

#tipdaridapurabah #teamonhq #jeragat #jerawat
#sabuntimun #hilangkanparut #kulitberminyak #serumtimun #poriterbuka #kulitberjerawat #naturalskincare #kulitputih #kulitcerah #kulitkusam
#timun #tipkulitcantik #hilangkanjerawat
#tipcantik #tipkulitputih #petuakulitcantik #putihkankulit #kecutkanjerawat #hilangkanparut #serumtimunasli .
  • Petua daun sup dengan madu ( Khas untuk kecutkan jerawat dan kurangkan kesan merah akibat jerawat) .
    .
    ๐ŸŒณ Sedikit daun sup
    ๐ŸŒณ Madu lebah boleh juga madu kelulut
    ๐ŸŒณ Sedikit serbuk kayu manis .
    .
    ๐Ÿƒ Lenyek @ tumbuk daun sup sampai lumat.
    ๐Ÿƒ Gaul dengan madu dan sedikit serbuk kayu manis.
    ๐Ÿƒ Gaul rata. pakai pada bahagian jerawat sahaja.
    ๐Ÿƒ Pakai sehingga jerawat kecut.
    .
    .
    .

    #tipdaridapurabah #teamonhq #jeragat #jerawat
    #sabuntimun #hilangkanparut #kulitberminyak #serumtimun #poriterbuka #kulitberjerawat #naturalskincare #kulitputih #kulitcerah #kulitkusam
    #timun #tipkulitcantik #hilangkanjerawat
    #tipcantik #tipkulitputih #petuakulitcantik #putihkankulit #kecutkanjerawat #hilangkanparut #serumtimunasli .

  •  0  0  19 hours ago
  • Salah produk ni cheq. Kalau nak hilangkan, kecutkan jerawat bukan pakai sabun. Sabun tu untuk mencuci , elak jerawat naik. .
.
Kalau jerawat dah naik. Nak kecutkan pakai cucumber serum tu, buh kat jerawat sat ja jerawat kecut sebab fungsi timun untuk menegecutkan jerawat. .
.
Muka asik jerawat ja, salah satu sebab kelenjar minyak terlampau aktif. Jadi nak slowkan kelenjar minyak tu. Ambil vitamin A . Pakai produk-produk yang ada vitamin A.
.
.
Dalam Teamon Vit C serum abah buh vit A juga. Jadi bila pakai boleh kurangkan jerawat. .
.
Kalau kulit breakout. Pakai Oat bar soap. mild pada kulit , guna bahan natural. mencuci jauh dalam pori, kulit akan rasa bersih lembut. Jerawat cepat kecut. Tak ada merah-merah dah. .
.
Semua set lengkap ni abah tengah promo sekarang. .
.
Cucumber serum RM38
Vit C serum RM38
Oat bar soap RM20
Total semua RM96 .
.
Tengah diskaun RM60 je semua sekali. Promo sampai 14hb depan. Kalau nak komen ja kat bawah nak. Nanti agent abah bantu. .
.
Kalau nak try ja dulu. Ambil free sample vit c dan cucumber serum. Free ja. Komen "Nak sample" .
.
. .
.

#tipdaridapurabah #teamonhq #jeragat #jerawat
#sabuntimun #hilangkanparut #kulitberminyak #serumtimun #poriterbuka #kulitberjerawat #naturalskincare #kulitputih #kulitcerah #kulitkusam
#timun #tipkulitcantik #hilangkanjerawat
#tipcantik #tipkulitputih #petuakulitcantik #putihkankulit #kecutkanjerawat #hilangkanparut #serumtimunasli
  • Salah produk ni cheq. Kalau nak hilangkan, kecutkan jerawat bukan pakai sabun. Sabun tu untuk mencuci , elak jerawat naik. .
    .
    Kalau jerawat dah naik. Nak kecutkan pakai cucumber serum tu, buh kat jerawat sat ja jerawat kecut sebab fungsi timun untuk menegecutkan jerawat. .
    .
    Muka asik jerawat ja, salah satu sebab kelenjar minyak terlampau aktif. Jadi nak slowkan kelenjar minyak tu. Ambil vitamin A . Pakai produk-produk yang ada vitamin A.
    .
    .
    Dalam Teamon Vit C serum abah buh vit A juga. Jadi bila pakai boleh kurangkan jerawat. .
    .
    Kalau kulit breakout. Pakai Oat bar soap. mild pada kulit , guna bahan natural. mencuci jauh dalam pori, kulit akan rasa bersih lembut. Jerawat cepat kecut. Tak ada merah-merah dah. .
    .
    Semua set lengkap ni abah tengah promo sekarang. .
    .
    Cucumber serum RM38
    Vit C serum RM38
    Oat bar soap RM20
    Total semua RM96 .
    .
    Tengah diskaun RM60 je semua sekali. Promo sampai 14hb depan. Kalau nak komen ja kat bawah nak. Nanti agent abah bantu. .
    .
    Kalau nak try ja dulu. Ambil free sample vit c dan cucumber serum. Free ja. Komen "Nak sample" .
    .
    . .
    .

    #tipdaridapurabah #teamonhq #jeragat #jerawat
    #sabuntimun #hilangkanparut #kulitberminyak #serumtimun #poriterbuka #kulitberjerawat #naturalskincare #kulitputih #kulitcerah #kulitkusam
    #timun #tipkulitcantik #hilangkanjerawat
    #tipcantik #tipkulitputih #petuakulitcantik #putihkankulit #kecutkanjerawat #hilangkanparut #serumtimunasli

  •  1  0  20 hours ago
  • Ramai dak kat sini ada masalah nak dapatkan stok face mask 3ply tu? Abah plan macam nak bagi kat hampa la. Tapi tu la kat abah pun ada 16kotak x 50pcs : 800 keping ja. Nak ka? .
.
Kejap ni bukan abah nak jual. Abah nak bagi free ja. Kalau ramai nak. Abah share detail. Nak?
.
.
.
.

#tipdaridapurabah #teamonhq #jeragat #jerawat
#sabuntimun #hilangkanparut #kulitberminyak #serumtimun #poriterbuka #kulitberjerawat #naturalskincare #kulitputih #kulitcerah #kulitkusam
#timun #tipkulitcantik #hilangkanjerawat
#tipcantik #tipkulitputih #petuakulitcantik #putihkankulit #kecutkanjerawat #hilangkanparut #serumtimunasli
  • Ramai dak kat sini ada masalah nak dapatkan stok face mask 3ply tu? Abah plan macam nak bagi kat hampa la. Tapi tu la kat abah pun ada 16kotak x 50pcs : 800 keping ja. Nak ka? .
    .
    Kejap ni bukan abah nak jual. Abah nak bagi free ja. Kalau ramai nak. Abah share detail. Nak?
    .
    .
    .
    .

    #tipdaridapurabah #teamonhq #jeragat #jerawat
    #sabuntimun #hilangkanparut #kulitberminyak #serumtimun #poriterbuka #kulitberjerawat #naturalskincare #kulitputih #kulitcerah #kulitkusam
    #timun #tipkulitcantik #hilangkanjerawat
    #tipcantik #tipkulitputih #petuakulitcantik #putihkankulit #kecutkanjerawat #hilangkanparut #serumtimunasli

  •  1  0  31 March, 2020
  • Rupanya banyak kelebihan getah kentang ni pada kulit, Kentang mengandungi vit c, potassium dan vit b dan juga ada catecholase iaitu enzim yang mempunyai ciri-ciri pemutihan kulit yang membantu menghilangkan parut, masalah pigmentasi, kulit yang kering dan tanda gelap pada kulit.
.
.
Yang peting tip ni secara semula jadi dan sesuai untuk semua orang. Cara nak buatnya pun senang. .
.
๐ŸŒณ Bahan-bahan : 
1 Biji kentang di hiris atau di lenyek. 
1/2 sudu madu. .
.
Penyediaan : ๐Ÿƒ Lenyek 1 biji kenyang sampai halus dan campur dengan madu. Simpan dalam peti sejuk seketika.
.
.
Selepas 15minit. Pakai kentang pada wajah. Biar 15-20 minit. Untuk tak nak kentang tu kering pada wajah. Spray sedikit air pada wajah .
.
.
Cuci guna air bersih. Kesan pertamakali. Hampa akan dapati wajah lebih halus dan bersih. Buat dengan kerap untuk memudarkan parut. .
.
Menarik dak tip ni guys? Tag 3 orang kawan hampa share tentang tip hilangkan parut ni.
.
.
.
.
.

