#JamuKacipMalam Instagram Photos & Videos

JamuKacipMalam - 18.6k posts

Latest #JamuKacipMalam Posts

  • JAMU KACIP MALAM
.
RM50
POS RM8 SM/ RM13 SS
.
TO ORDER wsapp 0174204470
.
#jamukacipmalam #jamukacipmalammurah #jamukacipmalampower #jamukacip
.
KELEBIHAN JAMU KACIP MALAM
✔ Membantu Merawat keputihan
✔ Membantu Menyempitkan rahim dan ketat
✔ Membantu Menambat hati suami di ranjang
✔ Membantu Menghilangkan gata-gatal di miss v
✔ Membantu Melancarkan peredaran haid.

FUNGSI JAMU KACIP MALAM
✔ Membantu Menegangkan bibir miss v
✔ Membantu Mengurangkan sengugut
✔ Membantu Menambahkan tenaga batin
✔ Membantu Payudara kembali tegang
✔ Membantu Mengeluarkan angin dalam badan
✔Membantu Melancarkan peredaran darah
✔meringankan badan membuat perut kempis
✔menghilangkan sakit tumit dan lutut
✔rahsia 1001 awek muda.

Siapa yang perlu Jamu kacip malam original ini?
Isteri yang rasa ingin buat satu kejutan untuk menggembirakan encik suami dan ingin cuba melihat, sejauh mana perubahan yang akan dirasai apabila si suami betul-betul puas selepas bersama. Nantikan pujian dari encik suami anda! Hanya mereka yang dah cuba saja tahu.rasalah keajaiban jkm!!
Kesan jkm boleh dirasai?
Kesan boleh dirasai seawal 1-hari.
kandungan jkm mengandungi 30 kapsul.
Ambil sehari 2biji selepas sarapan pagi atau sebelum tidur
HALAL 100% dari bahan semulajadi.
Ibu menyusu boleh ambil jkm
Jamu kacip malam tidak panas .
CARA MAKAN JAMU KACIP MALAM
🌹Bagi wanita berkahwin 💑
- 2 kapsul selepas sarapan pagi atau sebelum masuk tidur
🌹Belum berkahwin🙍🏻
-1 kapsul selepas sarapan pagi atau sebelum masuk tidur
🌹Wanita berpantang👩🏻👶🏻
- 2 kapsul sebelun tidur
* tidak menggangu susu ibu..dapat menambahkan lagi susu..
Pastikan baby tiada kuning
.
SATU HARI SEKALI SAHAJA
.
**tidak boleh diambil ketika perut kosong
🌸 Tiada pantang larang ketika tempoh pengambilan
🌸Jika HAID/MENGANDUNG sila hentikan pengambilan
🌸 Boleh diambil oleh mereka yg mempunyai penyakit kencing manis dan darah tinggi, jarakkan pengambilan ubat doktor selama 4jam
  • JAMU KACIP MALAM
    .
    RM50
    POS RM8 SM/ RM13 SS
    .
    TO ORDER wsapp 0174204470
    .
    #jamukacipmalam #jamukacipmalammurah #jamukacipmalampower #jamukacip
    .
    KELEBIHAN JAMU KACIP MALAM
    ✔ Membantu Merawat keputihan
    ✔ Membantu Menyempitkan rahim dan ketat
    ✔ Membantu Menambat hati suami di ranjang
    ✔ Membantu Menghilangkan gata-gatal di miss v
    ✔ Membantu Melancarkan peredaran haid.

    FUNGSI JAMU KACIP MALAM
    ✔ Membantu Menegangkan bibir miss v
    ✔ Membantu Mengurangkan sengugut
    ✔ Membantu Menambahkan tenaga batin
    ✔ Membantu Payudara kembali tegang
    ✔ Membantu Mengeluarkan angin dalam badan
    ✔Membantu Melancarkan peredaran darah
    ✔meringankan badan membuat perut kempis
    ✔menghilangkan sakit tumit dan lutut
    ✔rahsia 1001 awek muda.

