#المشاركه Instagram Photos & Videos

المشاركه - 1.9k posts

Hashtag Popularity

119.4
average comments
274.3
average likes

Latest #المشاركه Posts

  • التركيز على نقاط ضعف
الوطن أمانه
أتقو الله ليكون معنا
‏#هاام ‏احذروا مؤامرات العدو ‏سوف يخرجون لكم  نساء الملاهي اليليه ومراكز المساج والنوادي ‏توزيعهن على شكل وجبات وبمبالغ مغريه جدا ‏وذالك إيماناً منهم بدهائهن وبخبرتهن بافتعال نوع من أنواع القذارة ‏.
الغايه اكيد التخريب على المتظاهرين وضياع حقه ‏وبهذا سوف يسلب منا الله توفيق الاصلاح ‏جزاكم الله خير #المشاركه
  • التركيز على نقاط ضعف
    الوطن أمانه
    أتقو الله ليكون معنا
    #هاام ‏احذروا مؤامرات العدو ‏سوف يخرجون لكم نساء الملاهي اليليه ومراكز المساج والنوادي ‏توزيعهن على شكل وجبات وبمبالغ مغريه جدا ‏وذالك إيماناً منهم بدهائهن وبخبرتهن بافتعال نوع من أنواع القذارة ‏.
    الغايه اكيد التخريب على المتظاهرين وضياع حقه ‏وبهذا سوف يسلب منا الله توفيق الاصلاح ‏جزاكم الله خير #المشاركه

  •  5  0  2 November, 2019
  • #ارجو من #الجميع #المشاركه
نصيحة للخواتنا حبيباتي لا تكسرون ضهر شبابنا بخروجكم للمضاهرات وتكون سبب نقاط ضعف عدهم غيرتهم تكسر شجاعتهم ميتقبلون تنضربن وتنهاهنن كدامهم خلو ارادتهم وعزيمتهم قوية واذا طالعة اطالبين بحقج اكو زلم واسود نامت بالشوارع حتى اجيب حقج وحق غيرج انتي الي عليج ادعيلهم وع قدر المستطاع عينيهم بمد كف المعونة من اكل وشرب وفراش  نامو بشوارع  تروحين تسوين عرض ازياء ممحتاجلج العراق بزينتج ورايحه راسمه ايلاينر والمات يصرخ بشفافج العراق حبيبتي م̷ـــِْن تنضربين وتوكعين فكري منو ح يشيلج والعاقل يفتهم العراق محتاج لدعائج كافي تقلدن الدول المنحلة  وتهدن حيل الشباب البيهم مكفيهم انتن بنات العشاير الشريفة موبنات لييل. خليجن ⌣دوم شامخات ابيات. وانتن دوم كذلك ماكوو بالعالم كوله مثل للعراقية خليج مختلفه عنهن احنه مومثلهن ولا شبابنا مثلهم ؟؟؟؟؟!ان شاء •اللّـہ̣̥ تكون وصلت
  • #ارجو من #الجميع #المشاركه
    نصيحة للخواتنا حبيباتي لا تكسرون ضهر شبابنا بخروجكم للمضاهرات وتكون سبب نقاط ضعف عدهم غيرتهم تكسر شجاعتهم ميتقبلون تنضربن وتنهاهنن كدامهم خلو ارادتهم وعزيمتهم قوية واذا طالعة اطالبين بحقج اكو زلم واسود نامت بالشوارع حتى اجيب حقج وحق غيرج انتي الي عليج ادعيلهم وع قدر المستطاع عينيهم بمد كف المعونة من اكل وشرب وفراش نامو بشوارع تروحين تسوين عرض ازياء ممحتاجلج العراق بزينتج ورايحه راسمه ايلاينر والمات يصرخ بشفافج العراق حبيبتي م̷ـــِْن تنضربين وتوكعين فكري منو ح يشيلج والعاقل يفتهم العراق محتاج لدعائج كافي تقلدن الدول المنحلة وتهدن حيل الشباب البيهم مكفيهم انتن بنات العشاير الشريفة موبنات لييل. خليجن ⌣دوم شامخات ابيات. وانتن دوم كذلك ماكوو بالعالم كوله مثل للعراقية خليج مختلفه عنهن احنه مومثلهن ولا شبابنا مثلهم ؟؟؟؟؟!ان شاء •اللّـہ̣̥ تكون وصلت