#Tipdaridapurabah #teamonhq #jeragat #jerawat #sabuntimun #hilangkanparut #kulitberminyak #serumtimun #poriterbuka #kulitberjerawat #naturalskincare #kulitputih #kulitcerah #kulitkusam #timun #tipkulitcantik #hilangkanjerawat #tipcantik #tipkulitputih #petuakulitcantik #putihkankulit #kecutkanjerawat #hilangkanparut #serumtimunasli .
  • Rupanya banyak kelebihan getah kentang ni pada kulit, Kentang mengandungi vit c, potassium dan vit b dan juga ada catecholase iaitu enzim yang mempunyai ciri-ciri pemutihan kulit yang membantu menghilangkan parut, masalah pigmentasi, kulit yang kering dan tanda gelap pada kulit.
    .
    .
    Yang peting tip ni secara semula jadi dan sesuai untuk semua orang. Cara nak buatnya pun senang. .
    .
    ๐ŸŒณ Bahan-bahan :
    1 Biji kentang di hiris atau di lenyek.
    1/2 sudu madu. .
    .
    Penyediaan : ๐Ÿƒ Lenyek 1 biji kenyang sampai halus dan campur dengan madu. Simpan dalam peti sejuk seketika.
    .
    .
    Selepas 15minit. Pakai kentang pada wajah. Biar 15-20 minit. Untuk tak nak kentang tu kering pada wajah. Spray sedikit air pada wajah .
    .
    .
    Cuci guna air bersih. Kesan pertamakali. Hampa akan dapati wajah lebih halus dan bersih. Buat dengan kerap untuk memudarkan parut. .
    .
    Menarik dak tip ni guys? Tag 3 orang kawan hampa share tentang tip hilangkan parut ni.
    .
    .
    .
    .
    .

    #Tipdaridapurabah #teamonhq #jeragat #jerawat #sabuntimun #hilangkanparut #kulitberminyak #serumtimun #poriterbuka #kulitberjerawat #naturalskincare #kulitputih #kulitcerah #kulitkusam #timun #tipkulitcantik #hilangkanjerawat #tipcantik #tipkulitputih #petuakulitcantik #putihkankulit #kecutkanjerawat #hilangkanparut #serumtimunasli .

  •  10  0  31 March, 2020
  • Rupanya banyak kelebihan getah kentang ni pada kulit, Kentang mengandungi vit c, potassium dan vit b dan juga ada catecholase iaitu enzim yang mempunyai ciri-ciri pemutihan kulit yang membantu menghilangkan parut, masalah pigmentasi, kulit yang kering dan tanda gelap pada kulit.
.
.
Yang peting tip ni secara semula jadi dan sesuai untuk semua orang. Cara nak buatnya pun senang. .
.
๐ŸŒณ Bahan-bahan : 
1 Biji kentang di hiris atau di lenyek. 
1/2 sudu madu. .
.
Penyediaan : ๐Ÿƒ Lenyek 1 biji kenyang sampai halus dan campur dengan madu. Simpan dalam peti sejuk seketika.
.
.
Selepas 15minit. Pakai kentang pada wajah. Biar 15-20 minit. Untuk tak nak kentang tu kering pada wajah. Spray sedikit air pada wajah .
.
.
Cuci guna air bersih. Kesan pertamakali. Hampa akan dapati wajah lebih halus dan bersih. Buat dengan kerap untuk memudarkan parut. .
.
Menarik dak tip ni guys? Tag 3 orang kawan hampa share tentang tip hilangkan parut ni.
.
.
.
.
.

#Tipdaridapurabah #teamonhq #jeragat #jerawat #sabuntimun #hilangkanparut #kulitberminyak #serumtimun #poriterbuka #kulitberjerawat #naturalskincare #kulitputih #kulitcerah #kulitkusam #timun #tipkulitcantik #hilangkanjerawat #tipcantik #tipkulitputih #petuakulitcantik #putihkankulit #kecutkanjerawat #hilangkanparut #serumtimunasli .
  • Rupanya banyak kelebihan getah kentang ni pada kulit, Kentang mengandungi vit c, potassium dan vit b dan juga ada catecholase iaitu enzim yang mempunyai ciri-ciri pemutihan kulit yang membantu menghilangkan parut, masalah pigmentasi, kulit yang kering dan tanda gelap pada kulit.
    .
    .
    Yang peting tip ni secara semula jadi dan sesuai untuk semua orang. Cara nak buatnya pun senang. .
    .
    ๐ŸŒณ Bahan-bahan :
    1 Biji kentang di hiris atau di lenyek.
    1/2 sudu madu. .
    .
    Penyediaan : ๐Ÿƒ Lenyek 1 biji kenyang sampai halus dan campur dengan madu. Simpan dalam peti sejuk seketika.
    .
    .
    Selepas 15minit. Pakai kentang pada wajah. Biar 15-20 minit. Untuk tak nak kentang tu kering pada wajah. Spray sedikit air pada wajah .
    .
    .
    Cuci guna air bersih. Kesan pertamakali. Hampa akan dapati wajah lebih halus dan bersih. Buat dengan kerap untuk memudarkan parut. .
    .
    Menarik dak tip ni guys? Tag 3 orang kawan hampa share tentang tip hilangkan parut ni.
    .
    .
    .
    .
    .

    #Tipdaridapurabah #teamonhq #jeragat #jerawat #sabuntimun #hilangkanparut #kulitberminyak #serumtimun #poriterbuka #kulitberjerawat #naturalskincare #kulitputih #kulitcerah #kulitkusam #timun #tipkulitcantik #hilangkanjerawat #tipcantik #tipkulitputih #petuakulitcantik #putihkankulit #kecutkanjerawat #hilangkanparut #serumtimunasli .

  •  524  11  31 March, 2020
  • Ramai tak kat sini ada masalah nak dapatkan stok face mask 3ply tu? Suri  plan macam nak bagi kat korang la. Tapi tu la stock terhad. Ade berapa keping je. Nak ke?
.
.
.
Kejap. Ni Suri bukan nak jual. Suri nak bagi free je dengan setiap belian Beightening Set. Nak?
.
.
.
.

#tipdaridapurabah #teamonhq #jeragat #jerawat
#sabuntimun #hilangkanparut #kulitberminyak #serumtimun #poriterbuka #kulitberjerawat #naturalskincare #kulitputih #kulitcerah #kulitkusam
#timun #tipkulitcantik #hilangkanjerawat
#tipcantik #tipkulitputih #petuakulitcantik #putihkankulit #kecutkanjerawat #hilangkanparut #serumtimunasli #teamonselangor #teamonbuddy
  • Ramai tak kat sini ada masalah nak dapatkan stok face mask 3ply tu? Suri plan macam nak bagi kat korang la. Tapi tu la stock terhad. Ade berapa keping je. Nak ke?
    .
    .
    .
    Kejap. Ni Suri bukan nak jual. Suri nak bagi free je dengan setiap belian Beightening Set. Nak?
    .
    .
    .
    .