    Siapa yang perlu Jamu kacip malam original ini?
    Isteri yang rasa ingin buat satu kejutan untuk menggembirakan encik suami dan ingin cuba melihat, sejauh mana perubahan yang akan dirasai apabila si suami betul-betul puas selepas bersama. Nantikan pujian dari encik suami anda! Hanya mereka yang dah cuba saja tahu.rasalah keajaiban jkm!!
    Kesan jkm boleh dirasai?
    Kesan boleh dirasai seawal 1-hari.
    kandungan jkm mengandungi 30 kapsul.
    Ambil sehari 2biji selepas sarapan pagi atau sebelum tidur
    HALAL 100% dari bahan semulajadi.
    Ibu menyusu boleh ambil jkm
    Jamu kacip malam tidak panas .
    CARA MAKAN JAMU KACIP MALAM
    🌹Bagi wanita berkahwin 💑
    - 2 kapsul selepas sarapan pagi atau sebelum masuk tidur
    🌹Belum berkahwin🙍🏻
    -1 kapsul selepas sarapan pagi atau sebelum masuk tidur
    🌹Wanita berpantang👩🏻👶🏻
    - 2 kapsul sebelun tidur
    * tidak menggangu susu ibu..dapat menambahkan lagi susu..
    Pastikan baby tiada kuning
    .
    SATU HARI SEKALI SAHAJA
    .
    **tidak boleh diambil ketika perut kosong
    🌸 Tiada pantang larang ketika tempoh pengambilan
    🌸Jika HAID/MENGANDUNG sila hentikan pengambilan
    🌸 Boleh diambil oleh mereka yg mempunyai penyakit kencing manis dan darah tinggi, jarakkan pengambilan ubat doktor selama 4jam
  •  6  0  13 June, 2019
  • JAMU KACIP MALAM PLUS 😍😍 💯% ORIGINAL FROM HQ 
KHASIAT : 🍬Menyuburkan rahim
🍬Mengatasi masalah keputihan
🍬Merapatkan faraj
🍬Merangsang keinginan untuk bersama HUBBY
🍬Memberi tenaga
🍬Membuang toksik dalam badan
🍬Memperbaiki sistem kitaran haaid
🍬Membakar lemak berlebihan
🍬Membuang angin
🍬Mengatasi masalah bau badan dan bau kemaluan
🍬Mengurangkan sakit pinggang

Cara Pengambilan Jamu Kacip Malam Plus : 🍬UNTUK YG DAH BERKAWIN
= 2BIJI SELEPAS SARAPAN 🍬UNTUK YANG MASIH DARA
= 1BIJI SELEPAS SARAPAN

1 BOTOL 30 KAPSUL

www.wasap.my/60174204470/jkmori

#jamukacipmalam #jkm #jkmplus #jamukacipmalamplus #trustedsellersince2014 #jomshopping #jomcuba #jombeli #jomketat
  • JAMU KACIP MALAM PLUS 😍😍 💯% ORIGINAL FROM HQ
    KHASIAT : 🍬Menyuburkan rahim
    🍬Mengatasi masalah keputihan
    🍬Merapatkan faraj
    🍬Merangsang keinginan untuk bersama HUBBY
    🍬Memberi tenaga
    🍬Membuang toksik dalam badan
    🍬Memperbaiki sistem kitaran haaid
    🍬Membakar lemak berlebihan
    🍬Membuang angin
    🍬Mengatasi masalah bau badan dan bau kemaluan
    🍬Mengurangkan sakit pinggang

    Cara Pengambilan Jamu Kacip Malam Plus : 🍬UNTUK YG DAH BERKAWIN
    = 2BIJI SELEPAS SARAPAN 🍬UNTUK YANG MASIH DARA
    = 1BIJI SELEPAS SARAPAN

    1 BOTOL 30 KAPSUL

    www.wasap.my/60174204470/jkmori

    #jamukacipmalam #jkm #jkmplus #jamukacipmalamplus #trustedsellersince2014 #jomshopping #jomcuba #jombeli #jomketat
  •  8  0  12 June, 2019
  • JAMU KACIP MALAM 💊1 BOTOL MENGANDUNGI 30 KAPSUL

