#dietchallenge Instagram Photos & Videos

dietchallenge - 22k posts

Hashtag Popularity

22.1
average comments
836.8
average likes

Latest #dietchallenge Posts

  • 💪 Join our 21-day rapid weight loss system that allows you to easily lose an average of 1 lb a day for 21 days without feeling hungry or deprived. Check the link in bio 👉 @weightlossecretsdaily 👈⁣⁣⁣⁣⁣⁣
----------------------------------------
💖 FOLLOW @weightlossecretsdaily for daily health & fitness tips!⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣
----------------------------------------
  • 💪 Join our 21-day rapid weight loss system that allows you to easily lose an average of 1 lb a day for 21 days without feeling hungry or deprived. Check the link in bio 👉 @weightlossecretsdaily 👈⁣⁣⁣⁣⁣⁣
    ----------------------------------------
    💖 FOLLOW @weightlossecretsdaily for daily health & fitness tips!⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣
    ----------------------------------------

  •  552  29  6 hours ago
  • SIAPA SUKA AVOCADO?☝️
.
Alpukat Untuk Diet

Banyak orang mengira alpukat bisa menambah berat badan karena mengandung lemak. Fakta itu perlu diluruskan. Justru buah alpukat memiliki kandungan lemak baik yang tidak jenuh.

Anda perlu mengonsumsi buah alpukat sebagai pengganti makanan berat. Tetapi Anda sebaiknya jangan mengonsumsinya terlalu berlebihan, tetapi diimbangi juga dengan menu sehat lainnya untuk menyeimbangkan nutrisi bagi tubuh.

Alpukat mudah mengenyangkan, sehingga dapat menurunkan nafsu makan, terutama keinginan mengonsumsi makanan berat. Berikut adalah tips alpukat untuk diet:

Konsumsi alpukat sebelum makan

Lakukan secara rutin, pagi, siang, dan malam untuk mengurangi porsi makan berlebih

Jangan campurkan dengan gula, sebaiknya pilih madu sebagai bahan pemanis alami

Jangan campurkan dengan susu

Makan langsung tanpa diolah menjadi jus akan sangat berkhasiat  Sumber :google
@guesehat
.
Coach Diet Online
Fitriani 082129544804 (WhatsApp)
.
Follow 🧕 @fitrifitiya .
#coachfitri #coachherbalife #coachdietsehat #coachdietonline #coaching #dietasik #dietchallenge #dietmayo #kulinersehat #kulinerbandung #tutorialhijabpasmina #jualhijab #healthylifestyle #herbalifebandung
  • SIAPA SUKA AVOCADO?☝️
    .
    Alpukat Untuk Diet

    Banyak orang mengira alpukat bisa menambah berat badan karena mengandung lemak. Fakta itu perlu diluruskan. Justru buah alpukat memiliki kandungan lemak baik yang tidak jenuh.

    Anda perlu mengonsumsi buah alpukat sebagai pengganti makanan berat. Tetapi Anda sebaiknya jangan mengonsumsinya terlalu berlebihan, tetapi diimbangi juga dengan menu sehat lainnya untuk menyeimbangkan nutrisi bagi tubuh.

    Alpukat mudah mengenyangkan, sehingga dapat menurunkan nafsu makan, terutama keinginan mengonsumsi makanan berat. Berikut adalah tips alpukat untuk diet:

    Konsumsi alpukat sebelum makan

    Lakukan secara rutin, pagi, siang, dan malam untuk mengurangi porsi makan berlebih

    Jangan campurkan dengan gula, sebaiknya pilih madu sebagai bahan pemanis alami

    Jangan campurkan dengan susu

    Makan langsung tanpa diolah menjadi jus akan sangat berkhasiat  Sumber :google
    @guesehat
    .
    Coach Diet Online
    Fitriani 082129544804 (WhatsApp)
    .
    Follow 🧕 @fitrifitiya .
    #coachfitri #coachherbalife #coachdietsehat #coachdietonline #coaching #dietasik #dietchallenge #dietmayo #kulinersehat #kulinerbandung #tutorialhijabpasmina #jualhijab #healthylifestyle #herbalifebandung