    #tipdaridapurabah #teamonhq #jeragat #jerawat
    #sabuntimun #hilangkanparut #kulitberminyak #serumtimun #poriterbuka #kulitberjerawat #naturalskincare #kulitputih #kulitcerah #kulitkusam
    #timun #tipkulitcantik #hilangkanjerawat
    #tipcantik #tipkulitputih #petuakulitcantik #putihkankulit #kecutkanjerawat #hilangkanparut #serumtimunasli #teamonselangor #teamonbuddy

  •  25  2  27 March, 2020
  • Green tea ni bersifat anti oksidan, ia boleh masuk kedalam celah lubang pori dan bunuh kuman yang menjadi punca jerawat. .
.
Oat pulak bertidak sebagai 1 lapisan yang melindungi wajah dari radikal bebas. Oat ada 1 jelly yang bernama beta gulkan. Fungsi beta gulkan ni untuk membersihkan wajah. Mengangkat sale kulit mati. seterusnya membersihkan wajah dengan sempurna. .
.
Bahan :
4 Sudu oat 
2 sachet teh hijau
.
.
Penyediaan :
Kisar oat dan teh hijau, simpan dalam bekas bertutup. .
.
Setiap kali nak guna. cuma keluarkan sedikit letak atas tangan dan campur bersama air sikit. Pakai pada wajah. .
.
Nak abah buat tutorial dalam bentuk video? Kalau 10 orang komen nak. Abah buat esok! .
.
#tipdaridapurabah #teamonhq #jeragat #jerawat #sabuntimun #hilangkanparut #kulitberminyak #serumtimun #poriterbuka #kulitberjerawat #naturalskincare #kulitputih #kulitcerah #kulitkusam #timun #tipkulitcantik #hilangkanjerawat #tipcantik #tipkulitputih #petuakulitcantik #putihkankulit #kecutkanjerawat #hilangkanparut #serumtimunasli .
  • Green tea ni bersifat anti oksidan, ia boleh masuk kedalam celah lubang pori dan bunuh kuman yang menjadi punca jerawat. .
    .
    Oat pulak bertidak sebagai 1 lapisan yang melindungi wajah dari radikal bebas. Oat ada 1 jelly yang bernama beta gulkan. Fungsi beta gulkan ni untuk membersihkan wajah. Mengangkat sale kulit mati. seterusnya membersihkan wajah dengan sempurna. .
    .
    Bahan :
    4 Sudu oat
    2 sachet teh hijau
    .
    .
    Penyediaan :
    Kisar oat dan teh hijau, simpan dalam bekas bertutup. .
    .
    Setiap kali nak guna. cuma keluarkan sedikit letak atas tangan dan campur bersama air sikit. Pakai pada wajah. .
    .
    Nak abah buat tutorial dalam bentuk video? Kalau 10 orang komen nak. Abah buat esok! .
    .
    #tipdaridapurabah #teamonhq #jeragat #jerawat #sabuntimun #hilangkanparut #kulitberminyak #serumtimun #poriterbuka #kulitberjerawat #naturalskincare #kulitputih #kulitcerah #kulitkusam #timun #tipkulitcantik #hilangkanjerawat #tipcantik #tipkulitputih #petuakulitcantik #putihkankulit #kecutkanjerawat #hilangkanparut #serumtimunasli .

  •  8  0  26 March, 2020
  • Waktu zaman sekolah dulu. Duit tak banyak. Jadi setiap kali mak masak nasi. Abah akan suruh simpan air beras untuk basuh muka. .
.

Air beras ni kaya dengan vitamin, mineral dan asid amino yang baik untuk kulit wajah. .
.
.
Selain tu ada macam-mcam khasiat termasuk asid ferulic, antioksidan, dan allantoin yang mengandung sifat anti radang. Wajah jadi lembab dan tak merah-merah. .
.
Selain tu air beras boleh membantu untuk memperbaiki texture kulit supaya jadi lebih lembut dan halus. .
.
Tapi sekarang ada cara instant untut dapat semua khasiat tersebut pada kulit. Abah dah keluarkan serum vitamin c terbaru khusus untuk hampa yang nak mencerahkan kulit. Pudarkan parut dan sunburn.
.
.
Ada sample juga. Sapa nak?
.
.
#tipdaridapurabah #teamonhq #jeragat #jerawat #sabuntimun #hilangkanparut #kulitberminyak #serumtimun #poriterbuka #kulitberjerawat #naturalskincare #kulitputih #kulitcerah #kulitkusam #timun #tipkulitcantik #hilangkanjerawat #tipcantik #tipkulitputih #petuakulitcantik #putihkankulit #kecutkanjerawat #hilangkanparut #serumtimunasli .
  • Waktu zaman sekolah dulu. Duit tak banyak. Jadi setiap kali mak masak nasi. Abah akan suruh simpan air beras untuk basuh muka. .
    .

    Air beras ni kaya dengan vitamin, mineral dan asid amino yang baik untuk kulit wajah. .
    .
    .
    Selain tu ada macam-mcam khasiat termasuk asid ferulic, antioksidan, dan allantoin yang mengandung sifat anti radang. Wajah jadi lembab dan tak merah-merah. .
    .
    Selain tu air beras boleh membantu untuk memperbaiki texture kulit supaya jadi lebih lembut dan halus. .
    .
    Tapi sekarang ada cara instant untut dapat semua khasiat tersebut pada kulit. Abah dah keluarkan serum vitamin c terbaru khusus untuk hampa yang nak mencerahkan kulit. Pudarkan parut dan sunburn.
    .
    .
    Ada sample juga. Sapa nak?
    .
    .
    #tipdaridapurabah #teamonhq #jeragat #jerawat #sabuntimun #hilangkanparut #kulitberminyak #serumtimun #poriterbuka #kulitberjerawat #naturalskincare #kulitputih #kulitcerah #kulitkusam #timun #tipkulitcantik #hilangkanjerawat #tipcantik #tipkulitputih #petuakulitcantik #putihkankulit #kecutkanjerawat #hilangkanparut #serumtimunasli .

  •  20  8  26 March, 2020
  • Best! Tengok sampai habis tau ๐Ÿ˜
-
Teamon soap 32 gram ni HQ dah design potongan 4 ketul untuk memudahkan penggunaan dan lebih bersih. 1 ketul untuk 1 minggu. Ianya jimat penggunaan untuk sebulan lebih.
-
๐Ÿฅ’Teamon Series Skincare
๐Ÿ’ธHanya RM58 (termasuk pos SM)
๐Ÿ“ฒ Klik link di bio untuk Whatsapp ๐Ÿ˜Š
  • Best! Tengok sampai habis tau ๐Ÿ˜
    -
    Teamon soap 32 gram ni HQ dah design potongan 4 ketul untuk memudahkan penggunaan dan lebih bersih. 1 ketul untuk 1 minggu. Ianya jimat penggunaan untuk sebulan lebih.
    -
    ๐Ÿฅ’Teamon Series Skincare
    ๐Ÿ’ธHanya RM58 (termasuk pos SM)
    ๐Ÿ“ฒ Klik link di bio untuk Whatsapp ๐Ÿ˜Š

