#jamujelitamurah Instagram Photos & Videos

jamujelitamurah - 6.7k posts

Latest #jamujelitamurah Posts

  • Semasa mengandung ibu membawa kandungan dr perut kecil shingga perut besar. Bila perut dh besar mulalah kluar 'strechtmark' dan lepas bersalin kulit perut mengecut dan kehitaman.

Gosokkan dgn Anggun Pesona Soap untuk Sental2 daki dan lemak di perut dan di celah paha. Selulit akan berkurangan dan kesan hitam dan strechmark akan pudar.

Boleh dijadikan sabun lulur ketika berpantang, kulit kusam kembali cerah dan bau badan tiada lagi.

Di formulasikan dengan khasiat semulajadi dlm seketul sabun.
Tanpa bahan kimia,
Kulit sihat secara semulajadi.
.
.
#JsdEssential #jamusususukdara #jamujelita #jamujelitamurah #jamujelitapearlwhite #jamuseribonda
  • Semasa mengandung ibu membawa kandungan dr perut kecil shingga perut besar. Bila perut dh besar mulalah kluar 'strechtmark' dan lepas bersalin kulit perut mengecut dan kehitaman.

    Gosokkan dgn Anggun Pesona Soap untuk Sental2 daki dan lemak di perut dan di celah paha. Selulit akan berkurangan dan kesan hitam dan strechmark akan pudar.

    Boleh dijadikan sabun lulur ketika berpantang, kulit kusam kembali cerah dan bau badan tiada lagi.

    Di formulasikan dengan khasiat semulajadi dlm seketul sabun.
    Tanpa bahan kimia,
    Kulit sihat secara semulajadi.
    .
    .
    #JsdEssential #jamusususukdara #jamujelita #jamujelitamurah #jamujelitapearlwhite #jamuseribonda
  •  6  1  23 May, 2019
  • Jamu indah keluarga.. Khas untuk ibu yang berpantang..
Khas untuk ank dara yang nak sihat dan cantik luar dalam.. Sebab apa?

Sebab jamu ini akan melancarkan perjalanan darah..bagi ibu yang berpantang..jik ni elok bg penyembuhan luka dan meng"flash"kan segala darah2 yang sudah tersimpan semasa mengandung..sekali gus menyihatkan kembali rahim.. Memperbanyakkan susu ibu..
Badan menjadi lebih bertenaga dan tidak terlalu letih.. Bagi anak2 dara..jik ini juga sesuai.di jadikan suplement untuk sihat bertenaga..sekali gus menjadikan kulit lebih berseri..dan bole menurunkan berat badan jika di ambil secara konsisten.. kecantikan luaran akan terlahir apabila rahim anda cantik..
.
.
#JsdEssential #jamusususukdara #jsd #jamujsd #jamuindahkeluarga #KopiAnggunPesona #jamujelita #jamujelitamurah #jamujelitapearlwhite #jamuseribonda
  • Jamu indah keluarga.. Khas untuk ibu yang berpantang..
    Khas untuk ank dara yang nak sihat dan cantik luar dalam.. Sebab apa?

    Sebab jamu ini akan melancarkan perjalanan darah..bagi ibu yang berpantang..jik ni elok bg penyembuhan luka dan meng"flash"kan segala darah2 yang sudah tersimpan semasa mengandung..sekali gus menyihatkan kembali rahim.. Memperbanyakkan susu ibu..
    Badan menjadi lebih bertenaga dan tidak terlalu letih.. Bagi anak2 dara..jik ini juga sesuai.di jadikan suplement untuk sihat bertenaga..sekali gus menjadikan kulit lebih berseri..dan bole menurunkan berat badan jika di ambil secara konsisten.. kecantikan luaran akan terlahir apabila rahim anda cantik..
    .
    .
    #JsdEssential #jamusususukdara #jsd #jamujsd #jamuindahkeluarga #KopiAnggunPesona #jamujelita #jamujelitamurah #jamujelitapearlwhite #jamuseribonda
  •  2  0  23 May, 2019
  • Pernah tak ibu-ibu sekalian bangun pagi rasa malas?
Dah tidur awal tapi masih rasa liat nak bangun ?
Mata mengantuk ,Badan rasa berat?
Letih ,lesu dan kurang bertenaga?
Nak bangun jer tumit kaki sakit pulak!
Makin bertambah malas nak buat kerja rumah.
.
Ada 1 situasi lagi yang luar biasa , Ibu-ibu bangun tidur rasa macam nak melompat dari katil.
Punyalah cergas.Bangun-bangun terus buat senaman ringkas untuk regangkan otot, pastu mandi dan terus bertenaga buat kerja rumah mahupun bersiap untuk pergi tempat kerja.
.
Kita boleh ubah sebenarnya. mesti kita nk jadi ibu yang cergas sepanjang hari kan.