  •  408  2  9 hours ago
  • #englishbulldogs #dietchallenge #lovemyrescues @lucyluzstrays 
#rescuedogsofinstagram #rescuedog #englishbulldogfanclub #helpdog #helpadog #savealife 
Meet Hazel this adorable English Bulldog recently rescued by #Lucyluzstrays 
She is facing a big challenge having to shed few lbs , this will be a process and won't be that easy, she Loves Food but the overweight is making her hips displaced and maybe a case of patellar Luxation which is painful and only correction is with surgery if not too advanced , she will be seen by Doctor Guishard soon I'm back in Atlanta, GA 
I came in to Tampa mainly to raje care of this case. This Beautiful Girl was surrendered to us by her original owner's,  she was a breeding Mama Doggie , I don't know much details 
The one thing I know Hazel has a lot of Health issues and I am taking care of her.
  • #englishbulldogs #dietchallenge #lovemyrescues @lucyluzstrays
    #rescuedogsofinstagram #rescuedog #englishbulldogfanclub #helpdog #helpadog #savealife
    Meet Hazel this adorable English Bulldog recently rescued by #Lucyluzstrays
    She is facing a big challenge having to shed few lbs , this will be a process and won't be that easy, she Loves Food but the overweight is making her hips displaced and maybe a case of patellar Luxation which is painful and only correction is with surgery if not too advanced , she will be seen by Doctor Guishard soon I'm back in Atlanta, GA
    I came in to Tampa mainly to raje care of this case. This Beautiful Girl was surrendered to us by her original owner's, she was a breeding Mama Doggie , I don't know much details
    The one thing I know Hazel has a lot of Health issues and I am taking care of her.

  •  4  0  14 November, 2019
  • HELOU ja kivaa torstai-iltaa💛
Teitä on ihan hurja määrä mukana tossa @siekkinenilona 30 days challengessä 🤩Ihana miten paljon ootte laittanu viestiä ja kysyny käytännön vinkkejä sen suhteen. Voisin sanoo, että jotain mä siitä hommasta tiiän, koska sen viime kierroksella voitin 😏

Tuntuu tosi hienolta, että oon pystynyt innostaan niinkin montaa elämäntaparemontissa ja lähtemään siihen mukaan💥Mun piti jo aikasemmin tehdä stooriin ”Mun vinkit dietille” tyyppinen video, mutta multa lähti ääni viime viikolla, että se tulee vähän jäljessä😂🆘 Ootte myös pyytäny multa noita ruokavinkkejä dietille, niin nyt mä aktivoidun ja alan jakaa niitä taas teille stoorin puolella. Tallenan ne sitten tonne Food -kohokohtaan, josta löytyykin jo se ihan älyhyvä bataattipitsa🤤

Paras vinkki dietille, jonka jaan jo tässä on se, että LUOTA muutokseen , LUOTA niihin annettuihin ohjeisiin (ne toimii kyllä) ja ennen kaikkea LUOTA ITSEESI, sä pystyt siihen kyllä💥🔥 Saatte muuten vielä -15% alea @icaniwill treenivaatteista koodilla ”JOHANNAT15”

Energistä viikon jatkoa kaikille💛 *Treenivaatteet saatu 
#30dayschallenge #transformation #workoutinspiration #fitclubfinland #trainingwithilona #treenihaaste #treenimotivaatio #postpartumbody #dietchallenge #iciwill #ambassador
  • HELOU ja kivaa torstai-iltaa💛
    Teitä on ihan hurja määrä mukana tossa @siekkinenilona 30 days challengessä 🤩Ihana miten paljon ootte laittanu viestiä ja kysyny käytännön vinkkejä sen suhteen. Voisin sanoo, että jotain mä siitä hommasta tiiän, koska sen viime kierroksella voitin 😏

    Tuntuu tosi hienolta, että oon pystynyt innostaan niinkin montaa elämäntaparemontissa ja lähtemään siihen mukaan💥Mun piti jo aikasemmin tehdä stooriin ”Mun vinkit dietille” tyyppinen video, mutta multa lähti ääni viime viikolla, että se tulee vähän jäljessä😂🆘 Ootte myös pyytäny multa noita ruokavinkkejä dietille, niin nyt mä aktivoidun ja alan jakaa niitä taas teille stoorin puolella. Tallenan ne sitten tonne Food -kohokohtaan, josta löytyykin jo se ihan älyhyvä bataattipitsa🤤

    Paras vinkki dietille, jonka jaan jo tässä on se, että LUOTA muutokseen , LUOTA niihin annettuihin ohjeisiin (ne toimii kyllä) ja ennen kaikkea LUOTA ITSEESI, sä pystyt siihen kyllä💥🔥 Saatte muuten vielä -15% alea @icaniwill treenivaatteista koodilla ”JOHANNAT15”

