• BPRO ФУТБОЛ ( @bprofootball.kz ) Instagram Profile

    @bprofootball.kz

    14 August, 2019
  • Уже сегодня битва за Суперкубок УЕФА. «Ливерпуль» - «Челси» / в 22:00(мск). #ливерпуль #челси #суперкубокуефа #уефа #supercupuefa #uefa #supercup #футбол #футбол2019 #football
    Уже сегодня битва за Суперкубок УЕФА. «Ливерпуль» - «Челси» / в 22:00(мск).
#ливерпуль #челси #суперкубокуефа #уефа #supercupuefa #uefa #supercup #футбол #футбол2019 #football

    Уже сегодня битва за Суперкубок УЕФА. «Ливерпуль» - «Челси» / в 22:00(мск).
    #ливерпуль #челси #суперкубокуефа #уефа #supercupuefa #uefa #supercup #футбол #футбол2019 #football

  • 3 0
  • Save Image Other Pictures

You might interested in

  • First slide or second slide?
  • @kicksupply_ Profile picture

    @kicksupply_

    First slide or second slide?

  •  6,286  85  19 August, 2019
  • Hot or Not?🧐
  • @vansclique Profile picture

    @vansclique

    Hot or Not?🧐

  •  3,573  53  18 August, 2019
  • Maaf lah..tak leh move on lagi dengan outfit nie..tak sabar nk tgk semua gmbr nikah ari tu😅 .
.
Nie semua plan last minit. Kul 11mlm baru dapat org tuk shoot 📸 . Nikah esok nye kul 10pagi. Tapi abam layan je dgn tenang..Call semua tak free. Cakap ada job lain..nape tak ckp awal2. Hahaha..kite jenis otak 2minit. Plan tak best bagi abam.
.
Sampai je kat APW bangsar..kite dengan yakin nye masuk cafe konon2 nak shoot sambil minum coffeee..kena halau babe 😂 ..diorg ckp sini xleh shoot..kena mintak awal seminggu dgn bos. Lepas tu kena bayar rm400.
.
Nampak tak kite punye last minit punye kerjaa hahaha. Nasib la dapat shoot tepi2 cafee..itu pun pak gat 👨🏻‍✈️ bagi muka..tgk macam kesian je bdk nie..hahhaaha.Best kan buat kerja last minit..ada kenangan tuk d kenang 😁.
.
nikah hypebeast gaisss 😝..tggu ootd lagi hypebeast dari kami laki bini @ilahmohmadnor 👰🏼.
.
Admin @hypebeast tolong repost please 😝.
#chongedxilah
  • @chong_ed Profile picture

    @chong_ed

    Maaf lah..tak leh move on lagi dengan outfit nie..tak sabar nk tgk semua gmbr nikah ari tu😅 .
    .
    Nie semua plan last minit. Kul 11mlm baru dapat org tuk shoot 📸 . Nikah esok nye kul 10pagi. Tapi abam layan je dgn tenang..Call semua tak free. Cakap ada job lain..nape tak ckp awal2. Hahaha..kite jenis otak 2minit. Plan tak best bagi abam.
    .
    Sampai je kat APW bangsar..kite dengan yakin nye masuk cafe konon2 nak shoot sambil minum coffeee..kena halau babe 😂 ..diorg ckp sini xleh shoot..kena mintak awal seminggu dgn bos. Lepas tu kena bayar rm400.
    .
    Nampak tak kite punye last minit punye kerjaa hahaha. Nasib la dapat shoot tepi2 cafee..itu pun pak gat 👨🏻‍✈️ bagi muka..tgk macam kesian je bdk nie..hahhaaha.Best kan buat kerja last minit..ada kenangan tuk d kenang 😁.
    .
    nikah hypebeast gaisss 😝..tggu ootd lagi hypebeast dari kami laki bini @ilahmohmadnor 👰🏼.
    .
    Admin @hypebeast tolong repost please 😝.
    #chongedxilah

  •  4,141  63  19 August, 2019