#produksihat Instagram Photos & Videos

produksihat - 12.7k posts

Hashtag Popularity

9.8
average comments
41.9
average likes

Latest #produksihat Posts

  • Sebelum tido kena ambil #maharani dulu
Harini tadi keja petang balik malam
Esok keja awal pagi pulok 😊

Sikecik ni pulak bising je mulut dia haa..
Orang lain pakat duk tdo dah dia punya mata n mulut segar bugar 😅😅 Semoga ummi bangun dgn sihatnya esok pagi 😊
Assalamualaikum
Selamat malam semua 😍

#sayagunasayajual
#jamuabangsayang
#produksihat
  • Sebelum tido kena ambil #maharani dulu
    Harini tadi keja petang balik malam
    Esok keja awal pagi pulok 😊

    Sikecik ni pulak bising je mulut dia haa..
    Orang lain pakat duk tdo dah dia punya mata n mulut segar bugar 😅😅 Semoga ummi bangun dgn sihatnya esok pagi 😊
    Assalamualaikum
    Selamat malam semua 😍

    #sayagunasayajual
    #jamuabangsayang
    #produksihat

  •  2  0  15 November, 2019
  • .
Mi ramen organik
(Mi kering)
.
.
Kadangkala memang teringin kan, mahu makan 'mi segera' tapi versi lebih sihat.
.
.
Dulu-dulu sebelum faham mengenai pemakanan sihat, ibu GMMS juga pemakan mi segera. Sangat sukakan rasa MSG dan perasa tiruan di dalamnya.

Hinggalah ibu GMMS tahu kesan pengawet, bahan sintetik serta perasa tiruan pada kesihatan terutamanya kesan secara senyap di dalam tubuh kita.

Ibu GMMS berhenti serta merta dari membeli mi segera komersil.
.
.
Apabila #thedapurshortcut ada keluarkan premix-rempah masakan khas untuk hasilkan kuah/perencah goreng mi, sukanya ibu GMMS!

Di mana dapatkan mi kering segera verai ramen yang lebih baik bahan-bahannya?

Di @gengmakmasaksihat, kami ada.
Alhamdulillah.
.
.
Pada ibu-ibu yang tercari-cari ramen versi pebih baik, #betteroption, klik di sini ya
.
.
https://shopee.com.my/intansheika/3906867048
.
.
.
#gengmakmasaksihat #ramenmalaysia #ramensihat #versisihat #produksihat #produkmakanan #ramengoreng #ondapurshortcut #meesegerahomemadesihat
  • .
    Mi ramen organik
    (Mi kering)
    .
    .
    Kadangkala memang teringin kan, mahu makan 'mi segera' tapi versi lebih sihat.
    .
    .
    Dulu-dulu sebelum faham mengenai pemakanan sihat, ibu GMMS juga pemakan mi segera. Sangat sukakan rasa MSG dan perasa tiruan di dalamnya.

    Hinggalah ibu GMMS tahu kesan pengawet, bahan sintetik serta perasa tiruan pada kesihatan terutamanya kesan secara senyap di dalam tubuh kita.

    Ibu GMMS berhenti serta merta dari membeli mi segera komersil.
    .
    .
    Apabila #thedapurshortcut ada keluarkan premix-rempah masakan khas untuk hasilkan kuah/perencah goreng mi, sukanya ibu GMMS!

    Di mana dapatkan mi kering segera verai ramen yang lebih baik bahan-bahannya?

    Di @gengmakmasaksihat, kami ada.
    Alhamdulillah.
    .
    .
    Pada ibu-ibu yang tercari-cari ramen versi pebih baik, #betteroption, klik di sini ya
    .
    .
    https://shopee.com.my/intansheika/3906867048
    .
    .
    .
    #gengmakmasaksihat #ramenmalaysia #ramensihat #versisihat #produksihat #produkmakanan #ramengoreng #ondapurshortcut #meesegerahomemadesihat

  •  10  0  14 November, 2019
  • Assalamualaikum... Dah beraloevera ke tu?😁😁😁 Kalo korang tak boleh nak minum yang pure... FOREVER LIVING ada produk yang ade perasa.. Eh eh.. Bukan perasa tiruan tau... Ni tambahan perasa dari buah berry dan peach. 
Sebab aloevera gel ni boleh diminum oleh kanak²... So kanak² pasti suka dengan perasa berry atau peach ni.  Produk untuk seisi keluarga.. Lindungilah usus kita harini untuk kesihatan berkekalan.. Wah... Tagline gitew.. Kak Z taknak cerita lebih²... Nak sihat pilihan di tangan kita.. Bukan di tangan sesiapa.. Kak Z
FBO
www.wasap.my/60193088178

#foreverbusinessowner #foreverlivingampang #pengedarampang #produksemulajadi #produksihat
  • Assalamualaikum... Dah beraloevera ke tu?😁😁😁 Kalo korang tak boleh nak minum yang pure... FOREVER LIVING ada produk yang ade perasa.. Eh eh.. Bukan perasa tiruan tau... Ni tambahan perasa dari buah berry dan peach.
    Sebab aloevera gel ni boleh diminum oleh kanak²... So kanak² pasti suka dengan perasa berry atau peach ni. Produk untuk seisi keluarga.. Lindungilah usus kita harini untuk kesihatan berkekalan.. Wah... Tagline gitew.. Kak Z taknak cerita lebih²... Nak sihat pilihan di tangan kita.. Bukan di tangan sesiapa.. Kak Z
    FBO
    www.wasap.my/60193088178

    #foreverbusinessowner #foreverlivingampang #pengedarampang #produksemulajadi #produksihat

  •  6  0  12 November, 2019

Top #produksihat Posts