    Energistä viikon jatkoa kaikille💛 *Treenivaatteet saatu
    #30dayschallenge #transformation #workoutinspiration #fitclubfinland #trainingwithilona #treenihaaste #treenimotivaatio #postpartumbody #dietchallenge #iciwill #ambassador

  •  616  16  14 November, 2019
  • ขอนำเสนอห่อหมกอกไก่เน้นๆเพิ่มโปรตีนปังๆ ไม่ต้องกลัวอ้วนเพราะใช้กะทิธัญพืช 100% อิ่มอร่อย สบายพุงแน่นอนจ้ะ 😍
___________________________________
🔥▶️อาหารคลีนรสแซ่บ ในราคาบ้านๆ
🤤▶️จะเมนูไหนก็อร่อยโดนใจ ทานง่าย ไม่เพิ่มพุง
💰▶️เริ่มต้นเพียงเมนูละ60บาท เท่านั้น!!!
🚀▶️จัดส่งวันจ-ส
🗞️▶️ออเดอร์ล่วงหน้า2-3วัน ก่อนจะเต็มนะคะ
เพิ่มเพื่อนทางไลน์👉👉ZWEET.KN
หรือกดเลย👍👍http://line.me/ti/p/PRnkKMIFEv
หรือโทร☎️☎️084-3271609 🙏ไม่ใส่ผงชูรส,ไม่ใส่สารกันบูดทุกชนิด
🙏น้ำตาลน้อยโดยอาศัยความหวานจากวัตถุดิบธรรมชาติ
🙏ความเค็มถูกควบคุมด้วยปริมาณโซเดียม จากวัตถุดิบ Low Sodium
🙏ไม่ใช้น้ำมันในการทำและปรุงอาหารทุกชนิด
🙏เลือกดูเมนูได้สะดวกตามความต้องการของลูกค้าและวางแผนในการทานได้ด้วยตัวท่านเอง
🙏มีเมนูหลากหลายที่นำเสนออย่างมากมาย
#KTCleanfood​#Cleanfood​#eatclean​#healthyfood​#healthychoices​#food​#foodporn​#foodies#foodstagram​#thaifood​#cleaneating​#Cleanfood​#cleanlife​#cleanfood​#cleaneating​#healthymeal #healthyshop #foodgram #อาหารลดความอ้วน #อาหารคลีน #healthyfoodshare #อาหารสุขภาพ #diet #foodblog #instafood #dietchallenge #dietplan #dietalowcarb #dietyummy #fooddiary #foodoftheday#igfood#eats
  • ขอนำเสนอห่อหมกอกไก่เน้นๆเพิ่มโปรตีนปังๆ ไม่ต้องกลัวอ้วนเพราะใช้กะทิธัญพืช 100% อิ่มอร่อย สบายพุงแน่นอนจ้ะ 😍
    ___________________________________
    🔥▶️อาหารคลีนรสแซ่บ ในราคาบ้านๆ
    🤤▶️จะเมนูไหนก็อร่อยโดนใจ ทานง่าย ไม่เพิ่มพุง
    💰▶️เริ่มต้นเพียงเมนูละ60บาท เท่านั้น!!!
    🚀▶️จัดส่งวันจ-ส
    🗞️▶️ออเดอร์ล่วงหน้า2-3วัน ก่อนจะเต็มนะคะ
    เพิ่มเพื่อนทางไลน์👉👉ZWEET.KN
    หรือกดเลย👍👍http://line.me/ti/p/PRnkKMIFEv
    หรือโทร☎️☎️084-3271609 🙏ไม่ใส่ผงชูรส,ไม่ใส่สารกันบูดทุกชนิด
    🙏น้ำตาลน้อยโดยอาศัยความหวานจากวัตถุดิบธรรมชาติ
    🙏ความเค็มถูกควบคุมด้วยปริมาณโซเดียม จากวัตถุดิบ Low Sodium
    🙏ไม่ใช้น้ำมันในการทำและปรุงอาหารทุกชนิด
    🙏เลือกดูเมนูได้สะดวกตามความต้องการของลูกค้าและวางแผนในการทานได้ด้วยตัวท่านเอง
    🙏มีเมนูหลากหลายที่นำเสนออย่างมากมาย
    #KTCleanfood#Cleanfood#eatclean#healthyfood#healthychoices#food#foodporn#foodies #foodstagram#thaifood#cleaneating#Cleanfood#cleanlife#cleanfood#cleaneating#healthymeal #healthyshop #foodgram #อาหารลดความอ้วน #อาหารคลีน #healthyfoodshare #อาหารสุขภาพ #diet #foodblog #instafood #dietchallenge #dietplan #dietalowcarb #dietyummy #fooddiary #foodoftheday #igfood #eats