  •  4  0  2 November, 2019
  • #المشاركه العلميه- الفتيه جامعة ساراتوف الحكوميه сгу لطلبة الماجستير..
  • #المشاركه العلميه- الفتيه جامعة ساراتوف الحكوميه сгу لطلبة الماجستير..

  •  41  12  31 October, 2019
  • لمعرفة سعر هذه السيارة في شمال العراق اكتب #تعليق 👇🏻•
النوع : كيا كوريس K900
موديل : 2020 
عداد الكيلومتر : 0 km ,, #زيرووو  خليجي
ضمان 5 سنوات او 100 الف كم
•
المواصفات 👇🏻.
محرك 3.8 6V GDi
ضمان خمس سنوات او 100 الف كم
حساس امامي خلفي
لايت امامي ليد 
لايت امامي زينون
بك لايت الخلفي ليد 
مرايه جانبيه كهربائيه+ اشاره+ تدفئة
بصمه تشغيل 
بصمة ابواب 4
تشغيل عن بعد
كشنات جلد 
كشنات الامامية تدفئه تبريد
كشن السائق خزن
برده خلفية
قطعة تبريد خلفية
كاميرا خلفيه متحركة
ستيرن جلد 
تحكم ستيرن 
بلوثوث
تحديد سرعة
اوتو هولد 
بريك كهربائي 
نظام مانع انزلاق
شاشه كبيرة
شاشات خلفية
صندوق خلفي ذكي
 ويل 18
8 ايرباك 
سقف سلايت 
السيارة في السليمانية •
•
لمعرفة #سعرها في كوردستان اكتب تعليق . و احنة راح نزودك بالسعر .💵💵
او اتصل على الرقم التالي 07517817721 📞📞
•
•
•
•
•
•
•
•
•
#لاتنسون ال #لايك و #التعليق و #المشاركه سوي تاك الصاحبك 👥
•
•
•
صفحة #Sulaymaniyah_Cars
لنشر كل ما هو جديد عن السيارات و اسعارها

#الادارة
  • لمعرفة سعر هذه السيارة في شمال العراق اكتب #تعليق 👇🏻•
    النوع : كيا كوريس K900
    موديل : 2020
    عداد الكيلومتر : 0 km ,, #زيرووو خليجي
    ضمان 5 سنوات او 100 الف كم

    المواصفات 👇🏻.
    محرك 3.8 6V GDi
    ضمان خمس سنوات او 100 الف كم
    حساس امامي خلفي
    لايت امامي ليد
    لايت امامي زينون
    بك لايت الخلفي ليد
    مرايه جانبيه كهربائيه+ اشاره+ تدفئة
    بصمه تشغيل
    بصمة ابواب 4
    تشغيل عن بعد
    كشنات جلد
    كشنات الامامية تدفئه تبريد
    كشن السائق خزن
    برده خلفية
    قطعة تبريد خلفية
    كاميرا خلفيه متحركة
    ستيرن جلد
    تحكم ستيرن
    بلوثوث
    تحديد سرعة
    اوتو هولد
    بريك كهربائي
    نظام مانع انزلاق
    شاشه كبيرة
    شاشات خلفية
    صندوق خلفي ذكي
    ويل 18
    8 ايرباك
    سقف سلايت
    السيارة في السليمانية •

    لمعرفة #سعرها في كوردستان اكتب تعليق . و احنة راح نزودك بالسعر .💵💵
    او اتصل على الرقم التالي 07517817721 📞📞