CARA MAKAN

BERKAHWIN
✔2 KAPSUL SELEPAS SARAPAN PAGI
ANAK DARA
✔1 KAPSUL SELEPAS MAKAN
✔wanita lepas bersalin wajib 2-4kapsul
⛔PASTIKAN BAYI TIADA KUNING👶🏻
🔥TIDAK PANAS

KANDUNGAN
✔SERBUK MANJAKANI ASLI
✔AKAR SERAPAT
✔KACIP FATIMAH
💯 HALAL
💯 BUATAN MLYSIA
💯 HERBA
💯 HOMEMADE

KEBAIKAN ✔MERAPATKANOTOT FARAJ 3X LEBIH BERKESAN DAN CEPAT 💪🏻Kemutan berbisa & luar biasa ✔MENGECUTKAN RAHIM KEMBANG SELEPAS BERSALIN
✔MENGHILANGKAN KEPUTIHAN & BAU BUSUK
✔MENCEGAH BARAH PAYUDARA & RAHIM
✔MENGANJALKAN PAYUDARA DAN PUNGGUNG.
✔MENAMBAHKAN TENAGA KETIKA BEKERJA & BERSAMA
✔MELANCARKAN HAID YANG TIDAK TERATUR
✔MEMPERBAIKI HORMON YANG TIDAK STABIL
✔MERAWAT SENGGUGUT
✔BANYAKKAN SUSU IBU SELEPAS BERSALIN
✔MEMPERCEPATKN PENYEMBUKAN LUKA DALAMAN SELEPAS BERSALIN
✔MENGECUTKAN CYST
🍼WANITA DALAM PANTANG DIGALAKKAN
⛔STOP JIKA HAID/MENGANDUNG

Lain2 barangan terus ke :
Instagram Aidamieii

Telegram 
https://t.me/Aidamieon9shop

#jamukacipmalam 
#restock #hotitem #cosmetic #barangankesihatan #barangkanakkanak #barangrumahmurah #jubah #kebaya #peplum #kurta #bajumelayu #storage #steamer #barangviral #viralmalaysia #viral #likeforlike #instalike #trustedseller💯
  • JAMU KACIP MALAM 💊1 BOTOL MENGANDUNGI 30 KAPSUL

    CARA MAKAN

    BERKAHWIN
    ✔2 KAPSUL SELEPAS SARAPAN PAGI
    ANAK DARA
    ✔1 KAPSUL SELEPAS MAKAN
    ✔wanita lepas bersalin wajib 2-4kapsul
    ⛔PASTIKAN BAYI TIADA KUNING👶🏻
    🔥TIDAK PANAS

    KANDUNGAN
    ✔SERBUK MANJAKANI ASLI
    ✔AKAR SERAPAT
    ✔KACIP FATIMAH
    💯 HALAL
    💯 BUATAN MLYSIA
    💯 HERBA
    💯 HOMEMADE

    KEBAIKAN ✔MERAPATKANOTOT FARAJ 3X LEBIH BERKESAN DAN CEPAT 💪🏻Kemutan berbisa & luar biasa ✔MENGECUTKAN RAHIM KEMBANG SELEPAS BERSALIN
    ✔MENGHILANGKAN KEPUTIHAN & BAU BUSUK
    ✔MENCEGAH BARAH PAYUDARA & RAHIM
    ✔MENGANJALKAN PAYUDARA DAN PUNGGUNG.
    ✔MENAMBAHKAN TENAGA KETIKA BEKERJA & BERSAMA
    ✔MELANCARKAN HAID YANG TIDAK TERATUR
    ✔MEMPERBAIKI HORMON YANG TIDAK STABIL
    ✔MERAWAT SENGGUGUT
    ✔BANYAKKAN SUSU IBU SELEPAS BERSALIN
    ✔MEMPERCEPATKN PENYEMBUKAN LUKA DALAMAN SELEPAS BERSALIN
    ✔MENGECUTKAN CYST
    🍼WANITA DALAM PANTANG DIGALAKKAN
    ⛔STOP JIKA HAID/MENGANDUNG