  •  23  0  14 November, 2019
  • Karena sendirian itu gak enak, termasuk diet sendirian..rasanya tuh macam kelaperan sendirian 😅

jadi coba ikutan fitcamp challange yg diadain @temandiet_id  jadi ada temen baru, semangat baru dan ide2 baru makan sehat

Hari 1 semua makanan masih aman terkendali, semoga tahan godaan saat weekend nanti 🤣🤣🤣 #temandiet #dietchallenge #fitcamp #dietsehat
  • Karena sendirian itu gak enak, termasuk diet sendirian..rasanya tuh macam kelaperan sendirian 😅

    jadi coba ikutan fitcamp challange yg diadain @temandiet_id jadi ada temen baru, semangat baru dan ide2 baru makan sehat

    Hari 1 semua makanan masih aman terkendali, semoga tahan godaan saat weekend nanti 🤣🤣🤣 #temandiet #dietchallenge #fitcamp #dietsehat

  •  11  2  14 November, 2019
  • Foto Before - After Me #30DaysChallenge by @slimfitid 👆
.
30 hari >> Turun hampir 7KG
.
IMT, Lemak organ, Lemah total tubuh otomatis juga turun, Alhamdulillah......
Bye-Bye Obesity, Decrease to OWT. .
🍃
🍃
Karena #30DaysChallenge ini aku jadi tau gimana cara menurunkan berat badan yang benar, dan kunci utamanya memang harus KONSISTEN.
Karena sangat banyak godaan diluar sana untuk melupakan niat diet.
🍃
🍃
Awalnya memang berat, tapi kalau dijalanin pelan-pelan secara konsisten, diet yang mulanya terasa menyiksa lama-lama bakalan jadi GAYA HIDUP.
🍃
🍃
Kalau sudah jadi gaya hidup, malah bikin ketagihan, ga kerasa kalau lagi diet. Mau cheating rasanya jadi canggung, Makan banyakan dikit rasanya jadi begah, Balik "nyeleneh" ke pola makan awal yang berantakan rasanya udah gak nyaman, Kalau uda jarang olahraga juga hari kayak ada yang kurang deh, badan kerasa ga enak aja bawaannya. .
🍃
🍃
Kalau uda konsisten, badan jadi terbiasa craving sama makanan yang sehat bukan makanan yang enak.  Badan juga jadi addict sama yang namanya olahraga, karena rasanya seger dan bikin makin bersemangat. .
🍃
🍃
Kalau mulai lelah untuk konsisten, berusaha mengingat apa NIAT AWAL kita melakukan diet. Kalau SEMANGAT UNTUK LANGSING sudah padam karena terasa makin sulit, paling tidak SEMANGAT UNTUK SEHAT selalu tetap menyala 🔥🔥🔥
.
PR MASIH BANYAK
SEMANGATTTTTT 🔥🔥🔥
・・・
#BeSlimNFit
#30DaysChallenge
#Diet
#dietchallenge 
#30haridiet 
#1monthdiet
#kalbefarma
#kalbenutritionals
#kalbefamily 
#kalbe
#dietkalori 
#hitungkalori 
#tantangandiet 
#challenge 
#turunberatbadan 
#dietdiary 
#dietjourney 
#dietjournal
@slimfitid
@kalcare
@riaputriditya
  • Foto Before - After Me #30DaysChallenge by @slimfitid 👆
    .
    30 hari >> Turun hampir 7KG
    .
    IMT, Lemak organ, Lemah total tubuh otomatis juga turun, Alhamdulillah......
    Bye-Bye Obesity, Decrease to OWT. .
    🍃
    🍃
    Karena #30DaysChallenge ini aku jadi tau gimana cara menurunkan berat badan yang benar, dan kunci utamanya memang harus KONSISTEN.
    Karena sangat banyak godaan diluar sana untuk melupakan niat diet.
    🍃
    🍃
    Awalnya memang berat, tapi kalau dijalanin pelan-pelan secara konsisten, diet yang mulanya terasa menyiksa lama-lama bakalan jadi GAYA HIDUP.
    🍃
    🍃
    Kalau sudah jadi gaya hidup, malah bikin ketagihan, ga kerasa kalau lagi diet. Mau cheating rasanya jadi canggung, Makan banyakan dikit rasanya jadi begah, Balik "nyeleneh" ke pola makan awal yang berantakan rasanya udah gak nyaman, Kalau uda jarang olahraga juga hari kayak ada yang kurang deh, badan kerasa ga enak aja bawaannya. .
    🍃
    🍃
    Kalau uda konsisten, badan jadi terbiasa craving sama makanan yang sehat bukan makanan yang enak. Badan juga jadi addict sama yang namanya olahraga, karena rasanya seger dan bikin makin bersemangat. .
    🍃
    🍃
    Kalau mulai lelah untuk konsisten, berusaha mengingat apa NIAT AWAL kita melakukan diet. Kalau SEMANGAT UNTUK LANGSING sudah padam karena terasa makin sulit, paling tidak SEMANGAT UNTUK SEHAT selalu tetap menyala 🔥🔥🔥
    .
    PR MASIH BANYAK
    SEMANGATTTTTT 🔥🔥🔥
    ・・・
    #BeSlimNFit
    #30DaysChallenge
    #Diet
    #dietchallenge
    #30haridiet
    #1monthdiet
    #kalbefarma
    #kalbenutritionals
    #kalbefamily
    #kalbe
    #dietkalori
    #hitungkalori
    #tantangandiet
    #challenge
    #turunberatbadan
    #dietdiary
    #dietjourney
    #dietjournal
    @slimfitid
    @kalcare
    @riaputriditya