    #لاتنسون ال #لايك و #التعليق و #المشاركه سوي تاك الصاحبك 👥



    صفحة #Sulaymaniyah_Cars
    لنشر كل ما هو جديد عن السيارات و اسعارها

    #الادارة

  •  17  3  18 October, 2019
  • مدرسة_الخامسة عشر_الدمام
#المشاركه الرائعه_للطالبه رغد
#بورِكت_جُهودك
  • مدرسة_الخامسة عشر_الدمام
    #المشاركه الرائعه_للطالبه رغد
    #بورِكت_جُهودك

  •  9  2  15 October, 2019
  • كلمه عادي ومش عارف كانوا بيعفرتوني 👻☠️😈 عملت ايه النهارده في المدرسه ياكوكي؟؟؟
يرد ويقولي.. عادي
طب بلاش السؤال ده
احكيلي بقي يومك عملت فيه ايه؟؟؟؟
يرد ويقولي... مش عارف

اتعفرت ... يعني ايه مش عارف ده انت لسه سايب المدرسه من نص ساعه
يرد رد يغظني اكتر... مش فاكر بالظبط😠

اقعد انا اناهد واتعفرت واتنطنط واتشال واتحط قدامه👻
وافضل اعيد وازيد في نفس الاسئله ديه كل يوم😱
وهو يرد عليا بنفس الاجابه ((مبيتغيرش حرف))😠 وبعدين حسيت ان في حاجه مش مفهومه
ياما كريم مش فاهم..
ياما انا مش عارفه اسئل اسئله صح

وحسيت ان هما الاتنين سوا يعني كريم مش فاهم وانا مش عارفه اسئل✌️ 👈وابتديت ابقي محدده اكتر مع كريم ومسئلئش اسئله كبيره ومفتوحه  اوووي كده
لانه فعلا بيتوه ومش عارف يرد يقول ايه😔
ماهو مش ممكن هيقعد يفتكر ٦ او ٧ ساعات كان بيعمل فيهم ايه😟

يعني اسئله... ايه اكتر موقف النهارده فرحك 😉
ايه اكتر حصه انبسطت فيها النهارده ☺️
مين اكتر حد لعبت معاه النهارده 😀  وهكذاااااااا 👈ابتديت اشاركه تفاصيل يومي وادردش معاه واحكيله ايه اللي حصل في يومي وهو بعيد عني

يعني انا كنت مبسوطه اوووي النهارده ويومي كان حلو  عشان خلصت كذاااا وكذاااا😍
انا كنت مضايقه وزعلانه ويومي كان ملخبط عشان حصل كذااااا وكذاااا😥 👈فعليا لما ابتديت احكي وابدأ انا اتكلم واتحاور معاه واشاركه تفاصيل يومي من حاجات حلوه مفرحاني وحاجات وحشه مزعلني
بقي مبسوط اوووي وابتدي يشاركني هو كمان بتفاصيل يومه
زي.. ايه اكتر ماده بيحبها؟؟ وليه؟؟
زي.. ايه اكتر ماده مبيحبهاش؟؟ وليه؟؟؟
زي.. مين اكتر حد بيحبه وبيحب يلعب معاه ؟؟؟ وليه؟؟؟
زي.. مين اكتر حد مش بيحبه؟؟؟؟ وليه؟؟؟ 👈تفاصيل كتير بيشاركني بيها حتي خناقته ومشاكله من غير خوف او لوم  او عتاب او توبيخ او محاضره عن بوصله الأخلاق والوصايا العشر (هو حس قد ايه بالامان والثقه معايا عشان يحيكلي كل ده)
(انا بنيت معاه ايه...) سؤال محتاجين نحسه بقلبنا قبل عقلنا 🤔