  •  7  1  26 March, 2020
  • Kaki bau kepam. Leher hitam. Ketiak hitam. .
.
๐ŸŒณ Bahan-bahan : 
1 Gemgam daun pudina
1 Cawan garam
1/2 biji timun
2 sudu madu
.
.
Penyediaan : ๐Ÿƒ Cincang halus daun pudina dan keringkan. Boleh keringkan dengan cara biasa atau keringkan menggunakan oven.
.
๐Ÿƒ Kisar timun menggunakan kisar kering.
.
๐Ÿƒ Campurkan , timun , daun pudina , madu dan garam bersama. Gaul rata.
.
๐Ÿƒ Scrub pada bahagian kaki, leher . ketiak seminggu 1-2 kali sahaja. .
๐Ÿƒ Senang je kan? Lebihan adunan tadi perlu simpan dalam peti ais untuk tahan lebih lama. Abah simpan 2 minggu masih ok lagi. .
.
Hari tu ada yang request cara buat sabun muka sendiri. Nak abah share?
.
.
.
.
#tipdaridapurabah #teamonhq #jeragat #jerawat #sabuntimun #hilangkanparut #kulitberminyak #serumtimun #poriterbuka #kulitberjerawat #naturalskincare #kulitputih #kulitcerah #kulitkusam #timun #tipkulitcantik #hilangkanjerawat #tipcantik #tipkulitputih #petuakulitcantik #putihkankulit #kecutkanjerawat #hilangkanparut #serumtimunasli .
  • Kaki bau kepam. Leher hitam. Ketiak hitam. .
    .
    ๐ŸŒณ Bahan-bahan :
    1 Gemgam daun pudina
    1 Cawan garam
    1/2 biji timun
    2 sudu madu
    .
    .
    Penyediaan : ๐Ÿƒ Cincang halus daun pudina dan keringkan. Boleh keringkan dengan cara biasa atau keringkan menggunakan oven.
    .
    ๐Ÿƒ Kisar timun menggunakan kisar kering.
    .
    ๐Ÿƒ Campurkan , timun , daun pudina , madu dan garam bersama. Gaul rata.
    .
    ๐Ÿƒ Scrub pada bahagian kaki, leher . ketiak seminggu 1-2 kali sahaja. .
    ๐Ÿƒ Senang je kan? Lebihan adunan tadi perlu simpan dalam peti ais untuk tahan lebih lama. Abah simpan 2 minggu masih ok lagi. .
    .
    Hari tu ada yang request cara buat sabun muka sendiri. Nak abah share?
    .
    .
    .
    .
    #tipdaridapurabah #teamonhq #jeragat #jerawat #sabuntimun #hilangkanparut #kulitberminyak #serumtimun #poriterbuka #kulitberjerawat #naturalskincare #kulitputih #kulitcerah #kulitkusam #timun #tipkulitcantik #hilangkanjerawat #tipcantik #tipkulitputih #petuakulitcantik #putihkankulit #kecutkanjerawat #hilangkanparut #serumtimunasli .

  •  28  2  26 March, 2020
  • Waktu zaman sekolah dulu. Duit tak banyak. Jadi setiap kali mak masak nasi. Abah akan suruh simpan air beras untuk basuh muka. .
.

Air beras ni kaya dengan vitamin, mineral dan asid amino yang baik untuk kulit wajah. .
.
.
Selain tu ada macam-mcam khasiat termasuk asid ferulic, antioksidan, dan allantoin yang mengandung sifat anti radang. Wajah jadi lembab dan tak merah-merah. .
.
Selain tu air beras boleh membantu untuk memperbaiki texture kulit supaya jadi lebih lembut dan halus. .
.
Tapi sekarang ada cara instant untut dapat semua khasiat tersebut pada kulit. Abah dah keluarkan serum vitamin c terbaru khusus untuk hampa yang nak mencerahkan kulit. Pudarkan parut dan sunburn.
.
.
Ada sample juga. Sapa nak?
.
.
#tipdaridapurabah #teamonhq #jeragat #jerawat #sabuntimun #hilangkanparut #kulitberminyak #serumtimun #poriterbuka #kulitberjerawat #naturalskincare #kulitputih #kulitcerah #kulitkusam #timun #tipkulitcantik #hilangkanjerawat #tipcantik #tipkulitputih #petuakulitcantik #putihkankulit #kecutkanjerawat #hilangkanparut #serumtimunasli .
  • Waktu zaman sekolah dulu. Duit tak banyak. Jadi setiap kali mak masak nasi. Abah akan suruh simpan air beras untuk basuh muka. .
    .

    Air beras ni kaya dengan vitamin, mineral dan asid amino yang baik untuk kulit wajah. .
    .
    .
    Selain tu ada macam-mcam khasiat termasuk asid ferulic, antioksidan, dan allantoin yang mengandung sifat anti radang. Wajah jadi lembab dan tak merah-merah. .
    .
    Selain tu air beras boleh membantu untuk memperbaiki texture kulit supaya jadi lebih lembut dan halus. .
    .
    Tapi sekarang ada cara instant untut dapat semua khasiat tersebut pada kulit. Abah dah keluarkan serum vitamin c terbaru khusus untuk hampa yang nak mencerahkan kulit. Pudarkan parut dan sunburn.
    .
    .
    Ada sample juga. Sapa nak?
    .
    .
    #tipdaridapurabah #teamonhq #jeragat #jerawat #sabuntimun #hilangkanparut #kulitberminyak #serumtimun #poriterbuka #kulitberjerawat #naturalskincare #kulitputih #kulitcerah #kulitkusam #timun #tipkulitcantik #hilangkanjerawat #tipcantik #tipkulitputih #petuakulitcantik #putihkankulit #kecutkanjerawat #hilangkanparut #serumtimunasli .

  •  1,679  435  26 March, 2020
  • Green tea ni bersifat anti oksidan, ia boleh masuk kedalam celah lubang pori dan bunuh kuman yang menjadi punca jerawat. .
.
Oat pulak bertidak sebagai 1 lapisan yang melindungi wajah dari radikal bebas. Oat ada 1 jelly yang bernama beta gulkan. Fungsi beta gulkan ni untuk membersihkan wajah. Mengangkat sale kulit mati. seterusnya membersihkan wajah dengan sempurna. .
.
Bahan :
4 Sudu oat 
2 sachet teh hijau
.
.
Penyediaan :
Kisar oat dan teh hijau, simpan dalam bekas bertutup. .
.
Setiap kali nak guna. cuma keluarkan sedikit letak atas tangan dan campur bersama air sikit. Pakai pada wajah. .
.
Nak abah buat tutorial dalam bentuk video? Kalau 10 orang komen nak. Abah buat esok! .
.
#tipdaridapurabah #teamonhq #jeragat #jerawat #sabuntimun #hilangkanparut #kulitberminyak #serumtimun #poriterbuka #kulitberjerawat #naturalskincare #kulitputih #kulitcerah #kulitkusam #timun #tipkulitcantik #hilangkanjerawat #tipcantik #tipkulitputih #petuakulitcantik #putihkankulit #kecutkanjerawat #hilangkanparut #serumtimunasli .
  • Green tea ni bersifat anti oksidan, ia boleh masuk kedalam celah lubang pori dan bunuh kuman yang menjadi punca jerawat. .
    .
    Oat pulak bertidak sebagai 1 lapisan yang melindungi wajah dari radikal bebas. Oat ada 1 jelly yang bernama beta gulkan. Fungsi beta gulkan ni untuk membersihkan wajah. Mengangkat sale kulit mati. seterusnya membersihkan wajah dengan sempurna. .
    .
    Bahan :
    4 Sudu oat
    2 sachet teh hijau
    .
    .
    Penyediaan :
    Kisar oat dan teh hijau, simpan dalam bekas bertutup. .
    .
    Setiap kali nak guna. cuma keluarkan sedikit letak atas tangan dan campur bersama air sikit. Pakai pada wajah. .
    .
    Nak abah buat tutorial dalam bentuk video? Kalau 10 orang komen nak. Abah buat esok! .
    .
    #tipdaridapurabah #teamonhq #jeragat #jerawat #sabuntimun #hilangkanparut #kulitberminyak #serumtimun #poriterbuka #kulitberjerawat #naturalskincare #kulitputih #kulitcerah #kulitkusam #timun #tipkulitcantik #hilangkanjerawat #tipcantik #tipkulitputih #petuakulitcantik #putihkankulit #kecutkanjerawat #hilangkanparut #serumtimunasli .