  •  13  1  14 November, 2019
  • Udah 2 minggu ini aku ngelakuin #dietchallenge dari mulai 
1.makan makanan sehat🥙 
2.olahraga teratur🏃🏻‍♀️
3.hindari makan malam dan hindari ngemil 🙅🏼‍♀️
4.Perbanyak air putih 🥛 
tapiii itu semua gak mudah beb karena aktifitas ku yg padat sering kali aku gak bisa kontrol makanan ku dan makan makanan yg praktis2 aja tanpa peduliin kesehatan dan juga aku ssah bgt punya waktu buat olahraga , trus aku di saranin sama sahabat aku @jejejulie25 untuk konsumsi  fatblock (kapsul diet) by @sz_beautyjogja supaya diet aku berhasil , dan alhamdulilah cuma dlm 1 miggu aja berat badan aku bisa turun terus dan  terbukti aman tanpa aku ngerasain mules mules ataupun banyak anturan dan pantangan ,cukup minum kapsul nya secara rutin kapsul merah di pagi hari untuk menekan napsu makan dan kapsul hijau di malam hari untuk melunturkan lemak di sertai minum air putih yg teratur jg Alhamdulilah #dietchallenge aku sukses dong 🎉
  • Udah 2 minggu ini aku ngelakuin #dietchallenge dari mulai
    1.makan makanan sehat🥙
    2.olahraga teratur🏃🏻‍♀️
    3.hindari makan malam dan hindari ngemil 🙅🏼‍♀️
    4.Perbanyak air putih 🥛
    tapiii itu semua gak mudah beb karena aktifitas ku yg padat sering kali aku gak bisa kontrol makanan ku dan makan makanan yg praktis2 aja tanpa peduliin kesehatan dan juga aku ssah bgt punya waktu buat olahraga , trus aku di saranin sama sahabat aku @jejejulie25 untuk konsumsi fatblock (kapsul diet) by @sz_beautyjogja supaya diet aku berhasil , dan alhamdulilah cuma dlm 1 miggu aja berat badan aku bisa turun terus dan terbukti aman tanpa aku ngerasain mules mules ataupun banyak anturan dan pantangan ,cukup minum kapsul nya secara rutin kapsul merah di pagi hari untuk menekan napsu makan dan kapsul hijau di malam hari untuk melunturkan lemak di sertai minum air putih yg teratur jg Alhamdulilah #dietchallenge aku sukses dong 🎉