#روح_القلوب
#الاسرة
#الحب
#المشاركه
#الثقه
#الامان
#عملت_ايه_في_يومك
#المدرسه
#المشاكل_اليوميه
  • كلمه عادي ومش عارف كانوا بيعفرتوني 👻☠️😈 عملت ايه النهارده في المدرسه ياكوكي؟؟؟
    يرد ويقولي.. عادي
    طب بلاش السؤال ده
    احكيلي بقي يومك عملت فيه ايه؟؟؟؟
    يرد ويقولي... مش عارف

    اتعفرت ... يعني ايه مش عارف ده انت لسه سايب المدرسه من نص ساعه
    يرد رد يغظني اكتر... مش فاكر بالظبط😠

    اقعد انا اناهد واتعفرت واتنطنط واتشال واتحط قدامه👻
    وافضل اعيد وازيد في نفس الاسئله ديه كل يوم😱
    وهو يرد عليا بنفس الاجابه ((مبيتغيرش حرف))😠 وبعدين حسيت ان في حاجه مش مفهومه
    ياما كريم مش فاهم..
    ياما انا مش عارفه اسئل اسئله صح

    وحسيت ان هما الاتنين سوا يعني كريم مش فاهم وانا مش عارفه اسئل✌️ 👈وابتديت ابقي محدده اكتر مع كريم ومسئلئش اسئله كبيره ومفتوحه اوووي كده
    لانه فعلا بيتوه ومش عارف يرد يقول ايه😔
    ماهو مش ممكن هيقعد يفتكر ٦ او ٧ ساعات كان بيعمل فيهم ايه😟

    يعني اسئله... ايه اكتر موقف النهارده فرحك 😉
    ايه اكتر حصه انبسطت فيها النهارده ☺️
    مين اكتر حد لعبت معاه النهارده 😀 وهكذاااااااا 👈ابتديت اشاركه تفاصيل يومي وادردش معاه واحكيله ايه اللي حصل في يومي وهو بعيد عني

    يعني انا كنت مبسوطه اوووي النهارده ويومي كان حلو عشان خلصت كذاااا وكذاااا😍
    انا كنت مضايقه وزعلانه ويومي كان ملخبط عشان حصل كذااااا وكذاااا😥 👈فعليا لما ابتديت احكي وابدأ انا اتكلم واتحاور معاه واشاركه تفاصيل يومي من حاجات حلوه مفرحاني وحاجات وحشه مزعلني
    بقي مبسوط اوووي وابتدي يشاركني هو كمان بتفاصيل يومه
    زي.. ايه اكتر ماده بيحبها؟؟ وليه؟؟
    زي.. ايه اكتر ماده مبيحبهاش؟؟ وليه؟؟؟
    زي.. مين اكتر حد بيحبه وبيحب يلعب معاه ؟؟؟ وليه؟؟؟
    زي.. مين اكتر حد مش بيحبه؟؟؟؟ وليه؟؟؟ 👈تفاصيل كتير بيشاركني بيها حتي خناقته ومشاكله من غير خوف او لوم او عتاب او توبيخ او محاضره عن بوصله الأخلاق والوصايا العشر (هو حس قد ايه بالامان والثقه معايا عشان يحيكلي كل ده)
    (انا بنيت معاه ايه...) سؤال محتاجين نحسه بقلبنا قبل عقلنا 🤔

    #روح_القلوب
    #الاسرة
    #الحب
    #المشاركه
    #الثقه
    #الامان
    #عملت_ايه_في_يومك
    #المدرسه
    #المشاكل_اليوميه

  •  11  1  11 October, 2019
  • #شكمان 
عن منطقتي #طره اتحدث وعن الحب لطرزان اتحدث 
#طرزان يعني 🏍 من اهم الاشياء في حياتي وهو سر سعاتي في الحياه ❤ 
لقطات صغيره جداااا من لقطات كبيره جداااا 
كل حاجه في وقتها هتتعرض ليكم اهم شئ #المشاركه للفيديو باسم #سرك_النينجا 
انتظرونا في الجاي 😊👍
  • #شكمان
    عن منطقتي #طره اتحدث وعن الحب لطرزان اتحدث
    #طرزان يعني 🏍 من اهم الاشياء في حياتي وهو سر سعاتي في الحياه ❤
    لقطات صغيره جداااا من لقطات كبيره جداااا
    كل حاجه في وقتها هتتعرض ليكم اهم شئ #المشاركه للفيديو باسم #سرك_النينجا
    انتظرونا في الجاي 😊👍

