#SemesraSBT Instagram Photos & Videos

SemesraSBT - 6 posts

Hashtag Popularity

2.9
average comments
100.6
average likes

Latest #SemesraSBT Posts

  • Top 3 from Prodigy. Thank you @hayatiyusainee We appreciate you for still keeping all the good stuffs with you. โ˜บ๏ธ๐Ÿ‘
2011-2012:

1. Koleksi Soalan Peperiksaan SPM 2012. (aku pun tak tau motif aku simpan lagi)

2. Fail untuk simpan segala gala nota addmath aku. Perlu letak atas meja, setiap chapter tersusun kemas sebelum Cikgu Suriya masuk kelas. Wajib. Tiada kompromi.

3. Selimut yang fungsinya kau akan nampak bila nak inspection dorm. Andai kata kau tak sempat nak sorokkan barang kau dalam locker, selitkan saja dalam selimut tu. (cth: hanger)

4. Baju batik rasmi. Kainnya ter sangat lah lembut lagi maha licin. Kena gosok dengan lemah gemalai penuh kasih sayang. Pakai tak sampai seminit, dah komot balik. Stress.

5. Kain-nak-tunjuk-harini-hari-jumaat.

6. Tie- "lambang kebanggaan semua". 7. Nametag yang akan menayangkan hidup kau kat SEMESRA akan penuh dengan warna apa. (warna rumah sukan kau lah)

8. Kertas exam & buku tulis. 
9. Sijil Berhenti Sekolah. ๐ŸŽ‰ Terima kasih untuk setiap memori dan drama dari hari pertama sampai lah hari yang paling akhir.

Tahniah untuk anugerah SBT.
Keep it up! 
#SemesraAppreciationPost #semesraSBT #vivaSEMESRA
  • Top 3 from Prodigy. Thank you @hayatiyusainee We appreciate you for still keeping all the good stuffs with you. โ˜บ๏ธ๐Ÿ‘
    2011-2012:

    1. Koleksi Soalan Peperiksaan SPM 2012. (aku pun tak tau motif aku simpan lagi)

    2. Fail untuk simpan segala gala nota addmath aku. Perlu letak atas meja, setiap chapter tersusun kemas sebelum Cikgu Suriya masuk kelas. Wajib. Tiada kompromi.

    3. Selimut yang fungsinya kau akan nampak bila nak inspection dorm. Andai kata kau tak sempat nak sorokkan barang kau dalam locker, selitkan saja dalam selimut tu. (cth: hanger)

    4. Baju batik rasmi. Kainnya ter sangat lah lembut lagi maha licin. Kena gosok dengan lemah gemalai penuh kasih sayang. Pakai tak sampai seminit, dah komot balik. Stress.

    5. Kain-nak-tunjuk-harini-hari-jumaat.

    6. Tie- "lambang kebanggaan semua". 7. Nametag yang akan menayangkan hidup kau kat SEMESRA akan penuh dengan warna apa. (warna rumah sukan kau lah)

    8. Kertas exam & buku tulis.
    9. Sijil Berhenti Sekolah. ๐ŸŽ‰ Terima kasih untuk setiap memori dan drama dari hari pertama sampai lah hari yang paling akhir.

    Tahniah untuk anugerah SBT.
    Keep it up!
    #SemesraAppreciationPost #semesraSBT #vivaSEMESRA

  •  105  1  10 November, 2014
  • Top 3 from Prodigy. Thank you @nikaliaaqistina โ˜บ๏ธโ˜บ๏ธ
--- -
Perhaps it was you who taught me about respect, perseverance, kindness, patience, faith, love and heartbreaks. 
Perhaps it was you who helped me in my seemingly endless journey towards my dreams. 
Perhaps it was you who taught me that even when it seems hopeless, the Lord is always there to listen to my silent tears and calm my disturbed mind.

And perhaps... No, it was DEFINITELY you who introduced me to my new big family whom I always miss dearly.

Thank you SEMESRA. You helped to create the person I am today. And without you, perhaps I would be a totally different person now :) #VivaSEMESRA #SemesraSBT
  • Top 3 from Prodigy. Thank you @nikaliaaqistina โ˜บ๏ธโ˜บ๏ธ
    --- -
    Perhaps it was you who taught me about respect, perseverance, kindness, patience, faith, love and heartbreaks.
    Perhaps it was you who helped me in my seemingly endless journey towards my dreams.
    Perhaps it was you who taught me that even when it seems hopeless, the Lord is always there to listen to my silent tears and calm my disturbed mind.

    And perhaps... No, it was DEFINITELY you who introduced me to my new big family whom I always miss dearly.