  •  734  45  14 November, 2019
  • ✩ Que vous dicte votre instinct ? ➸ Le mien me dit d’avancer et d’y croire plus qu’hier et bien moins que demain 😉💪 ⋆ ⋆ ⋆ ⋆ ⋆ ⋆ ⋆ ⋆ ⋆ ⋆ ⋆ ⋆ ⋆ ⋆ ⋆ ⋆ ⋆ ⋆ ⋆ ⋆ ⋆ ⋆ ⋆ ⋆ ⋆
👥 𝔽𝕒𝕔𝕖𝕓𝕠𝕠𝕜 𝕞𝕠𝕥𝕚𝕧𝕒𝕥𝕚𝕠𝕟: 𝕂𝕣𝕪𝕤 𝕔𝕙𝕒𝕝𝕝𝕖𝕟𝕘𝕖 𝕞𝕖
💻 𝕓𝕝𝕠𝕘: 𝕛𝕦𝕤𝕥𝕜𝕣𝕪𝕤𝕒𝕟𝕕𝕞𝕖.𝕨𝕠𝕣𝕕𝕡𝕣𝕖𝕤𝕤.𝕔𝕠𝕞
🛍 𝕍𝕚𝕟𝕥𝕖𝕕: 𝕜𝕣𝕪𝕤𝕡𝕚𝕔𝕒
🖤 𝟚𝟙 𝕓𝕦𝕥𝕥𝕠𝕟𝕤: 𝕡𝕦𝕝𝕡𝕪𝕞𝕖 ⋆ ⋆ ⋆ ⋆ ⋆ ⋆ ⋆ ⋆ ⋆ ⋆ ⋆ ⋆ ⋆ ⋆ ⋆ ⋆ ⋆ ⋆ ⋆ ⋆ ⋆ ⋆ ⋆ ⋆ ⋆

#nocomplex #dietchallenge #healthierlife #bodypostive #plusizeinstagramers 
#feelstrong #feelbeautiful #clubw
  • ✩ Que vous dicte votre instinct ? ➸ Le mien me dit d’avancer et d’y croire plus qu’hier et bien moins que demain 😉💪 ⋆ ⋆ ⋆ ⋆ ⋆ ⋆ ⋆ ⋆ ⋆ ⋆ ⋆ ⋆ ⋆ ⋆ ⋆ ⋆ ⋆ ⋆ ⋆ ⋆ ⋆ ⋆ ⋆ ⋆ ⋆
    👥 𝔽𝕒𝕔𝕖𝕓𝕠𝕠𝕜 𝕞𝕠𝕥𝕚𝕧𝕒𝕥𝕚𝕠𝕟: 𝕂𝕣𝕪𝕤 𝕔𝕙𝕒𝕝𝕝𝕖𝕟𝕘𝕖 𝕞𝕖
    💻 𝕓𝕝𝕠𝕘: 𝕛𝕦𝕤𝕥𝕜𝕣𝕪𝕤𝕒𝕟𝕕𝕞𝕖.𝕨𝕠𝕣𝕕𝕡𝕣𝕖𝕤𝕤.𝕔𝕠𝕞
    🛍 𝕍𝕚𝕟𝕥𝕖𝕕: 𝕜𝕣𝕪𝕤𝕡𝕚𝕔𝕒
    🖤 𝟚𝟙 𝕓𝕦𝕥𝕥𝕠𝕟𝕤: 𝕡𝕦𝕝𝕡𝕪𝕞𝕖 ⋆ ⋆ ⋆ ⋆ ⋆ ⋆ ⋆ ⋆ ⋆ ⋆ ⋆ ⋆ ⋆ ⋆ ⋆ ⋆ ⋆ ⋆ ⋆ ⋆ ⋆ ⋆ ⋆ ⋆ ⋆

    #nocomplex #dietchallenge #healthierlife #bodypostive #plusizeinstagramers
    #feelstrong #feelbeautiful #clubw

  •  38  0  13 November, 2019
  • Tofu Bokchoy Potstickers! 📷 by .heng 🚨🚨Recipe: ~ 1/2 block of firm tofu, drained and pat dry and cut into small cubes
~ 8 caps of Chinese mushrooms, soaked until soft, chopped
~ 2 tsp black bean sauce (substitute with 2 tsp soy sauce + 1/2 tsp maple syrup)
~ 1lb bok choy, washed and julienned into thin strips
~ 1 package of dumpling wrapper
~ sesame oil
~ salt and pepper to taste

Place julienned bok choy in a large bowl with 1/2 tsp salt, using your hands, gently fold all the veggies together. Set aside for 15-20mins. In a heated pan with 1tsp oil, saute mushrooms until lightly brown, add black bean sauce and stir until well combined, set aside and pan fry tofu cubes until lightly brown. Place both ingredients in a big bowl.
Using a cheesecloth or just with your palms, squeeze as much liquid out as possible from your bok choy. Add to your tofu mixture, combine well & season.
Place a dollop of mixture in the middle of your wrapper, moisten side with water and pleat to seal. Repeat until you are done with your mixture and then pan fry them. In a heated pan with oil, place dumpling, bottom side down and cook until brownish, add enough boiling water to cover part of the dumpling, cover lid. Turn heat to low-medium and let simmer until all water is absorbed. Serve with gingery black vinegar and chili.
.
.
.
.