  •  213  8  8 October, 2019
  • لمعرفة سعر هذه السيارة في شمال العراق اكتب #تعليق 👇🏻•
النوع : كيا سبورتاج 
موديل : 2020 
عداد الكيلومتر : 900km ,, #زيرووو  خليجي
ضمان 5 سنوات او 100 الف كم
•
المواصفات 👇🏻.
محرك 2.0
حساس امامي خلفي
كشافات امامي 
مرايه جانبيه كهربائيه+ اشاره
كشنات نص جلد 
برده خلفية
قطعة تبريد خلفية
ستيرن جلد 
تحكم ستيرن 
بلوثوث
تحديد سرعة
 ويل 19
2 ايرباك 
السيارة في السليمانية •
•
لمعرفة #سعرها في كوردستان اكتب تعليق . و احنة راح نزودك بالسعر .💵💵
او اتصل على الرقم التالي 07517817721 📞📞
•
•
•
•
•
•
•
•
•
#لاتنسون ال #لايك و #التعليق و #المشاركه سوي تاك الصاحبك 👥
•
•
•
صفحة #Sulaymaniyah_Cars
لنشر كل ما هو جديد عن السيارات و اسعارها

#الادارة
  • لمعرفة سعر هذه السيارة في شمال العراق اكتب #تعليق 👇🏻•
    النوع : كيا سبورتاج
    موديل : 2020
    عداد الكيلومتر : 900km ,, #زيرووو خليجي
    ضمان 5 سنوات او 100 الف كم

    المواصفات 👇🏻.
    محرك 2.0
    حساس امامي خلفي
    كشافات امامي
    مرايه جانبيه كهربائيه+ اشاره
    كشنات نص جلد
    برده خلفية
    قطعة تبريد خلفية
    ستيرن جلد
    تحكم ستيرن
    بلوثوث
    تحديد سرعة
    ويل 19
    2 ايرباك
    السيارة في السليمانية •

    لمعرفة #سعرها في كوردستان اكتب تعليق . و احنة راح نزودك بالسعر .💵💵
    او اتصل على الرقم التالي 07517817721 📞📞