    Thank you SEMESRA. You helped to create the person I am today. And without you, perhaps I would be a totally different person now :) #VivaSEMESRA #SemesraSBT

  •  103  1  10 November, 2014
  • It all started here, then it goes on,
Yup, there is sweet and sour here,
But sure it thoughts us many things about life :) Never a day goes by that I don't remember you :) Tahniah semesra :D

#vivasemesra #semesrasbt
  • It all started here, then it goes on,
    Yup, there is sweet and sour here,
    But sure it thoughts us many things about life :) Never a day goes by that I don't remember you :) Tahniah semesra :D

    #vivasemesra #semesrasbt

  •  145  2  9 November, 2014

Top #SemesraSBT Posts

  • It all started here, then it goes on,
Yup, there is sweet and sour here,
But sure it thoughts us many things about life :) Never a day goes by that I don't remember you :) Tahniah semesra :D

#vivasemesra #semesrasbt
  • It all started here, then it goes on,
    Yup, there is sweet and sour here,
    But sure it thoughts us many things about life :) Never a day goes by that I don't remember you :) Tahniah semesra :D

    #vivasemesra #semesrasbt

  •  145  2  9 November, 2014
  • Top 3 from Prodigy. Thank you @hayatiyusainee We appreciate you for still keeping all the good stuffs with you. โ˜บ๏ธ๐Ÿ‘
2011-2012:

1. Koleksi Soalan Peperiksaan SPM 2012. (aku pun tak tau motif aku simpan lagi)

2. Fail untuk simpan segala gala nota addmath aku. Perlu letak atas meja, setiap chapter tersusun kemas sebelum Cikgu Suriya masuk kelas. Wajib. Tiada kompromi.

3. Selimut yang fungsinya kau akan nampak bila nak inspection dorm. Andai kata kau tak sempat nak sorokkan barang kau dalam locker, selitkan saja dalam selimut tu. (cth: hanger)

4. Baju batik rasmi. Kainnya ter sangat lah lembut lagi maha licin. Kena gosok dengan lemah gemalai penuh kasih sayang. Pakai tak sampai seminit, dah komot balik. Stress.

5. Kain-nak-tunjuk-harini-hari-jumaat.

6. Tie- "lambang kebanggaan semua". 7. Nametag yang akan menayangkan hidup kau kat SEMESRA akan penuh dengan warna apa. (warna rumah sukan kau lah)

8. Kertas exam & buku tulis. 
9. Sijil Berhenti Sekolah. ๐ŸŽ‰ Terima kasih untuk setiap memori dan drama dari hari pertama sampai lah hari yang paling akhir.

Tahniah untuk anugerah SBT.
Keep it up! 
#SemesraAppreciationPost #semesraSBT #vivaSEMESRA
  • Top 3 from Prodigy. Thank you @hayatiyusainee We appreciate you for still keeping all the good stuffs with you. โ˜บ๏ธ๐Ÿ‘
    2011-2012:

    1. Koleksi Soalan Peperiksaan SPM 2012. (aku pun tak tau motif aku simpan lagi)

    2. Fail untuk simpan segala gala nota addmath aku. Perlu letak atas meja, setiap chapter tersusun kemas sebelum Cikgu Suriya masuk kelas. Wajib. Tiada kompromi.

    3. Selimut yang fungsinya kau akan nampak bila nak inspection dorm. Andai kata kau tak sempat nak sorokkan barang kau dalam locker, selitkan saja dalam selimut tu. (cth: hanger)

    4. Baju batik rasmi. Kainnya ter sangat lah lembut lagi maha licin. Kena gosok dengan lemah gemalai penuh kasih sayang. Pakai tak sampai seminit, dah komot balik. Stress.

    5. Kain-nak-tunjuk-harini-hari-jumaat.

    6. Tie- "lambang kebanggaan semua". 7. Nametag yang akan menayangkan hidup kau kat SEMESRA akan penuh dengan warna apa. (warna rumah sukan kau lah)

    8. Kertas exam & buku tulis.
    9. Sijil Berhenti Sekolah. ๐ŸŽ‰ Terima kasih untuk setiap memori dan drama dari hari pertama sampai lah hari yang paling akhir.

    Tahniah untuk anugerah SBT.
    Keep it up!
    #SemesraAppreciationPost #semesraSBT #vivaSEMESRA

  •  105  1  10 November, 2014
  • Top 3 from Prodigy. Thank you @nikaliaaqistina โ˜บ๏ธโ˜บ๏ธ
--- -
Perhaps it was you who taught me about respect, perseverance, kindness, patience, faith, love and heartbreaks. 
Perhaps it was you who helped me in my seemingly endless journey towards my dreams. 
Perhaps it was you who taught me that even when it seems hopeless, the Lord is always there to listen to my silent tears and calm my disturbed mind.

And perhaps... No, it was DEFINITELY you who introduced me to my new big family whom I always miss dearly.

Thank you SEMESRA. You helped to create the person I am today. And without you, perhaps I would be a totally different person now :) #VivaSEMESRA #SemesraSBT
  • Top 3 from Prodigy. Thank you @nikaliaaqistina โ˜บ๏ธโ˜บ๏ธ
    --- -
    Perhaps it was you who taught me about respect, perseverance, kindness, patience, faith, love and heartbreaks.
    Perhaps it was you who helped me in my seemingly endless journey towards my dreams.
    Perhaps it was you who taught me that even when it seems hopeless, the Lord is always there to listen to my silent tears and calm my disturbed mind.

    And perhaps... No, it was DEFINITELY you who introduced me to my new big family whom I always miss dearly.

    Thank you SEMESRA. You helped to create the person I am today. And without you, perhaps I would be a totally different person now :) #VivaSEMESRA #SemesraSBT

  •  103  1  10 November, 2014