    Lain2 barangan terus ke :
    Instagram Aidamieii

    Telegram
    https://t.me/Aidamieon9shop

    #jamukacipmalam
    #restock #hotitem #cosmetic #barangankesihatan #barangkanakkanak #barangrumahmurah #jubah #kebaya #peplum #kurta #bajumelayu #storage #steamer #barangviral #viralmalaysia #viral #likeforlike #instalike #trustedseller💯
  •  10  0  12 June, 2019
  • JAMU KACIP MLM EXCLUSIVE 
NEW!! NEW PACKAGING!! NEW LOOK!!
. 📮 💯 ORIGINAL . Yg nak encik suami melekat je , meh cube JKM ni . Jaga dalaman untuk encik suami . Jaga baik² .. .
FUNGSI JAMU KACIP MALAM :-
✔ Membantu menegangkan bibir miss v
✔ Membantu mengetatkan miss v
✔ Membantu mengurangkan senggugut
✔ Membantu menambahkan tenaga batin
✔ Membantu payudara kembali tegang
✔ Membantu mengeluarkan angin dalam badan
✔Membantu melancarkan peredaran darah
✔ Meringankan badan , membuat perut kempis
✔ Menghilangkan sakit tumit dan lutut
✔ rahsia 1001 awek muda

Siapa yang perlu amalkan JKM ni ?
• Isteri yang rasa ingin buat satu kejutan untuk menggembirakan encik suami dan ingin cuba melihat , sejauh mana perubahan yang akan dirasai apabila si suami betul² puas selepas bersama . Nantikan pujian dari encik suami anda ! Hanya mereka yang dah cuba saja tahu . Rasalah keajaiban JKM ! ✔ Ibu menyusu boleh ambil JKM
✔ Jamu kacip malam tidak panas

Jom sama2 sihat dalam!!sihat luaran!!semstinya wajib try #jamukacipmalam 👉JAMU KACIP MALAM POWER

www.wasap.my/60128865736/jkmpower
  • JAMU KACIP MLM EXCLUSIVE
    NEW!! NEW PACKAGING!! NEW LOOK!!
    . 📮 💯 ORIGINAL . Yg nak encik suami melekat je , meh cube JKM ni . Jaga dalaman untuk encik suami . Jaga baik² .. .
    FUNGSI JAMU KACIP MALAM :-
    ✔ Membantu menegangkan bibir miss v
    ✔ Membantu mengetatkan miss v
    ✔ Membantu mengurangkan senggugut
    ✔ Membantu menambahkan tenaga batin
    ✔ Membantu payudara kembali tegang
    ✔ Membantu mengeluarkan angin dalam badan
    ✔Membantu melancarkan peredaran darah
    ✔ Meringankan badan , membuat perut kempis
    ✔ Menghilangkan sakit tumit dan lutut
    ✔ rahsia 1001 awek muda

    Siapa yang perlu amalkan JKM ni ?
    • Isteri yang rasa ingin buat satu kejutan untuk menggembirakan encik suami dan ingin cuba melihat , sejauh mana perubahan yang akan dirasai apabila si suami betul² puas selepas bersama . Nantikan pujian dari encik suami anda ! Hanya mereka yang dah cuba saja tahu . Rasalah keajaiban JKM ! ✔ Ibu menyusu boleh ambil JKM
    ✔ Jamu kacip malam tidak panas

    Jom sama2 sihat dalam!!sihat luaran!!semstinya wajib try #jamukacipmalam 👉JAMU KACIP MALAM POWER

    www.wasap.my/60128865736/jkmpower
  •  0  0  11 June, 2019
  • JAMU KACIP MALAM ❗ 📮 💯 ORIGINAL . Yg nak encik suami melekat je , meh cube JKM ni . Jaga dalaman untuk encik suami . Jaga baik² .. FUNGSI JAMU KACIP MALAM :-
✔ Membantu menegangkan bibir miss v
✔ Membantu mengetatkan miss v
✔ Membantu mengurangkan senggugut
✔ Membantu menambahkan tenaga batin
✔ Membantu payudara kembali tegang
✔ Membantu mengeluarkan angin dalam badan
✔Membantu melancarkan peredaran darah
✔ Meringankan badan , membuat perut kempis
✔ Menghilangkan sakit tumit dan lutut
✔ rahsia 1001 awek muda