    #لاتنسون ال #لايك و #التعليق و #المشاركه سوي تاك الصاحبك 👥



    صفحة #Sulaymaniyah_Cars
    لنشر كل ما هو جديد عن السيارات و اسعارها

    #الادارة

  •  13  0  6 October, 2019
  • بسم الله الرحمن الرحيم 
يتوجه بتوفيق  الله ورعايته ليلة غداً السبت الموافق 5/10/2019م
خبير النحل الاردني السيد موسى محمد عيسى مالك مؤسسة مناحل سوار العسل لمنتجات النحل الى دولة العراق الشقيقه للمشاركة في مؤتمر النحالين العرب الثاني عشر المقام في كردستان /مدينة اربيل 
السيرة الذاتية /ACV
من ضيوف المؤتمر الدولي الثانى عشر لاتحاد النحالين العرب الذى سوف يعقد فى الفترة من 7-9 اكتوبر باربيل اقليم كردستان -العراق
خبير النحل الاردني 
موسى محمد عيسى الزعبي  محافظة اربد / الاردن هاتف 
00962772267385
00962795845716
Mosa.alzoubi.abil9@gamil.com
مربي نحل ومنتج لكامل منتجات  الخلايا النحلية 
#مالك مؤسسة مناحل سوار العسل لمنتجات النحل /اقليم شمال الاردن
#عضو الاتحاد النوعي للنحالين الاردنين 
#عضو نقابة النحالين الاردنين 
#عضو الجمعية العربية لتربية النحل 
#عضو جمعية جفين الخيرية 
عضو منتدى جفين الثقافي 
النشاطات: 
#المشاركة في ورشة عمل تنمية نحل العسل واجب مشترك في (مركز التلقيح الاصطناعي) لملكات النحل برعاية مؤسسة عفيف أبي شديد / بيروت دولة لبنان الشقيقة لعام 2016
#المشاركة في المؤتمر العاشر لاتحاد النحالين العرب ودول فدرالية دول حوض البحر الأبيض المتوسط الحادي عشر والحاصل على الجائزة البرونزية لافضل واجود الاعسال السائلة فيه. 
#المشاركة في المؤتمر العالمي للنحالين في تركيا الايبموندا لعام ال 2017م 
#المشاركة في المؤتمر الحادي عشر لاتحاد النحالين العرب في بيروت /لبنان الشقيقة لعام 2018م 
#القيام باعطاء ورشة عمل في وزارة زراعة محافظة عسير /ابها لعام 2017م تحت عنوان (خبرة نحال أردني) 
#المشاركة في مهرجان ابها /عسير لثلاثة اعوام  متتالية 2016و2017و2018م

# المشاركة في عدة مؤتمرات وندوات ودورات محلية. 
العديد من ورش العمل والدورات والمحاضرات لوزارة الزراعة ونقابة النحالين الاردنين والاتحاد النوعي للنحالين الاردنين. 
#المشاركه في دورة مشروع مساندة الاعمال المحلية USAIDلعام 2014م
#المشاركه في مهرجان الزيتون /لعام ال 2015م 
# المشاركه في مهرجان الرمان /لعام ال 2016م. 
#المشاركه في معرض مشاريع تمويلكم لعام 2019م. **والحاصل على العديد من شهادات التقدير والشكر الداخلية والخارجية. 
والحاصل على الجائزة البرونزية لافضل واجود انواع الاعسال السائلة في مؤتمر النحالين العرب العاشر ودول فدرالية حوض البحر الابيض المتوسط 
واخيرا المشاركة في مؤتمر النحالين العرب الثاني عشر في دولة العراق الشقيقة /كردستان /اربيل 
#اربيل_2019
#اتحادنا_خلية_نحل
#اتحاد_النحالين_العرب
  • بسم الله الرحمن الرحيم
    يتوجه بتوفيق الله ورعايته ليلة غداً السبت الموافق 5/10/2019م
    خبير النحل الاردني السيد موسى محمد عيسى مالك مؤسسة مناحل سوار العسل لمنتجات النحل الى دولة العراق الشقيقه للمشاركة في مؤتمر النحالين العرب الثاني عشر المقام في كردستان /مدينة اربيل
    السيرة الذاتية /ACV
    من ضيوف المؤتمر الدولي الثانى عشر لاتحاد النحالين العرب الذى سوف يعقد فى الفترة من 7-9 اكتوبر باربيل اقليم كردستان -العراق
    خبير النحل الاردني
    موسى محمد عيسى الزعبي محافظة اربد / الاردن هاتف
    00962772267385
    00962795845716
    Mosa.alzoubi.abil9@gamil.com
    مربي نحل ومنتج لكامل منتجات الخلايا النحلية
    #مالك مؤسسة مناحل سوار العسل لمنتجات النحل /اقليم شمال الاردن
    #عضو الاتحاد النوعي للنحالين الاردنين
    #عضو نقابة النحالين الاردنين
    #عضو الجمعية العربية لتربية النحل
    #عضو جمعية جفين الخيرية
    عضو منتدى جفين الثقافي
    النشاطات:
    #المشاركة في ورشة عمل تنمية نحل العسل واجب مشترك في (مركز التلقيح الاصطناعي) لملكات النحل برعاية مؤسسة عفيف أبي شديد / بيروت دولة لبنان الشقيقة لعام 2016
    #المشاركة في المؤتمر العاشر لاتحاد النحالين العرب ودول فدرالية دول حوض البحر الأبيض المتوسط الحادي عشر والحاصل على الجائزة البرونزية لافضل واجود الاعسال السائلة فيه.
    #المشاركة في المؤتمر العالمي للنحالين في تركيا الايبموندا لعام ال 2017م
    #المشاركة في المؤتمر الحادي عشر لاتحاد النحالين العرب في بيروت /لبنان الشقيقة لعام 2018م
    #القيام باعطاء ورشة عمل في وزارة زراعة محافظة عسير /ابها لعام 2017م تحت عنوان (خبرة نحال أردني)
    #المشاركة في مهرجان ابها /عسير لثلاثة اعوام متتالية 2016و2017و2018م

