#jubahsouq Instagram Photos & Videos

jubahsouq - 161.8k posts

Hashtag Popularity

21.7
average comments
324.9
average likes

Latest #jubahsouq Posts

Top #jubahsouq Posts

  • Melati sudah! Kuntum pun sudah! Tolong bagi nama utk kebaya ni pulak plssss 🙏🏻 #kebaya #jubahsouq
  • Melati sudah! Kuntum pun sudah! Tolong bagi nama utk kebaya ni pulak plssss 🙏🏻 #kebaya #jubahsouq

  •  2,108  519  31 December, 2019
  • Manis ke tidak? Mcm biasa tlg sis bagi nama kurung ni 🙏🏻😘
_
#JSbridesmaids #Jubahsouq
  • Manis ke tidak? Mcm biasa tlg sis bagi nama kurung ni 🙏🏻😘
    _
    #JSbridesmaids #Jubahsouq

  •  4,152  490  21 September, 2019
  • SWEET SUNGGUH PERMAISURI AGONG DAN ANAKANDA⠀
.⠀
Alahaii.. memalu anakanda nya bila si ibu minta "kiss-kiss..." hihihii.. tak usahkan anakanda permaisuri agong, anak teruna saya sendiri..kalau mummy nak peluk dia di sekolah depan kawan-kawan dia pun taknak.. boys, mmg centu agaknya.. hahaha.. tak macho lah katanya, adoii 😂😁⠀
.⠀
#coachhardiana #projekkurusonline #bodytransformationonlinecoaching
  • SWEET SUNGGUH PERMAISURI AGONG DAN ANAKANDA⠀
    .⠀
    Alahaii.. memalu anakanda nya bila si ibu minta "kiss-kiss..." hihihii.. tak usahkan anakanda permaisuri agong, anak teruna saya sendiri..kalau mummy nak peluk dia di sekolah depan kawan-kawan dia pun taknak.. boys, mmg centu agaknya.. hahaha.. tak macho lah katanya, adoii 😂😁⠀
    .⠀
    #coachhardiana #projekkurusonline #bodytransformationonlinecoaching

  •  3,869  21  16 December, 2019
  • LAGU NI MEMANG... MEMANG..⠀
.⠀
18x dengar lagu ni boleh relax je lagi.. takde apa hal.. tapi bila masuk kali ke-19 dengar... masyaAllah aura dia, saya takde kekuatan nak tolak! Teruss deep-sleep bosskur! hahahaha..⠀
.⠀
Tag kawan korang yang peminat lagu ni jgk! 🤣⠀
.⠀
#coachhardiana #projekkurusonline #bodytransformationonlinecoaching
  • LAGU NI MEMANG... MEMANG..⠀
    .⠀
    18x dengar lagu ni boleh relax je lagi.. takde apa hal.. tapi bila masuk kali ke-19 dengar... masyaAllah aura dia, saya takde kekuatan nak tolak! Teruss deep-sleep bosskur! hahahaha..⠀
    .⠀
    Tag kawan korang yang peminat lagu ni jgk! 🤣⠀
    .⠀
    #coachhardiana #projekkurusonline #bodytransformationonlinecoaching

  •  1,195  46  23 December, 2019