Siapa yang perlu amalkan JKM ni ?
• Isteri yang rasa ingin buat satu kejutan untuk menggembirakan encik suami dan ingin cuba melihat , sejauh mana perubahan yang akan dirasai apabila si suami betul² puas selepas bersama . Nantikan pujian dari encik suami anda ! Hanya mereka yang dah cuba saja tahu . Rasalah keajaiban JKM ! ✔ Ibu menyusu boleh ambil JKM
✔ Jamu kacip malam tidak panas

Jom sama2 sihat dalam!!sihat luaran!!semstinya wajib try #jamukacipmalam 👉JAMU KACIP MALAM READY STOCK 0122194528 📌
  • JAMU KACIP MALAM ❗ 📮 💯 ORIGINAL . Yg nak encik suami melekat je , meh cube JKM ni . Jaga dalaman untuk encik suami . Jaga baik² .. FUNGSI JAMU KACIP MALAM :-
    ✔ Membantu menegangkan bibir miss v
    ✔ Membantu mengetatkan miss v
    ✔ Membantu mengurangkan senggugut
    ✔ Membantu menambahkan tenaga batin
    ✔ Membantu payudara kembali tegang
    ✔ Membantu mengeluarkan angin dalam badan
    ✔Membantu melancarkan peredaran darah
    ✔ Meringankan badan , membuat perut kempis
    ✔ Menghilangkan sakit tumit dan lutut
    ✔ rahsia 1001 awek muda

    Siapa yang perlu amalkan JKM ni ?
    • Isteri yang rasa ingin buat satu kejutan untuk menggembirakan encik suami dan ingin cuba melihat , sejauh mana perubahan yang akan dirasai apabila si suami betul² puas selepas bersama . Nantikan pujian dari encik suami anda ! Hanya mereka yang dah cuba saja tahu . Rasalah keajaiban JKM ! ✔ Ibu menyusu boleh ambil JKM
    ✔ Jamu kacip malam tidak panas

    Jom sama2 sihat dalam!!sihat luaran!!semstinya wajib try #jamukacipmalam 👉JAMU KACIP MALAM READY STOCK 0122194528 📌
  •  4  0  11 June, 2019
  • 🌺JAMU KACIP MALAM ❗ 📮 💯 ORIGINAL . Yg nak encik suami melekat je , meh cube JKM ni . Jaga dalaman untuk encik suami . Jaga baik² .. FUNGSI JAMU KACIP MALAM :-
✔ Membantu menegangkan bibir miss v
✔ Membantu mengetatkan miss v
✔ Membantu mengurangkan senggugut
✔ Membantu menambahkan tenaga batin
✔ Membantu payudara kembali tegang
✔ Membantu mengeluarkan angin dalam badan
✔Membantu melancarkan peredaran darah
✔ Meringankan badan , membuat perut kempis
✔ Menghilangkan sakit tumit dan lutut
✔ rahsia 1001 awet muda

Siapa yang perlu amalkan JKM ni ?
• Isteri yang rasa ingin buat satu kejutan untuk menggembirakan encik suami dan ingin cuba melihat , sejauh mana perubahan yang akan dirasai apabila si suami betul² puas selepas bersama . Nantikan pujian dari encik suami anda ! Hanya mereka yang dah cuba saja tahu . Rasalah keajaiban JKM !
✔ Ibu menyusu boleh ambil JKM
✔ Jamu kacip malam tidak panas
Jom sama2 sihat dalam!!sihat luaran!!semstinya wajib try #jamukacipmalam
  • 🌺JAMU KACIP MALAM ❗ 📮 💯 ORIGINAL . Yg nak encik suami melekat je , meh cube JKM ni . Jaga dalaman untuk encik suami . Jaga baik² .. FUNGSI JAMU KACIP MALAM :-
    ✔ Membantu menegangkan bibir miss v
    ✔ Membantu mengetatkan miss v
    ✔ Membantu mengurangkan senggugut
    ✔ Membantu menambahkan tenaga batin
    ✔ Membantu payudara kembali tegang
    ✔ Membantu mengeluarkan angin dalam badan
    ✔Membantu melancarkan peredaran darah
    ✔ Meringankan badan , membuat perut kempis
    ✔ Menghilangkan sakit tumit dan lutut
    ✔ rahsia 1001 awet muda