CR: @vegan_govegan
#Working #minimalist #instagood #vegalife #plantpower #vegancommunity #zerowaste #dietsmademefat #dietchallenge
  • Tofu Bokchoy Potstickers! 📷 by .heng 🚨🚨Recipe: ~ 1/2 block of firm tofu, drained and pat dry and cut into small cubes
    ~ 8 caps of Chinese mushrooms, soaked until soft, chopped
    ~ 2 tsp black bean sauce (substitute with 2 tsp soy sauce + 1/2 tsp maple syrup)
    ~ 1lb bok choy, washed and julienned into thin strips
    ~ 1 package of dumpling wrapper
    ~ sesame oil
    ~ salt and pepper to taste

    Place julienned bok choy in a large bowl with 1/2 tsp salt, using your hands, gently fold all the veggies together. Set aside for 15-20mins. In a heated pan with 1tsp oil, saute mushrooms until lightly brown, add black bean sauce and stir until well combined, set aside and pan fry tofu cubes until lightly brown. Place both ingredients in a big bowl.
    Using a cheesecloth or just with your palms, squeeze as much liquid out as possible from your bok choy. Add to your tofu mixture, combine well & season.
    Place a dollop of mixture in the middle of your wrapper, moisten side with water and pleat to seal. Repeat until you are done with your mixture and then pan fry them. In a heated pan with oil, place dumpling, bottom side down and cook until brownish, add enough boiling water to cover part of the dumpling, cover lid. Turn heat to low-medium and let simmer until all water is absorbed. Serve with gingery black vinegar and chili.
    .
    .
    .
    .

    CR: @vegan_govegan
    #Working #minimalist #instagood #vegalife #plantpower #vegancommunity #zerowaste #dietsmademefat #dietchallenge

  •  1  0  13 November, 2019

Top #dietchallenge Posts

  • How to start getting fitter
.
🔔Follow @active_weightloss for the best healthy tips and find out how to lose weight on Instagram
.
If you’re struggling to build momentum to reach your fitness goals you will benefit from breaking them down and forming smaller habits week by week rather than trying to make huge behavioural change in one go.
.
Implement the following habits to make a permanent change and stopping spinning your wheels.
.
1 - Focus on your food
.
The most important decision you make each day is what to eat. Keep your nutrition simple. If you’re goal is to lose weight, create a small calorie deficit and focus on eating satiating foods to make dieting easier.
.
2 - Improve your sleep
.
Getting a good night’s slumber is more beneficial than a late night Netflix binge or another round of Candy Crush. Remind yourself that you’ll wake up with a clearer head, better looks, a better mood or better health.
.
3 - Make exercise a habit
.
You don’t need to start a workout program that requires you to go to the gym 5X a week, you just need to start making time to exercise and actually doing it.
.
4 - Stick to a simple program
.
Keep your program basic and focus on making it specific to your goals. There are a lot of complex programs around but the best focus on doing the basic exercises well. You don’t need fancy equipment or complicated programs to make progress.
.
5 - Apply progressive overload
.
As your body adapts to your training plan it is important to keep ensuring workouts get harder to make progress. Keep a log of your previous workouts, refer back to them before you exercise again and make a small improvement to see the best results.
.
6 - Make a permanent change
.
Credit @whenharrymetsalad
.
#gettingfitter #gettingfit #weightlosssucess#weightlossjouney#fatlosstransformation #nutritioncoaching#nutritionadvice #weightlossinspo#fatlossrace
  • How to start getting fitter
    .
    🔔Follow @active_weightloss for the best healthy tips and find out how to lose weight on Instagram
    .
    If you’re struggling to build momentum to reach your fitness goals you will benefit from breaking them down and forming smaller habits week by week rather than trying to make huge behavioural change in one go.
    .
    Implement the following habits to make a permanent change and stopping spinning your wheels.
    .
    1 - Focus on your food
    .
    The most important decision you make each day is what to eat. Keep your nutrition simple. If you’re goal is to lose weight, create a small calorie deficit and focus on eating satiating foods to make dieting easier.
    .
    2 - Improve your sleep
    .
    Getting a good night’s slumber is more beneficial than a late night Netflix binge or another round of Candy Crush. Remind yourself that you’ll wake up with a clearer head, better looks, a better mood or better health.
    .
    3 - Make exercise a habit
    .
    You don’t need to start a workout program that requires you to go to the gym 5X a week, you just need to start making time to exercise and actually doing it.
    .
    4 - Stick to a simple program
    .
    Keep your program basic and focus on making it specific to your goals. There are a lot of complex programs around but the best focus on doing the basic exercises well. You don’t need fancy equipment or complicated programs to make progress.
    .
    5 - Apply progressive overload
    .
    As your body adapts to your training plan it is important to keep ensuring workouts get harder to make progress. Keep a log of your previous workouts, refer back to them before you exercise again and make a small improvement to see the best results.
    .
    6 - Make a permanent change
    .
    Credit @whenharrymetsalad
    .
    #gettingfitter #gettingfit #weightlosssucess #weightlossjouney #fatlosstransformation #nutritioncoaching #nutritionadvice #weightlossinspo #fatlossrace

