• FC Barcelona ( @fcbarcelona ) Instagram Profile

    @fcbarcelona

    1 December, 2019
  • Wanda Metropolitano
  • Senyera kit 😍 💛❤️💛❤️💛❤️💛❤️💛
    Senyera kit 😍
💛❤️💛❤️💛❤️💛❤️💛

    Senyera kit 😍
    💛❤️💛❤️💛❤️💛❤️💛

  • 1,281,838 2,331
  • Save Image Other Pictures
@azishahrul Instagram Profile 9 December, 2019

@nikasfa__ jangan bukak aib saya jangan sebar keburukan saya jangan bercakap buruk pasal saya. Terima kasih segalanya.

@lukasito02 Instagram Profile 8 December, 2019

😍🎗️🎗️

@azishahrul Instagram Profile 8 December, 2019

@nikasfa__ Cuma nak jelaskan sikit yang dia langsung takde kena mengena dengan kita dua, langsung tak pernah chat, langsung tak like gambar dia, tengok story dia pun tak pernah, cuma sekadar untuk puaskan hati, kalau nak ikutkan saya lagi teruk kena, awak layan orang lain untuk puaskan hati awak, tapi saya tak buat macamtu dan saya sedar manusia paling berdosa hanyalah saya seorang dan saya sedar saya harap awak maafkan. Saya mintak maaf agak keterlaluan. Ye betul yang saya bukannya sayang awak dan awak memang patut merasai dan tinggal saya. Saya juga mintak maaf tak turut keinginan awak untuk pegi jumpa awak, saya mintak maaf banyak mainkan perasaan awak. Saya sedar saya hanya binatang jantan paling hina, saya tak punya apa, saya tak pandai bercinta, saya tak seromantik orang lain, saya tak pandai buat kejutan, saya tak pandai hiburkan orang, saya tak reti buat orang sentiasa rasa bahagia dan takut untuk kehilangan saya. Saya harap dengan berakhirnya hubungan kita, awak dapat menyesuaikan diri hidup tanpa binatang macam saya,semoga awak dapat menemui lelaki yang soleh yang dapat membahagiakan awak setiap saat. Bila dah dipertemu jangan sesekali menyakiti dan hampakan perasaan dia. Awak kena ingat, bila awak belajar dari sekarang, awak takkan menemui binatang seperti saya lagi. Semoga bahagia hendaknya. Lupakan segala peristiwa pahit dan derita, buang segalanya. Belajar rajin rajin study kuat kuat , balas jasa baba mama dan jangan lupa jaga adik adik. Keluarga awak keluarga harmoni dan berilmu, jauh beza dengan keluarga saya. Kalau boleh jangan dendam dan jangan teruskan benci. Kita pernah kenal dan kita pernah bersama, jangan sampai macam tak pernah kenal langsung. Tapi semua tu terserah pada awak tiada paksaan sebab saya tahu awak takkan dekat dengan binatang macam saya. Saya undur diri dulu. Semoga Allah melindungi awak sekeluarga.

@azishahrul Instagram Profile 8 December, 2019

@nikasfa__
Maaf segala silap dan salah saya. Mintak halal apa yang dikorban dan apa yang diberi. Terima kasih sepanjang perkenalan kita. Maaf terlalu banyak menyusahkan hidup awak dan membuang masa awak. Maaf selama ini saya tidak ikhlas sayang awak, saya tak hargai awak, sayq mainkan perasaan awak, saya buat benda jahat belakang awak, saya tidak jujur dengan awak, saya tak setia dengan awak dan banyak lagi. Saya mintak maaf jugak atas kata kata saya yang banyak mengguris dan melukakan hati awak. Saya tak patut keluarkan serta lemparkan pada awak. Maaf jugak terlalu jengkel buat buat jeles dalam masa sama tidak ikhlas sayangkan awak, saya sedar saya banyak mainkan perasaan awak. Saya mintak maaf atas salah saya yang bandingkan awak dengan orang lain walaupun orang yang dibandingkan kalau ikutkan awak lagi cantik dan dia langsung tak cantik, dan niat saya cuma nak puaskan dan sakitkan hati awak saya dengan rasa hinanya mohon maaf.

@alibourht Instagram Profile 5 December, 2019

❤️❤️❤️❤️

@dariiio.7 Instagram Profile 4 December, 2019

🇪🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇸

@t_o_ws_i_f Instagram Profile 3 December, 2019

🇧🇩🇪🇸🔥😍😍

@7f.3a Instagram Profile 3 December, 2019

😍😍😍😍

@suze_kw Instagram Profile 3 December, 2019

🧡🧡😍😍🧡🧡🧡

You might interested in