  •  372  13  25 March, 2020
  • Abah payung cuci muka guna soap yang abah bagi free tu. Free pun ingat biasa-biasa? Oat bar soap kali ni sesuai untuk semua kulit termasuk kulit sensetif. .
.
Buih dalam sabun tu dari shea butter tau. Bukan dari SLS. so dont wory tak akan buat skin hampa kering dan merah-merah. .
.
Selain tu abah buh base sabun susu kambing. Super bagus untuk skin. Melembabkan dan mencerahkan kulit. .
.
Ada juga oat fungsi oat ni untuk mencuci dengan bersih pada wajah hampa. Beta gulcan pada oat akan cair dan masuk dalam lubang-lubang pori dan mencuci lubang pori dari kotoran penyebab jerawat. .
.
Soap bar oat ni abah bagi free dengan setiap belian mana-mana produk teamon benilai RM60 jer. .
.
Kalau nak beli sendiri pun boleh. Ada jual kat drugstore. RM15 - RM22 je. P beli sendiri. .
.
Nak? .
.
#tipdaridapurabah #teamonhq #jeragat #jerawat #sabuntimun #hilangkanparut #kulitberminyak #serumtimun #poriterbuka #kulitberjerawat #naturalskincare #kulitputih #kulitcerah #kulitkusam #timun #tipkulitcantik #hilangkanjerawat #tipcantik #tipkulitputih #petuakulitcantik #putihkankulit #kecutkanjerawat #hilangkanparut #serumtimunasli .
  • Abah payung cuci muka guna soap yang abah bagi free tu. Free pun ingat biasa-biasa? Oat bar soap kali ni sesuai untuk semua kulit termasuk kulit sensetif. .
    .
    Buih dalam sabun tu dari shea butter tau. Bukan dari SLS. so dont wory tak akan buat skin hampa kering dan merah-merah. .
    .
    Selain tu abah buh base sabun susu kambing. Super bagus untuk skin. Melembabkan dan mencerahkan kulit. .
    .
    Ada juga oat fungsi oat ni untuk mencuci dengan bersih pada wajah hampa. Beta gulcan pada oat akan cair dan masuk dalam lubang-lubang pori dan mencuci lubang pori dari kotoran penyebab jerawat. .
    .
    Soap bar oat ni abah bagi free dengan setiap belian mana-mana produk teamon benilai RM60 jer. .
    .
    Kalau nak beli sendiri pun boleh. Ada jual kat drugstore. RM15 - RM22 je. P beli sendiri. .
    .
    Nak? .
    .
    #tipdaridapurabah #teamonhq #jeragat #jerawat #sabuntimun #hilangkanparut #kulitberminyak #serumtimun #poriterbuka #kulitberjerawat #naturalskincare #kulitputih #kulitcerah #kulitkusam #timun #tipkulitcantik #hilangkanjerawat #tipcantik #tipkulitputih #petuakulitcantik #putihkankulit #kecutkanjerawat #hilangkanparut #serumtimunasli .

  •  8  0  25 March, 2020
  • ๐ŸŒณOat Mengandungi Vitamin B dan Omega 3 yang baik untuk wajah.
.
. ๐ŸŒณKandungan Saponin yang terdapat dalam oat dapat menyerap minyak dan membersihkan liang roma tanpa meninggalkan kesan luka terhadap kulit sensitif.
.
. ๐ŸŒณSesuai digunakan semua jenis kulit kerana oat berupaya melembabkan wajah secara semula jadi.
.
.
๐ŸŒณMembantu menanggalkan kotoran degil dari berkumpul pada liang roma wajah.
.
. ๐ŸŒณKandungan polisakarida membantu menangani masalah kulit kering dan kusam.
.
. ๐ŸŒณKandungan khasiatnya tinggi dapat mengembalikan keremajaan, sekali gus memberikan kesan kulit lebih cerah dan bebas dari kekotoran degil.
.
. ๐ŸŒณSelain menanggalkan sel kotor pada wajah bagi memastikan tekstur kulit sekata, oat juga mengurangkan bekas jerawat untuk kulit kelihatan normal.
.
๐Ÿฅ’Teamon Series Skincare
๐Ÿ’ธHanya RM58 (termasuk pos SM)
๐Ÿ“ฒKlik link di bio untuk Order ๐Ÿ˜Š
  • ๐ŸŒณOat Mengandungi Vitamin B dan Omega 3 yang baik untuk wajah.
    .
    . ๐ŸŒณKandungan Saponin yang terdapat dalam oat dapat menyerap minyak dan membersihkan liang roma tanpa meninggalkan kesan luka terhadap kulit sensitif.
    .
    . ๐ŸŒณSesuai digunakan semua jenis kulit kerana oat berupaya melembabkan wajah secara semula jadi.
    .
    .
    ๐ŸŒณMembantu menanggalkan kotoran degil dari berkumpul pada liang roma wajah.
    .
    . ๐ŸŒณKandungan polisakarida membantu menangani masalah kulit kering dan kusam.
    .
    . ๐ŸŒณKandungan khasiatnya tinggi dapat mengembalikan keremajaan, sekali gus memberikan kesan kulit lebih cerah dan bebas dari kekotoran degil.
    .
    . ๐ŸŒณSelain menanggalkan sel kotor pada wajah bagi memastikan tekstur kulit sekata, oat juga mengurangkan bekas jerawat untuk kulit kelihatan normal.
    .
    ๐Ÿฅ’Teamon Series Skincare
    ๐Ÿ’ธHanya RM58 (termasuk pos SM)
    ๐Ÿ“ฒKlik link di bio untuk Order ๐Ÿ˜Š

  •  7  1  24 March, 2020
  • Abah payung cuci muka guna soap yang abah bagi free tu. Free pun ingat biasa-biasa? Oat bar soap kali ni sesuai untuk semua kulit termasuk kulit sensetif. .
.
Buih dalam sabun tu dari shea butter tau. Bukan dari SLS. so dont wory tak akan buat skin hampa kering dan merah-merah. .
.
Selain tu abah buh base sabun susu kambing. Super bagus untuk skin. Melembabkan dan mencerahkan kulit. .
.
Ada juga oat fungsi oat ni untuk mencuci dengan bersih pada wajah hampa. Beta gulcan pada oat akan cair dan masuk dalam lubang-lubang pori dan mencuci lubang pori dari kotoran penyebab jerawat. .
.
Soap bar oat ni abah bagi free dengan setiap belian mana-mana produk teamon benilai RM60 jer. .
.
Kalau nak beli sendiri pun boleh. Ada jual kat drugstore. RM15 - RM22 je. P beli sendiri. .
.
Nak? .
.
#tipdaridapurabah #teamonhq #jeragat #jerawat #sabuntimun #hilangkanparut #kulitberminyak #serumtimun #poriterbuka #kulitberjerawat #naturalskincare #kulitputih #kulitcerah #kulitkusam #timun #tipkulitcantik #hilangkanjerawat #tipcantik #tipkulitputih #petuakulitcantik #putihkankulit #kecutkanjerawat #hilangkanparut #serumtimunasli .
  • Abah payung cuci muka guna soap yang abah bagi free tu. Free pun ingat biasa-biasa? Oat bar soap kali ni sesuai untuk semua kulit termasuk kulit sensetif. .
    .
    Buih dalam sabun tu dari shea butter tau. Bukan dari SLS. so dont wory tak akan buat skin hampa kering dan merah-merah. .
    .
    Selain tu abah buh base sabun susu kambing. Super bagus untuk skin. Melembabkan dan mencerahkan kulit. .
    .
    Ada juga oat fungsi oat ni untuk mencuci dengan bersih pada wajah hampa. Beta gulcan pada oat akan cair dan masuk dalam lubang-lubang pori dan mencuci lubang pori dari kotoran penyebab jerawat. .
    .
    Soap bar oat ni abah bagi free dengan setiap belian mana-mana produk teamon benilai RM60 jer. .
    .
    Kalau nak beli sendiri pun boleh. Ada jual kat drugstore. RM15 - RM22 je. P beli sendiri. .
    .
    Nak? .
    .
    #tipdaridapurabah #teamonhq #jeragat #jerawat #sabuntimun #hilangkanparut #kulitberminyak #serumtimun #poriterbuka #kulitberjerawat #naturalskincare #kulitputih #kulitcerah #kulitkusam #timun #tipkulitcantik #hilangkanjerawat #tipcantik #tipkulitputih #petuakulitcantik #putihkankulit #kecutkanjerawat #hilangkanparut #serumtimunasli .