Jom amalkan kopi tabur JIK. 
Aset Mantop
Badan Cergas
Rahim Sihat.
.
. 
#empireaurafidarich #JsdEssential #jamusususukdara #jsd #jamujsd #jamujelita #jamujelitamurah #jamujelitapearlwhite
  • Pernah tak ibu-ibu sekalian bangun pagi rasa malas?
    Dah tidur awal tapi masih rasa liat nak bangun ?
    Mata mengantuk ,Badan rasa berat?
    Letih ,lesu dan kurang bertenaga?
    Nak bangun jer tumit kaki sakit pulak!
    Makin bertambah malas nak buat kerja rumah.
    .
    Ada 1 situasi lagi yang luar biasa , Ibu-ibu bangun tidur rasa macam nak melompat dari katil.
    Punyalah cergas.Bangun-bangun terus buat senaman ringkas untuk regangkan otot, pastu mandi dan terus bertenaga buat kerja rumah mahupun bersiap untuk pergi tempat kerja.
    .
    Kita boleh ubah sebenarnya. mesti kita nk jadi ibu yang cergas sepanjang hari kan.

    Jom amalkan kopi tabur JIK.
    Aset Mantop
    Badan Cergas
    Rahim Sihat.
    .
    .
    #empireaurafidarich #JsdEssential #jamusususukdara #jsd #jamujsd #jamujelita #jamujelitamurah #jamujelitapearlwhite
  •  4  1  23 May, 2019
  • Kopi Anggun Pesona by JSD

Boleh merawat dalaman.. Boleh membantu menghasilkan air susu yg banyak.. Menyembuh luka2 selepas bersalin.. Mengembalikan tenaga.. Merawat rahim.. . 
Kenapa kopi jsd? 
Sebab kopi ni kopi jamu..
sangat sedap..
Takda aroma jamu pun..
bg yg tak suka bau jamu, 
bagi yg susah telan pil2 jamu, 
bg yg suka bau kopi yg sederhana, Tak manis sangat, lemak2 berkrim rasanya.

Ambil secawan untuk khasiat berganda.. Sesuai diambil tuk ibu berpantang, ibu bekerjaya dan surirumah.

Anak dara yg nak mula2 try mau berjamu pun bole minum ni. . 📲Info lanjut whatsapp 💁

wasap.my/601110542917/kap
.
.
#JsdEssential #jamusususukdara #jsd #jamujsd #jamuindahkeluarga #KopiAnggunPesona #jamujelita #jamujelitamurah #jamujelitapearlwhite
  • Kopi Anggun Pesona by JSD

    Boleh merawat dalaman.. Boleh membantu menghasilkan air susu yg banyak.. Menyembuh luka2 selepas bersalin.. Mengembalikan tenaga.. Merawat rahim.. .
    Kenapa kopi jsd?
    Sebab kopi ni kopi jamu..
    sangat sedap..
    Takda aroma jamu pun..
    bg yg tak suka bau jamu,
    bagi yg susah telan pil2 jamu,
    bg yg suka bau kopi yg sederhana, Tak manis sangat, lemak2 berkrim rasanya.

    Ambil secawan untuk khasiat berganda.. Sesuai diambil tuk ibu berpantang, ibu bekerjaya dan surirumah.

    Anak dara yg nak mula2 try mau berjamu pun bole minum ni. . 📲Info lanjut whatsapp 💁

    wasap.my/601110542917/kap
    .
    .
    #JsdEssential #jamusususukdara #jsd #jamujsd #jamuindahkeluarga #KopiAnggunPesona #jamujelita #jamujelitamurah #jamujelitapearlwhite
  •  4  2  23 May, 2019
  • Semasa mengandung ibu membawa kandungan dr perut kecil shingga perut besar. Bila perut dh besar mulalah kluar 'strechtmark' dan lepas bersalin kulit perut mengecut dan kehitaman.

Gosokkan dgn Anggun Pesona Soap untuk Sental2 daki dan lemak di perut dan di celah paha. Selulit akan berkurangan dan kesan hitam dan strechmark akan pudar.

Boleh dijadikan sabun lulur ketika berpantang, kulit kusam kembali cerah dan bau badan tiada lagi.

Di formulasikan dengan khasiat semulajadi dlm seketul sabun.
Tanpa bahan kimia,
Kulit sihat secara semulajadi.
.
.
#JsdEssential #jamusususukdara #jamujelita #jamujelitamurah #jamujelitapearlwhite #jamuseribonda
  • Semasa mengandung ibu membawa kandungan dr perut kecil shingga perut besar. Bila perut dh besar mulalah kluar 'strechtmark' dan lepas bersalin kulit perut mengecut dan kehitaman.

    Gosokkan dgn Anggun Pesona Soap untuk Sental2 daki dan lemak di perut dan di celah paha. Selulit akan berkurangan dan kesan hitam dan strechmark akan pudar.

    Boleh dijadikan sabun lulur ketika berpantang, kulit kusam kembali cerah dan bau badan tiada lagi.

    Di formulasikan dengan khasiat semulajadi dlm seketul sabun.
    Tanpa bahan kimia,
    Kulit sihat secara semulajadi.
    .
    .
    #JsdEssential #jamusususukdara #jamujelita #jamujelitamurah #jamujelitapearlwhite #jamuseribonda
  •  11  0  22 May, 2019

Top #jamujelitamurah Posts