    # المشاركة في عدة مؤتمرات وندوات ودورات محلية.
    العديد من ورش العمل والدورات والمحاضرات لوزارة الزراعة ونقابة النحالين الاردنين والاتحاد النوعي للنحالين الاردنين.
    #المشاركه في دورة مشروع مساندة الاعمال المحلية USAIDلعام 2014م
    #المشاركه في مهرجان الزيتون /لعام ال 2015م
    # المشاركه في مهرجان الرمان /لعام ال 2016م.
    #المشاركه في معرض مشاريع تمويلكم لعام 2019م. **والحاصل على العديد من شهادات التقدير والشكر الداخلية والخارجية.
    والحاصل على الجائزة البرونزية لافضل واجود انواع الاعسال السائلة في مؤتمر النحالين العرب العاشر ودول فدرالية حوض البحر الابيض المتوسط
    واخيرا المشاركة في مؤتمر النحالين العرب الثاني عشر في دولة العراق الشقيقة /كردستان /اربيل
    #اربيل_2019
    #اتحادنا_خلية_نحل
    #اتحاد_النحالين_العرب

  •  5  0  4 October, 2019
  • مبادرة #سعي مبادرة تحت شعار #معاً_نبدأ لتأهيل وتدريب وتوظيف الأشخاص #ذوي_الإعاقة ومشاركة الفرد والمجتمع في المبادره 
كما يسرنا #المشاركه في التنظيم (فريق أُلفة الخير) التطوعي
  • مبادرة #سعي مبادرة تحت شعار #معاً_نبدأ لتأهيل وتدريب وتوظيف الأشخاص #ذوي_الإعاقة ومشاركة الفرد والمجتمع في المبادره
    كما يسرنا #المشاركه في التنظيم (فريق أُلفة الخير) التطوعي

  •  4  0  30 August, 2019
  • -اهلا يارفاق-

موضوعنا اليوم (تكوين الصداقه) 
نبذه;
كثير من البنات يكونو عايله غير مستقره ويكوني كثيري السفر والتنقل وكثير من الاسباب الا ففي هذا الموقف كثير من البنات يعانو في هذا الامر وفي هذا الموضوع بعطيكم نصايح ستساعدكم باذن الله

#المشاركه 
المشاركه في الصف عنصر فعال وفي اول يوم حاولي تسالي المعلمه وحتى لو ماكنتي فاهمه عشان تعطيهم احساس انك مهتمه 
#مكانك_في_الصف
حاولي انك تروحي المدرسه مبكر عشان تاخذي لك مكان حلو فصف وذا جيتي بوقت فيه بنات حوالي تجالسي البنات الشاطرات(الي تشوفيهم بوجه نظرك بما ان المدرسه جديده عليك)وتكلمي معاهم وسولفي

#التعاون 
كوني متعاونه معاهم ساعديهم مثلا اذا صار ماعندها قلم عطيها واساليها اذا تبي شي

#الثقه_بالنفس
وهالعنصر المفروض يكون اهم عنصر والي هو ماتبيني لهم نقطه ضعفك ولاتخليهم ياذونك واذا تاذيتي داما خلي الاخصايه الطلابيه تكون مساندك بعد الله سبحانه وامك وابوك