    Siapa yang perlu amalkan JKM ni ?
    • Isteri yang rasa ingin buat satu kejutan untuk menggembirakan encik suami dan ingin cuba melihat , sejauh mana perubahan yang akan dirasai apabila si suami betul² puas selepas bersama . Nantikan pujian dari encik suami anda ! Hanya mereka yang dah cuba saja tahu . Rasalah keajaiban JKM !
    ✔ Ibu menyusu boleh ambil JKM
    ✔ Jamu kacip malam tidak panas
    Jom sama2 sihat dalam!!sihat luaran!!semstinya wajib try #jamukacipmalam
  •  2  0  9 June, 2019
  • Haii semua.. 😊

Khasiat jamu kacip malam yg ramai tak tau kan..
Tau makan je..
Tapi jangan tak tau yg jamu ni tak panas..
Sebab tu yg sdg berpantang pun digalakkan makan.. Eh love dak warna baru JKM ni...pink2 gitu.. 😍
Belanja emoji love kat sis banyak2 plis..😍 #Jamukacipmalam
#jamupilihanhatisy
#jombrjamu
#SyazieylaBeauty
  • Haii semua.. 😊

    Khasiat jamu kacip malam yg ramai tak tau kan..
    Tau makan je..
    Tapi jangan tak tau yg jamu ni tak panas..
    Sebab tu yg sdg berpantang pun digalakkan makan.. Eh love dak warna baru JKM ni...pink2 gitu.. 😍
    Belanja emoji love kat sis banyak2 plis..😍 #Jamukacipmalam
    #jamupilihanhatisy
    #jombrjamu
    #SyazieylaBeauty
  •  3  1  9 June, 2019
  • RAHIM JATUH
RAHIM KEMBANG
ATAU PERANAKAN JATUH
Benda yg sama..nampak tak yg rahim tu tak kuat..tau tak apa rasa bila rahim tu terkeluar mcm tu.mcm mana nak mengandung lagi..nak urut tapi kalau xkuat jatuh balik..
Suami pun boleh nganga ja la kat bucu katil..
Opssss....
Makan kacip malam nanti dia akan terkacip elok je kat tempat asal 😍😍 PASTIKAN BELI YG ADE BARCODE ORIGINAL DR HQ

Wasap.my/60177475241/jamuori 
#jamukacipmalam
  • RAHIM JATUH
    RAHIM KEMBANG
    ATAU PERANAKAN JATUH
    Benda yg sama..nampak tak yg rahim tu tak kuat..tau tak apa rasa bila rahim tu terkeluar mcm tu.mcm mana nak mengandung lagi..nak urut tapi kalau xkuat jatuh balik..
    Suami pun boleh nganga ja la kat bucu katil..
    Opssss....
    Makan kacip malam nanti dia akan terkacip elok je kat tempat asal 😍😍 PASTIKAN BELI YG ADE BARCODE ORIGINAL DR HQ

    Wasap.my/60177475241/jamuori
    #jamukacipmalam
  •  6  0  7 June, 2019

Top #JamuKacipMalam Posts

  • Alhamdulillah seronoknyee bile customer bg feedback mcm ni 😝😝 Jamu Kacip Malam memang terbaik 
#Jamukacipmalam
#Jamuterbaik
  • Alhamdulillah seronoknyee bile customer bg feedback mcm ni 😝😝 Jamu Kacip Malam memang terbaik
    #Jamukacipmalam
    #Jamuterbaik
  •  112  0  10 July, 2017