  •  12,555  97  6 November, 2019
  • HELOU ja kivaa torstai-iltaa💛
Teitä on ihan hurja määrä mukana tossa @siekkinenilona 30 days challengessä 🤩Ihana miten paljon ootte laittanu viestiä ja kysyny käytännön vinkkejä sen suhteen. Voisin sanoo, että jotain mä siitä hommasta tiiän, koska sen viime kierroksella voitin 😏

Tuntuu tosi hienolta, että oon pystynyt innostaan niinkin montaa elämäntaparemontissa ja lähtemään siihen mukaan💥Mun piti jo aikasemmin tehdä stooriin ”Mun vinkit dietille” tyyppinen video, mutta multa lähti ääni viime viikolla, että se tulee vähän jäljessä😂🆘 Ootte myös pyytäny multa noita ruokavinkkejä dietille, niin nyt mä aktivoidun ja alan jakaa niitä taas teille stoorin puolella. Tallenan ne sitten tonne Food -kohokohtaan, josta löytyykin jo se ihan älyhyvä bataattipitsa🤤

Paras vinkki dietille, jonka jaan jo tässä on se, että LUOTA muutokseen , LUOTA niihin annettuihin ohjeisiin (ne toimii kyllä) ja ennen kaikkea LUOTA ITSEESI, sä pystyt siihen kyllä💥🔥 Saatte muuten vielä -15% alea @icaniwill treenivaatteista koodilla ”JOHANNAT15”

Energistä viikon jatkoa kaikille💛 *Treenivaatteet saatu 
#30dayschallenge #transformation #workoutinspiration #fitclubfinland #trainingwithilona #treenihaaste #treenimotivaatio #postpartumbody #dietchallenge #iciwill #ambassador
  • HELOU ja kivaa torstai-iltaa💛
    Teitä on ihan hurja määrä mukana tossa @siekkinenilona 30 days challengessä 🤩Ihana miten paljon ootte laittanu viestiä ja kysyny käytännön vinkkejä sen suhteen. Voisin sanoo, että jotain mä siitä hommasta tiiän, koska sen viime kierroksella voitin 😏

    Tuntuu tosi hienolta, että oon pystynyt innostaan niinkin montaa elämäntaparemontissa ja lähtemään siihen mukaan💥Mun piti jo aikasemmin tehdä stooriin ”Mun vinkit dietille” tyyppinen video, mutta multa lähti ääni viime viikolla, että se tulee vähän jäljessä😂🆘 Ootte myös pyytäny multa noita ruokavinkkejä dietille, niin nyt mä aktivoidun ja alan jakaa niitä taas teille stoorin puolella. Tallenan ne sitten tonne Food -kohokohtaan, josta löytyykin jo se ihan älyhyvä bataattipitsa🤤

    Paras vinkki dietille, jonka jaan jo tässä on se, että LUOTA muutokseen , LUOTA niihin annettuihin ohjeisiin (ne toimii kyllä) ja ennen kaikkea LUOTA ITSEESI, sä pystyt siihen kyllä💥🔥 Saatte muuten vielä -15% alea @icaniwill treenivaatteista koodilla ”JOHANNAT15”

    Energistä viikon jatkoa kaikille💛 *Treenivaatteet saatu
    #30dayschallenge #transformation #workoutinspiration #fitclubfinland #trainingwithilona #treenihaaste #treenimotivaatio #postpartumbody #dietchallenge #iciwill #ambassador

  •  616  16  14 November, 2019
  • Follow @ketodieteasy for more KETO diet and best recipes 💜
-
TAG-SAVE-SHARE 🙏
  • Follow @ketodieteasy for more KETO diet and best recipes 💜
    -
    TAG-SAVE-SHARE 🙏

  •  957  36  13 November, 2019