وبكذا خلصنا موضوعنا  لليوم 
في موضوع حابه اتكلم عنه؟؟
اكتبي لي 
#س اي مرحله دراسيه رايحه
  • -اهلا يارفاق-

    موضوعنا اليوم (تكوين الصداقه)
    نبذه;
    كثير من البنات يكونو عايله غير مستقره ويكوني كثيري السفر والتنقل وكثير من الاسباب الا ففي هذا الموقف كثير من البنات يعانو في هذا الامر وفي هذا الموضوع بعطيكم نصايح ستساعدكم باذن الله

    #المشاركه
    المشاركه في الصف عنصر فعال وفي اول يوم حاولي تسالي المعلمه وحتى لو ماكنتي فاهمه عشان تعطيهم احساس انك مهتمه
    #مكانك_في_الصف
    حاولي انك تروحي المدرسه مبكر عشان تاخذي لك مكان حلو فصف وذا جيتي بوقت فيه بنات حوالي تجالسي البنات الشاطرات(الي تشوفيهم بوجه نظرك بما ان المدرسه جديده عليك)وتكلمي معاهم وسولفي

    #التعاون
    كوني متعاونه معاهم ساعديهم مثلا اذا صار ماعندها قلم عطيها واساليها اذا تبي شي

    #الثقه_بالنفس
    وهالعنصر المفروض يكون اهم عنصر والي هو ماتبيني لهم نقطه ضعفك ولاتخليهم ياذونك واذا تاذيتي داما خلي الاخصايه الطلابيه تكون مساندك بعد الله سبحانه وامك وابوك

    وبكذا خلصنا موضوعنا لليوم
    في موضوع حابه اتكلم عنه؟؟
    اكتبي لي
    اي مرحله دراسيه رايحه

  •  71  27  25 August, 2019

Top #المشاركه Posts

  • ❣الفيديو ٤ مقاطع ❣

كتير الظواهر بمجتمعنا لكن لو فكرنا بطريقه إيجابية  حنلاقي  حلول كثيره  رائعة لكل شيئ 
فيلم قصير من إخراجي مع نجوم كوميديا شو comedya  shoo 
أتمنى أن تنال إعجابكم وأن تصل فكرتي لكل شخص يحتاج لمساعدة ونقدر نساعد كل شخص ببلدنا حتى لو كان الشئ صغير جدا 
فيقول المثل (لا تعطني سمكة بل علمني كيف أصيد )

اتمنى من أصدقائنا #المشاركه لتعم الفائدة ونقدر نوصل هدفنا لكل الناس 😃
تحياتي 
Adam
بطولة الفيلم : @shawqe.ahmed
#افلام #افلام_قصيرة #اكسبلور #غزة #خانيونس #فلسطين #الاردن  #عمان #الكويت #سوريا #دراما
  • ❣الفيديو ٤ مقاطع ❣

    كتير الظواهر بمجتمعنا لكن لو فكرنا بطريقه إيجابية حنلاقي حلول كثيره رائعة لكل شيئ
    فيلم قصير من إخراجي مع نجوم كوميديا شو comedya shoo
    أتمنى أن تنال إعجابكم وأن تصل فكرتي لكل شخص يحتاج لمساعدة ونقدر نساعد كل شخص ببلدنا حتى لو كان الشئ صغير جدا
    فيقول المثل (لا تعطني سمكة بل علمني كيف أصيد )

    اتمنى من أصدقائنا #المشاركه لتعم الفائدة ونقدر نوصل هدفنا لكل الناس 😃
    تحياتي
    Adam
    بطولة الفيلم : @shawqe.ahmed
    #افلام #افلام_قصيرة #اكسبلور #غزة #خانيونس #فلسطين #الاردن #عمان #الكويت #سوريا #دراما

  •  1,356  103  7 January, 2019