  •  7  0  24 March, 2020
  • Abah payung cuci muka guna soap yang abah bagi free tu. Free pun ingat biasa-biasa? Oat bar soap kali ni sesuai untuk semua kulit termasuk kulit sensetif. .
.
Buih dalam sabun tu dari shea butter tau. Bukan dari SLS. so dont wory tak akan buat skin hampa kering dan merah-merah. .
.
Selain tu abah buh base sabun susu kambing. Super bagus untuk skin. Melembabkan dan mencerahkan kulit. .
.
Ada juga oat fungsi oat ni untuk mencuci dengan bersih pada wajah hampa. Beta gulcan pada oat akan cair dan masuk dalam lubang-lubang pori dan mencuci lubang pori dari kotoran penyebab jerawat. .
.
Soap bar oat ni abah bagi free dengan setiap belian mana-mana produk teamon benilai RM60 jer. .
.
Kalau nak beli sendiri pun boleh. Ada jual kat drugstore. RM15 - RM22 je. P beli sendiri. .
.
Nak? .
.
#tipdaridapurabah #teamonhq #jeragat #jerawat #sabuntimun #hilangkanparut #kulitberminyak #serumtimun #poriterbuka #kulitberjerawat #naturalskincare #kulitputih #kulitcerah #kulitkusam #timun #tipkulitcantik #hilangkanjerawat #tipcantik #tipkulitputih #petuakulitcantik #putihkankulit #kecutkanjerawat #hilangkanparut #serumtimunasli .
  • Abah payung cuci muka guna soap yang abah bagi free tu. Free pun ingat biasa-biasa? Oat bar soap kali ni sesuai untuk semua kulit termasuk kulit sensetif. .
    .
    Buih dalam sabun tu dari shea butter tau. Bukan dari SLS. so dont wory tak akan buat skin hampa kering dan merah-merah. .
    .
    Selain tu abah buh base sabun susu kambing. Super bagus untuk skin. Melembabkan dan mencerahkan kulit. .
    .
    Ada juga oat fungsi oat ni untuk mencuci dengan bersih pada wajah hampa. Beta gulcan pada oat akan cair dan masuk dalam lubang-lubang pori dan mencuci lubang pori dari kotoran penyebab jerawat. .
    .
    Soap bar oat ni abah bagi free dengan setiap belian mana-mana produk teamon benilai RM60 jer. .
    .
    Kalau nak beli sendiri pun boleh. Ada jual kat drugstore. RM15 - RM22 je. P beli sendiri. .
    .
    Nak? .
    .
    #tipdaridapurabah #teamonhq #jeragat #jerawat #sabuntimun #hilangkanparut #kulitberminyak #serumtimun #poriterbuka #kulitberjerawat #naturalskincare #kulitputih #kulitcerah #kulitkusam #timun #tipkulitcantik #hilangkanjerawat #tipcantik #tipkulitputih #petuakulitcantik #putihkankulit #kecutkanjerawat #hilangkanparut #serumtimunasli .

  •  460  14  24 March, 2020
  • Toner Timun Oat (sesuai untuk breakout, jerawat pasir, kulit kering).
.
.
๐ŸŒณ 1/2 Biji timun
๐ŸŒณ 1 Sudu raw oat
๐ŸŒณ 1 Cawan air panas
๐ŸŒณ 1 Cawan air

Penyediaan :
- Rendam oat dalam 1 cawan air panas. Biar 5 minit.
- Blender timun bersama 1 cawan air sehingga halus.
- Selepas 5 minit. Campur timun yang dah diblender dengan air oat. Gaul rata.
- Tapis, ambil air sahaja
- Isi dalam botol. Simpan dalam peti sejuk. Boleh tahan 1-2 minggu.
- Kalau nak tahan lebih lama. Simpan bahagian sejuk beku. Boleh tahan 1-2 bulan.
- Pakai setiap malam sebelum tidur.
.
.
๐Ÿฅ’Teamon Series Skincare
๐Ÿ’ธHanya RM58 (termasuk pos SM)
๐Ÿ“ฒKlik link di bio untuk Whatsapp ๐Ÿ˜Š
  • Toner Timun Oat (sesuai untuk breakout, jerawat pasir, kulit kering).
    .
    .
    ๐ŸŒณ 1/2 Biji timun
    ๐ŸŒณ 1 Sudu raw oat
    ๐ŸŒณ 1 Cawan air panas
    ๐ŸŒณ 1 Cawan air

    Penyediaan :
    - Rendam oat dalam 1 cawan air panas. Biar 5 minit.
    - Blender timun bersama 1 cawan air sehingga halus.
    - Selepas 5 minit. Campur timun yang dah diblender dengan air oat. Gaul rata.
    - Tapis, ambil air sahaja
    - Isi dalam botol. Simpan dalam peti sejuk. Boleh tahan 1-2 minggu.
    - Kalau nak tahan lebih lama. Simpan bahagian sejuk beku. Boleh tahan 1-2 bulan.
    - Pakai setiap malam sebelum tidur.
    .
    .
    ๐Ÿฅ’Teamon Series Skincare
    ๐Ÿ’ธHanya RM58 (termasuk pos SM)
    ๐Ÿ“ฒKlik link di bio untuk Whatsapp ๐Ÿ˜Š

  •  3  1  24 March, 2020
  • Petua daun sup dengan madu ( Khas untuk kecutkan jerawat dan kurangkan kesan merah akibat jerawat) .
.
๐ŸŒณ Sedikit daun sup
๐ŸŒณ Madu lebah boleh juga madu kelulut
๐ŸŒณ Sedikit serbuk kayu manis .
.
๐Ÿƒ Lenyek @ tumbuk daun sup sampai lumat.
๐Ÿƒ Gaul dengan madu dan sedikit serbuk kayu manis.
๐Ÿƒ Gaul rata. pakai pada bahagian jerawat sahaja.
๐Ÿƒ Pakai sehingga jerawat kecut.
.
.
.

#tipdaridapurabah #teamonhq #jeragat #jerawat
#sabuntimun #hilangkanparut #kulitberminyak #serumtimun #poriterbuka #kulitberjerawat #naturalskincare #kulitputih #kulitcerah #kulitkusam
#timun #tipkulitcantik #hilangkanjerawat
#tipcantik #tipkulitputih #petuakulitcantik #putihkankulit #kecutkanjerawat #hilangkanparut #serumtimunasli .
  • Petua daun sup dengan madu ( Khas untuk kecutkan jerawat dan kurangkan kesan merah akibat jerawat) .
    .
    ๐ŸŒณ Sedikit daun sup
    ๐ŸŒณ Madu lebah boleh juga madu kelulut
    ๐ŸŒณ Sedikit serbuk kayu manis .
    .
    ๐Ÿƒ Lenyek @ tumbuk daun sup sampai lumat.
    ๐Ÿƒ Gaul dengan madu dan sedikit serbuk kayu manis.
    ๐Ÿƒ Gaul rata. pakai pada bahagian jerawat sahaja.
    ๐Ÿƒ Pakai sehingga jerawat kecut.
    .
    .
    .

    #tipdaridapurabah #teamonhq #jeragat #jerawat
    #sabuntimun #hilangkanparut #kulitberminyak #serumtimun #poriterbuka #kulitberjerawat #naturalskincare #kulitputih #kulitcerah #kulitkusam
    #timun #tipkulitcantik #hilangkanjerawat
    #tipcantik #tipkulitputih #petuakulitcantik #putihkankulit #kecutkanjerawat #hilangkanparut #serumtimunasli .

  •  11  0  24 March, 2020
  • Kaki bau kepam. Leher hitam. Ketiak hitam. .
.
๐ŸŒณ Bahan-bahan : 
1 Gemgam daun pudina
1 Cawan garam
1/2 biji timun
2 sudu madu
.
.
Penyediaan : ๐Ÿƒ Cincang halus daun pudina dan keringkan. Boleh keringkan dengan cara biasa atau keringkan menggunakan oven.
.
๐Ÿƒ Kisar timun menggunakan kisar kering.
.
๐Ÿƒ Campurkan , timun , daun pudina , madu dan garam bersama. Gaul rata.
.
๐Ÿƒ Scrub pada bahagian kaki, leher . ketiak seminggu 1-2 kali sahaja. .
๐Ÿƒ Senang je kan? Lebihan adunan tadi perlu simpan dalam peti ais untuk tahan lebih lama. Abah simpan 2 minggu masih ok lagi. .
.
Hari tu ada yang request cara buat sabun muka sendiri. Nak abah share?
.
.
.
.
#tipdaridapurabah #teamonhq #jeragat #jerawat #sabuntimun #hilangkanparut #kulitberminyak #serumtimun #poriterbuka #kulitberjerawat #naturalskincare #kulitputih #kulitcerah #kulitkusam #timun #tipkulitcantik #hilangkanjerawat #tipcantik #tipkulitputih #petuakulitcantik #putihkankulit #kecutkanjerawat #hilangkanparut #serumtimunasli .
  • Kaki bau kepam. Leher hitam. Ketiak hitam. .
    .
    ๐ŸŒณ Bahan-bahan :
    1 Gemgam daun pudina
    1 Cawan garam
    1/2 biji timun
    2 sudu madu
    .
    .
    Penyediaan : ๐Ÿƒ Cincang halus daun pudina dan keringkan. Boleh keringkan dengan cara biasa atau keringkan menggunakan oven.
    .
    ๐Ÿƒ Kisar timun menggunakan kisar kering.
    .
    ๐Ÿƒ Campurkan , timun , daun pudina , madu dan garam bersama. Gaul rata.
    .
    ๐Ÿƒ Scrub pada bahagian kaki, leher . ketiak seminggu 1-2 kali sahaja. .
    ๐Ÿƒ Senang je kan? Lebihan adunan tadi perlu simpan dalam peti ais untuk tahan lebih lama. Abah simpan 2 minggu masih ok lagi. .
    .
    Hari tu ada yang request cara buat sabun muka sendiri. Nak abah share?
    .
    .
    .
    .
    #tipdaridapurabah #teamonhq #jeragat #jerawat #sabuntimun #hilangkanparut #kulitberminyak #serumtimun #poriterbuka #kulitberjerawat #naturalskincare #kulitputih #kulitcerah #kulitkusam #timun #tipkulitcantik #hilangkanjerawat #tipcantik #tipkulitputih #petuakulitcantik #putihkankulit #kecutkanjerawat #hilangkanparut #serumtimunasli .

  •  11  0  24 March, 2020

Top #serumtimunasli Posts

  • Nak jimat hingga RM76? Tengok sebelah sekarang!
.
.
Kak Ally update ni sebab kak ally nak bagitahu. .
Kalau kak ally teruskan promo jimat hingga 
31 December ni, onz ke tak onz ๐Ÿค— .
.
Sementara promo ni, 
Green Tea Face Mist @ Scrub tu kak ally bagi free sampai .
๐Ÿƒ 31 December ni sahaja.
.
Kalau nak komen "NAK" dekat bawah. Nanti kak ally  reply seorang demi seorang. Nak lagi cepat ampa click ja link kat BIO  @ wasap ja +60133042942.
.
#teamoncrew #timunseries #teamonskincare #rstimun #rscucumber #codkulim #skincarenatural #timun #cucumber #tipcantik #petuakulit #kulitputih #kulitcerah #kulitcerah #kulitkusam #tipskulitcantik #tipdaridapurabah #tipdaridapurrs #teamonizer #rsteamon #serumtimun #serumtimunasli #rsbrush #rsscrub #rsmask #abah
  • Nak jimat hingga RM76? Tengok sebelah sekarang!
    .
    .
    Kak Ally update ni sebab kak ally nak bagitahu. .
    Kalau kak ally teruskan promo jimat hingga
    31 December ni, onz ke tak onz ๐Ÿค— .
    .
    Sementara promo ni,
    Green Tea Face Mist @ Scrub tu kak ally bagi free sampai .
    ๐Ÿƒ 31 December ni sahaja.
    .
    Kalau nak komen "NAK" dekat bawah. Nanti kak ally reply seorang demi seorang. Nak lagi cepat ampa click ja link kat BIO @ wasap ja +60133042942.
    .
    #teamoncrew #timunseries #teamonskincare #rstimun #rscucumber #codkulim #skincarenatural #timun #cucumber #tipcantik #petuakulit #kulitputih #kulitcerah #kulitcerah #kulitkusam #tipskulitcantik #tipdaridapurabah #tipdaridapurrs #teamonizer #rsteamon #serumtimun #serumtimunasli #rsbrush #rsscrub #rsmask #abah

  •  174  9  14 December, 2019
  • Mashallah ๐Ÿ˜๐Ÿ˜ testimoni panas2 dari pengguna #serumtimunasli
  • Mashallah ๐Ÿ˜๐Ÿ˜ testimoni panas2 dari pengguna #serumtimunasli

  •  193  94  3 May, 2019
  • Jangan lupa selfie dgn #serumtimunasli ni tau bila dah terima packaging baru ๐Ÿ˜๐Ÿ˜
  • Jangan lupa selfie dgn #serumtimunasli ni tau bila dah terima packaging baru ๐Ÿ˜๐Ÿ˜

  •  316  22  24 April, 2019
  • Betul ke yogurt boleh putihkan skin? .
.
Yogurt mengandungi kandungan protein dimana kandungan protein ni bekerja sebagai kolagen untuk membuat wajah menjadi lebih putih dan bersih. Selain tu yogurt juga mampu untuk menghaluskan wajah. Jadi hampa yang ada kulit kasaq berdegung tu boleh try petua ni.
.
.
Bahan : 
1/2 Biji timun
2 Sudu Yogurt
2 Sudu madu
.
.
Penyediaan :
Kisar timun dan dapatkan hampas timun. Gaul rata bersama 2 susu yogurt dan 2 sudu madu. .
.
Simpan dalam peti sejuk selama 3jam. Selepas 3 jam hampa boleh pakai pada muka 10-15 minit. Lepas pakai tu sisa pada muka tu hampa biaq sampai kering. .
.
Lepas tu boleh cuci macam biasa. .
.
#rstimun #rscucumber #skincarenatural #timun #cucumber #tipcantik #petuakulit #jerawat #parut #kulitberminyak #pori #poriterbuka #kulitberjerawat #kulitputih #kulitcerah #kulitcerah #kulitkusam #tipskulitcantik #hilangkanjerawat #tipdaridapurciknor #tipdaridapurrs #teamonizer #rsteamon #serumtimun #serumtimunasli #rsbrush #rsscrub #rsmask
  • Betul ke yogurt boleh putihkan skin? .
    .
    Yogurt mengandungi kandungan protein dimana kandungan protein ni bekerja sebagai kolagen untuk membuat wajah menjadi lebih putih dan bersih. Selain tu yogurt juga mampu untuk menghaluskan wajah. Jadi hampa yang ada kulit kasaq berdegung tu boleh try petua ni.
    .
    .
    Bahan :
    1/2 Biji timun
    2 Sudu Yogurt
    2 Sudu madu
    .
    .
    Penyediaan :
    Kisar timun dan dapatkan hampas timun. Gaul rata bersama 2 susu yogurt dan 2 sudu madu. .
    .
    Simpan dalam peti sejuk selama 3jam. Selepas 3 jam hampa boleh pakai pada muka 10-15 minit. Lepas pakai tu sisa pada muka tu hampa biaq sampai kering. .
    .
    Lepas tu boleh cuci macam biasa. .
    .
    #rstimun #rscucumber #skincarenatural #timun #cucumber #tipcantik #petuakulit #jerawat #parut #kulitberminyak #pori #poriterbuka #kulitberjerawat #kulitputih #kulitcerah #kulitcerah #kulitkusam #tipskulitcantik #hilangkanjerawat #tipdaridapurciknor #tipdaridapurrs #teamonizer #rsteamon #serumtimun #serumtimunasli #rsbrush #rsscrub #rsmask

  •  122  3  4 August, 2019
  • Nak Tanya semua dah try ke belum #serumtimunasli ni?? Nanti sold out jangan nangis TAUUU ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ
  • Nak Tanya semua dah try ke belum #serumtimunasli ni?? Nanti sold out jangan nangis TAUUU ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ

  •  188  5  12 April, 2019
  • Ni bahan paling fames untuk pudarkan parut dengan berkesa .
 Kalau fokus hampa, nak pudarkan parut. Pakai produk-produk yang ada bahan-bahan ni. Bila parut dah pudar boleh fokus untuk glowingkan pula. Abah listkan yang bahan yang paling fames. So mudah untuk hampa na. .
.
A. Alpha arbutin (Ada dalam rs serum new fomula)
B. Niacinamide
.
Lepas ni beli produk baca label belakang dia. Kalau ada boleh sambar cepat-cepat.
.
.
Kalau hampa nak try rs serum yang abah ada buh Alpha Arbutin untuk pudarkan parut, Hampa boleh komen "ME" kat bawah . Atau klik "contact us" utk free smple
.
_
#rstimun #rscucumber #skincareorganik  #timun #cucumber #tipcantik 
#petuakulit #jerawat #parut #kulitberminyak 
#pori #poriterbuka #kulitberjerawat
 #kulitputih #kulitcerah #kulitcerah 
#kulitkusam #tipskulitcantik
 #hilangkanjerawat #tipdaridapurabah #tipdaridapurrs #serumtimunasli
  • Ni bahan paling fames untuk pudarkan parut dengan berkesa .
    Kalau fokus hampa, nak pudarkan parut. Pakai produk-produk yang ada bahan-bahan ni. Bila parut dah pudar boleh fokus untuk glowingkan pula. Abah listkan yang bahan yang paling fames. So mudah untuk hampa na. .
    .
    A. Alpha arbutin (Ada dalam rs serum new fomula)
    B. Niacinamide
    .
    Lepas ni beli produk baca label belakang dia. Kalau ada boleh sambar cepat-cepat.
    .
    .
    Kalau hampa nak try rs serum yang abah ada buh Alpha Arbutin untuk pudarkan parut, Hampa boleh komen "ME" kat bawah . Atau klik "contact us" utk free smple
    .
    _
    #rstimun #rscucumber #skincareorganik #timun #cucumber #tipcantik
    #petuakulit #jerawat #parut #kulitberminyak
    #pori #poriterbuka #kulitberjerawat
    #kulitputih #kulitcerah #kulitcerah
    #kulitkusam #tipskulitcantik
    #hilangkanjerawat #tipdaridapurabah #tipdaridapurrs #serumtimunasli

  •  121  13  2 April, 2019
  • Langkah yang boleh diamalkan untuk mengelakkan kulit kering ketika berpuasa
Jawapannya :.
.

1.  Minum Air Kosong
2.  Kurangkan Memakai Make up
3. Sentiasa Memakai Pelembap Pada Wajah & Badan
4. Amalkan Makanan Sihat
5. Amalkan makan Yogurt & Oat ,  Kandungan protein yang tinggi dalam yogurt dan oat dapat memberi nutrisi pada kulit
.
.
Nak tip supaya bibir xkering bulan puasa ni? .
.
#rstimun #rscucumber #skincarenatural #timun #cucumber #tipcantik #petuakulit #jerawat #parut #kulitberminyak #pori #poriterbuka #kulitberjerawat #kulitputih #kulitcerah #kulitcerah #kulitkusam #tipskulitcantik #hilangkanjerawat #tipdaridapurabah #tipdaridapurrs #teamonizer #rsteamon #serumtimun #serumtimunasli
  • Langkah yang boleh diamalkan untuk mengelakkan kulit kering ketika berpuasa
    Jawapannya :.
    .

    1. Minum Air Kosong
    2. Kurangkan Memakai Make up
    3. Sentiasa Memakai Pelembap Pada Wajah & Badan
    4. Amalkan Makanan Sihat
    5. Amalkan makan Yogurt & Oat , Kandungan protein yang tinggi dalam yogurt dan oat dapat memberi nutrisi pada kulit
    .
    .
    Nak tip supaya bibir xkering bulan puasa ni? .
    .
    #rstimun #rscucumber #skincarenatural #timun #cucumber #tipcantik #petuakulit #jerawat #parut #kulitberminyak #pori #poriterbuka #kulitberjerawat #kulitputih #kulitcerah #kulitcerah #kulitkusam #tipskulitcantik #hilangkanjerawat #tipdaridapurabah #tipdaridapurrs #teamonizer #rsteamon #serumtimun #serumtimunasli

  •  115  3  11 May, 2019
  • Reposted from @teamonhq ๐ŸŒณOat Mengandungi Vitamin B dan Omega 3 yang baik untuk wajah.
.
. ๐ŸŒณKandungan Saponin yang terdapat dalam oat dapat menyerap minyak dan membersihkan liang roma tanpa meninggalkan kesan luka terhadap kulit sensetif.
.
. ๐ŸŒณSesuai digunakan semua jenis kulit kerana oat berupaya melembabkan wajah secara semula jadi.
.
.
๐ŸŒณMampu menganggalkan kotoran degil dari berkumpul pada liang romah wajah.
.
. ๐ŸŒณKandungan polisakarida boleh menangani masalah kulit kering dan kusam.
.
. ๐ŸŒณKandungan khasiatnya tinggi dapat mengembalikan keremajaan, sekali gus memberikan kesan kulit lebih cerah dan bebas dari kekotoran degil.
.
. ๐ŸŒณSelain menanggalkan sel kotor pada wajah bagi memastikan tekstur kulit sekata, oat juga mengurangkan bekas jerawat untuk kulit kelihatan normal.
.
. ๐ŸŒณDalam free sample cucumber soap bar, ada kandungan oat yang baik untuk skin. Hampa dah amik ke belum? Kalau belum komen "NAK" sample ni free jer. .
.
.
#rstimun #rscucumber #skincarenatural #timun #cucumber #tipcantik #petuakulit #jerawat #parut #kulitberminyak #pori #poriterbuka #kulitberjerawat #kulitputih #kulitcerah #kulitcerah #kulitkusam #tipskulitcantik #hilangkanjerawat #tipdaridapurabah #tipdaridapurrs #teamonizer #rsteamon #serumtimun #serumtimunasli #rsbrush #rsscrub #rsmask
  • Reposted from @teamonhq ๐ŸŒณOat Mengandungi Vitamin B dan Omega 3 yang baik untuk wajah.
    .
    . ๐ŸŒณKandungan Saponin yang terdapat dalam oat dapat menyerap minyak dan membersihkan liang roma tanpa meninggalkan kesan luka terhadap kulit sensetif.
    .
    . ๐ŸŒณSesuai digunakan semua jenis kulit kerana oat berupaya melembabkan wajah secara semula jadi.
    .
    .
    ๐ŸŒณMampu menganggalkan kotoran degil dari berkumpul pada liang romah wajah.
    .
    . ๐ŸŒณKandungan polisakarida boleh menangani masalah kulit kering dan kusam.
    .
    . ๐ŸŒณKandungan khasiatnya tinggi dapat mengembalikan keremajaan, sekali gus memberikan kesan kulit lebih cerah dan bebas dari kekotoran degil.
    .
    . ๐ŸŒณSelain menanggalkan sel kotor pada wajah bagi memastikan tekstur kulit sekata, oat juga mengurangkan bekas jerawat untuk kulit kelihatan normal.
    .
    . ๐ŸŒณDalam free sample cucumber soap bar, ada kandungan oat yang baik untuk skin. Hampa dah amik ke belum? Kalau belum komen "NAK" sample ni free jer. .
    .
    .
    #rstimun #rscucumber #skincarenatural #timun #cucumber #tipcantik #petuakulit #jerawat #parut #kulitberminyak #pori #poriterbuka #kulitberjerawat #kulitputih #kulitcerah #kulitcerah #kulitkusam #tipskulitcantik #hilangkanjerawat #tipdaridapurabah #tipdaridapurrs #teamonizer #rsteamon #serumtimun #serumtimunasli #rsbrush #rsscrub #rsmask

  •  113  0  26 February, 2020